Yleensähän se on että mies lähtee pettämään ja näin se pitkälti nähdäänkin. Unohdetaan se toinen puoli kolikosta aina.
Mutta hiljattain törmäsin siihen että eräs nainen alkoi ns Pokaamaan minua.
Ei en ollut lähestynyt naista mitenkään tai tehnyt ns minkään laista aloitetta vaan hän lähestyi minua. Kertoi että rakastaa ja himoitsee ym.
Kerroin naiselle että seurustelen, en valitettavasti voi lähtä treffeille.
Myöhemmin nainen tarjosi vaihtoehtoa että voi kyllä olla "sala" nainen.
Kieltäydyin tästäkin kohteliaisuudesta. Nainen kehotti lemppaamaan nykyisen tyttöystävän ulos ja muuttamaan hänen kanssa yhteen. Nyt lähetti viellä pyynnön että myös hänen luokseen voi muuttaa suoraan jos tarvii tai tulla.
Omakohtanen kokemus ja käsitys on että jos nainen jonkun miehen haluaa se on valmis menemään todella pitkälle ja silloin ei paljon nykyiset tyttöystävät/vaimot huoleta.
Nainen on naiselle peto.
7
187
Vastaukset
- Huollissaan22
Eli lähetti pyynnön viellä uudestaan että hänenkin luokseen voi muuttaa!
- Olet mukana hommassa
Eivät kaikki naiset ole tuollaisia! :D Olet tavannut jonkun erikoisen yksilön. Yleensä tuollaisia asioita kuulee naimisissa olevan miehen suusta, kun baareissa kulkee. Mutta, kerrohan, miten nainen on voinut lähettää sinulle pyynnön jälkikäteen? Sehän tarkoittaa, että olet joko antanut hänelle yhteystietosi tai esitellyt itsesi perusteellisesti! :D
- huollissaan22
Facebook..
Tullut yksityisviestinä. Enkä ole naimisissa, 27v vasta.
Joo ei kaikki ole tietenkään :) - Voi teitä ressukoita
huollissaan22 kirjoitti:
Facebook..
Tullut yksityisviestinä. Enkä ole naimisissa, 27v vasta.
Joo ei kaikki ole tietenkään :)On aivan sama, oletko naimisissa vai ei. Naisen on täytynyt tietää sinusta enemmän kuin pelkästään etunimesi, kun on sinua metsästänyt Facebookistakin. Kai tiedät, että kunnon esitelmä itsestäsi kertoo kiinnostuksesta toista kohtaan? Olet itse siis voinut antaa vääriä signaaleja tuolle naiselle. Olet ilmeisesti juuri istunut kauan kyseisen naisen seurassa, kun käytät sanaa myöhemmin? Vinkki vitonen: Älä juttele ihmisille baarissa, joilla ei ole sijaa elämässäsi. Koska nämäkin naiset voivat luulla sinun valehtelevan olevasi parisuhteessa (päästäksesi vain kyselijästä eroon) kun kuitenkin osoitat huomiota heitä kohtaan.
- Voi teitä ressukoita
Kuinka tosissaan voi ottaa BAARISSA ihmisen puheet, jos ensi tapaamisella rakastaa ja himoitsee! Kyllä herra on tainnut tovin istua naisen seurassa, jos nainen on alkanut rakkauttaan julistamaan. TAI naisparka on ollut niin humalassa, että kuka vaan olisi kelvannut hänelle petiä lämmittämään.
- varo syöjäsirkkoja
Jospa se on korkein aika opetella sanomaan ei kiitos, ja tarpeeksi topakalla äänensävyllä, että menee kerralla perille!
Eikä kannata pelätä, vaikka nainen kuinka hurjiistuisi selkeistä rukkasistasi!
Tuollainen nainen on joka äijän perässä ruikuttamassa ja vetämässä parisuhteesta heitä eroon, jos vain suinkin pääsee edistymään asiassaan.
Paras on, että näet, millainen nainen on kyseessä ja pitäydyt tiukasti oman seurustelukumppanisi rinnalla. Kerro hänelle tuosta piirittäjänaisesta ja kysy, kuinka pääsisit hänestä eroon. Tyttökaverisi voisi auttaa asiassa, eikä ainakaan olisi tuolla iilimadolla mahdollisutta ilmoittaa tyttökaverillesi, että olet ollut jo hänen kanssaan, kun itse menet ensin puhumaan ja yhteistuumin vastustatte tuota hyeenaa.
Tuollaisia naisia tulee yhä enemmän ja viisas mies tajuaa heti, että niistä on päästävä eroon kerralla, ettei tarvitse kärsiä perässä roikkujasta, sillä sitä tuo nainen osaa kyllä ja tekee kaikkensa saavuttaakseen tavoitteensa, jonka lopulta heittää kuin vanhan rievun, kun on tarpeekseen saanut, esim. rahaa ...- varo syöjäsirkkoja
Niin, ja facebookissa on mahdollisuus laittaa tuon naisen kohdalle esto, ettei hän VOI ottaa sinun mitään yhteyttä! Jos ei sitä laita, turha silloin tulla tänne valittamaan, jos joku horo roikkuu kimpussa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740