Osaisiko kukaan arvioida, että jos saan käyttöön 26 000 euron auton (sis. verot, varusteet, toimituskulun), niin mikä on kuukaudessa kustannus firmalle ja minulle, jos auton käyttöetu on noin 400 Eur / kk ja palkka on 3500 eur. KIITOS!
firman ja minun kustannukset?
rautalankaaaa
1
218
Vastaukset
- rautalanka ei riitä
Vaikea on tietää noista kustannuksista muuta kuin, että sinulle kustannus on tuon verotusarvon mukainen ellet saa käyttöetuasi palkankorotuksena.
Eli jos bruttopalkkasi ei nouse autoedun määrän verran, niin maksat kuukaudessa autoedun verotusarvo verran lisää veroja. Tämän huomaat tilipäivänäsi siitä, että nettopalkkasi on verotusarvon verran pienempi.
Enempää rautalankavarastot ei tässä vaiheessa riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631423Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491215Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241179Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111100- 1261061
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315981- 42929
- 72895
- 73889