Olen 15-vuotias lukiolainen ja nyt kun koulukuvaus uhkaavasti lähestyy, olisin erittäin kiitollinen vinkeistä miten näyttää kuvissa hyvältä ;) Eli millainen meikki/silmämeikki yms. olisi hyvä, mutta kuitenkin luonnollinen, ei "pakkeloidun" oloinen? Minulla on vaaleat, hieman rusehtavat yli olkapäiden ulottuvat hiukset ja sini/vihreät(?) silmät. Lämmin kiitos kaikille vastaajille!
Meikki koulukuvaan?
3
978
Vastaukset
- minttu
Kannattaa meikata luokkakuvassa ja valokuvassa muutenkin vähän "yläkanttiin" koska kamera vetää piireitä alaspäin. Ja luonnollinen meikki onkin nätimpi kuin sentin maali naamassa. Rajaa silmät pehmeästi mutta tarkasti rajauskynällä ja häivytä jälki luomivärillä niin tulee utuinen lopputulos. Älä tee liian rajuja rajauksia, alarajauksen voi jättää kokonaan pois niin tulee raikas silmämeikki.Sinivihreille silmille (itsellänikin on) voisi käyttää vaaleaa punaista, punaiseen taittuvia sävyjä, helmiäisvaaleita ja maanläheisiä sävyjä luomivärissä.Niksi on se että vastavärit korostaa,mutta rauhallisempaan meikkiin voi valita silmien värisiä sävyjä. Muista tehdä meikkipohja hyvin, tummat silmänaluset ja näpyt piiloon, puuteria ettei naama kiillä ja se tasainen ihonväri on tärkein juttu.Sipaisu aurinkopuuteria poskiin, huulikiiltoa ja ripsiväriä. Ja kulmat kuosiin. sitten hymyä kameralle, katso kameraa niinku parasta kaveria; paras kasvojenkohotus...xD Tsemppiä!
- kristina
MOI luin sun viestis ja päätin ettei kannata meikata koulukuvaan koska se olisi tosi tyhmää näyttää seksikäälle koulukuvassa tää oli vaan vinkki sitä paitsi meikkaa muihin kuviin mutta älä please koulukuvaan..
- Anonyymi
Ei se oo seksikyyden hakemista vaan sitä että näyttää itsestä kauniille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191712
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991548Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy381021Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29909Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38871Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740