Jokainen voi tehdä lähetystyötä tuomalla iloa ja evankeliumia Euroopan köyhimmälle lapselle Romanian kurjissa kylissä.
Vastaukset 9
- 14+18
Hyvää voi tehdä myös Suomessa useille apua tarvitseville lapsille, ja myös riippumattomien järjestöjen kautta.
- kommentti asiaan
Niin voi, jokaisella on oma kutsumus ja näky. Tämä palsta on kuitenkin lähetystehtävään liittyvä ja sillä tarkoitetaan ihmisiä maamme rajojen ulkopuolella.
- 1+19
kommentti asiaan kirjoitti:
Niin voi, jokaisella on oma kutsumus ja näky. Tämä palsta on kuitenkin lähetystehtävään liittyvä ja sillä tarkoitetaan ihmisiä maamme rajojen ulkopuolella.
Mutta eikö lähetystyön tärkeyttä saa myös kyseenalaistaa tällä palstalla?
- vau ...
Kampanja onnistui yli odotusten, yli 22000 pakettia Euroopan köyhimmille lapsille,.
- sarkaa riittää
Tänä vuona tavoite on 30 000 pakettia.
- Oikeaa tietoa?
"Tänä vuona tavote on 30 000 pakettia." Viime vuonna lahjoja kertyi 23 440, tänä vunna tavotteena on kerätä 27 000. Patmoksen sivu.
- Mirka ,,.
Uskontojen levittämisestä on vain haittaa ja ne tekee elämän turvattomaksi ja vaaralliseksi.
Kannatan uskontojen kriminalisointia. - rekat liikkeelle
Vielä ehtii antaa lahjansa. Tutustu Patmoksen sivuihin.
- Amen.
Amen. Jeesus siunatkoon iloista antajaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470