avoimen suhteen pelisäännöt?

pelinainenko?

Olen ollut nyt n.4kk avoimessa suhteessa, eli mistään seurustelusta ei ole kyse, tavataan kun tapaaminen sopii ja seksi on taivaallista. Nyt viimeksi kun tapasimme tuli puhuttua omista elämistä ja mies tuumasi ettei tapaile ketään muuta kuin minua ja odottaa seuraavaa tapaamista..hymyilin ja halasin, en sanonut mitään. Nyt jäänyt mietityttämään että onko hänen puoleltaan sitten kuitenkin herännyt tunteita tai siis tiedän että on, mutta itselläni ei tarvetta suhteelle. Voiko tässä tilanteessa sitten tapailla muitakin miehiä vai kariutuuko tämä ihana seksisuhde sitten siihen? En tahdo kenellekään pahaa ja kuitenkin alkuunsa sovittu että kumpikin saapi tehdä mitä haluaa ja katellaan sit joskus jos jotain kehkeytyisi..onko tämä miehen käytöksen muutos nyt sitten sitä kehkeytymistä vai jotain muuta?! Eli kyllä mielelläni hänen kanssaan joskus tulevaisuudessa vaikkapa asuisinkin yhdessä, mutta itse olen pitänyt sopimuksestamme kiini ja tehnyt mitä tykännyt. Ei minulla ketään toista ole, kahvilla käynyt muidenkin miesten kanssa, nyt vain jäin miettimään että mistä on kysymys..

1

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avoin_poly

      Miksi oletat, että täällä keskustelupalstalla joku tietää asian paremmin kuin oma ystäväsi (kai häntä sillä nimellä saa kutsua)? Kysy häneltä, mitä hän haluaa ja odottaa. Kerro hänelle, mitä sinä haluat ja odotat. Mihin kaikkeen voit suostua, mihin et. Hän toivottavasti uskaltaa kertoa sinulle oman mielipiteensä, omat rajansa.

      Sanoit, että sinulla ei ole tarvetta "suhteelle"... Minun mielestäni sinulla on jo olemassa suhde, olkoonkin ettei se ole yksiavioinen suhde. Mikä on sinun määritelmäsi sanalle "suhde", ja mikä osa siitä on se, jota et halua?

      Jos olette erikseen sopineet, että muitakin saa tapailla, niin se sopimus on voimassa niin kauan kuin muusta sovitaan. Näin minun mielestäni. Jos sinusta tuntuu, että on aika tarkistaa sopimusten voimassaolo, se kannattaa tehdä mahdollisimman pian ja mahdollisimman selkeästi. Suhteenne on nyt ihana ja seksi sujuu... Toki on vaara, että keskustelujen jälkeen suhteenne loppuu, mutta entistä varmemmin se loppuu tai muuttuu epämiellyttäväksi, jos asioita jätetään "roikkumaan", ja ryhdytään elämään arvailujen ja olettamusten varassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe