Hei! En suunnittele vielä mitään, mutta olen ajatellut joskus hankkia silikonirinnat Virosta tai muusta EU-maasta. Tarvinko mitään vakuutuksia tms? Mitä ylipäätään pitää tehdä kun haluaa leikkaukseen toisessa EU-maassa?
Kauneusleikkaus ulkomailla ja vakuutus??
2
385
Vastaukset
- Näin se menee
Eihän tuollaisessa tapauksessa (silikonien laitto) saa mitään vakuutuksia mistään, ei Suomestakaan. Mitä vakuutuksia edes ajattelit?
Kun menet ulkomaille (vaikka leikkaukseenkin), matkavakuutus on paikallaan koska ei tiedä mitä matkalla voi tapahtua.
Tällaiset rintaleikkaukset tehdään niin Suomessa kuin ulkomaillakin yksityispuolella, jolloin leikkaukseen meno toiseen EU maahan ei poikkea käytännössä mitenkään suomalaiseen hoitopaikkaan menosta (otetaan yhteys haluttuun hoitopaikkaan). Varsinkin Viroon menon helpottamiseksi on perustettu välitysfirmoja Suomeen jolloin ei tarvitse itse ottaa suoraan yhteyttä ulkomaiseen hoitopaikkaan. - kirjallisena kaikki
Joo, kannattaa vaan pyytää kirjallisena kaikki leikkaukseen liittyvä, sekä mahdolliset korjaustoimenpiteet komplikaatioiden sattuessa. Miten klinikka tulee vastaan ja miten pitkä aika saa olla leikkauksen ja komplikaation välissä.
Itselle oli yllätys, että Virossa luvattiin paremmat takuut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781