avoimen suhteen pelisäännöt?

pelinainenko?

Olen ollut nyt n.4kk avoimessa suhteessa, eli mistään seurustelusta ei ole kyse, tavataan kun tapaaminen sopii ja seksi on taivaallista. Nyt viimeksi kun tapasimme tuli puhuttua omista elämistä ja mies tuumasi ettei tapaile ketään muuta kuin minua ja odottaa seuraavaa tapaamista..hymyilin ja halasin, en sanonut mitään. Nyt jäänyt mietityttämään että onko hänen puoleltaan sitten kuitenkin herännyt tunteita tai siis tiedän että on, mutta itselläni ei tarvetta suhteelle. Voiko tässä tilanteessa sitten tapailla muitakin miehiä vai kariutuuko tämä ihana seksisuhde sitten siihen? En tahdo kenellekään pahaa ja kuitenkin alkuunsa sovittu että kumpikin saapi tehdä mitä haluaa ja katellaan sit joskus jos jotain kehkeytyisi..onko tämä miehen käytöksen muutos nyt sitten sitä kehkeytymistä vai jotain muuta?! Eli kyllä mielelläni hänen kanssaan joskus tulevaisuudessa vaikkapa asuisinkin yhdessä, mutta itse olen pitänyt sopimuksestamme kiini ja tehnyt mitä tykännyt. Ei minulla ketään toista ole, kahvilla käynyt muidenkin miesten kanssa, nyt vain jäin miettimään että mistä on kysymys..

1

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avoin_poly

Miksi oletat, että täällä keskustelupalstalla joku tietää asian paremmin kuin oma ystäväsi (kai häntä sillä nimellä saa kutsua)? Kysy häneltä, mitä hän haluaa ja odottaa. Kerro hänelle, mitä sinä haluat ja odotat. Mihin kaikkeen voit suostua, mihin et. Hän toivottavasti uskaltaa kertoa sinulle oman mielipiteensä, omat rajansa.

Sanoit, että sinulla ei ole tarvetta "suhteelle"... Minun mielestäni sinulla on jo olemassa suhde, olkoonkin ettei se ole yksiavioinen suhde. Mikä on sinun määritelmäsi sanalle "suhde", ja mikä osa siitä on se, jota et halua?

Jos olette erikseen sopineet, että muitakin saa tapailla, niin se sopimus on voimassa niin kauan kuin muusta sovitaan. Näin minun mielestäni. Jos sinusta tuntuu, että on aika tarkistaa sopimusten voimassaolo, se kannattaa tehdä mahdollisimman pian ja mahdollisimman selkeästi. Suhteenne on nyt ihana ja seksi sujuu... Toki on vaara, että keskustelujen jälkeen suhteenne loppuu, mutta entistä varmemmin se loppuu tai muuttuu epämiellyttäväksi, jos asioita jätetään "roikkumaan", ja ryhdytään elämään arvailujen ja olettamusten varassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4732
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3212
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2959
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      80
      1710
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1490
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      102
      1294
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1019
    8. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      29
      953
    9. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      951
    10. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      105
      936
    Aihe