Mistä roinaa

Mistä testoo

Olen reenannut natuna hieman yli 8 vuotta. Ikää 36 vuotta. Tiedän että tämä kysymys tuo taas sellaisia vastauksia jota en tänne tarvitse joten ei tarvitse laittaa turhia mitään ylimääräistä. Ei millään tavalla muuta päätöstäni. EN TARVITSE VALISTUKSIA OLEN NIISTÄ JO LUKENUT JA KUULLUT IHAN TARPEEKSI. Saisin ostettua ihan kavereiltani tunnen douppaajia mutta se on kulma vähän sellaista että mkitä sattuu olemaan sitä otetaan. eikä minua kiinnosta maksaa ylimääräisiä hintoja ja tulossa omaan käyttööni. ETSIN TESTOSTERONIA. Onko kellään mielessä sivustoa mistä saisi paketin perille asti. Ei mitään huijaissivustoja vaan mistä te muut käyttäjät olette tilanneet.

Laittakaa viestiä: [email protected]

23

3985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kannata

      Useimmiten roina on tullut maahan jonkun peräröörissä.

    • Tyhmärotta.

      Reenaa natuna toiset 8 vuotta, säälittävä rotta. Penkki 170kg, kysy sitten.

    • ikäri!

      Sain oman testoreseptin urheiliulääkäriltä perusteena salitreenien tarpeellisuus terveyteni kannalta.
      Keväisin ja syksyisin otan satsit Espanjan reisuilla. Nykyään eläkeläisen täytyy maksaa niiden IVA, 4,20€/ kuukauden satsi.

      Eräs salituttuni, 50v, on saanut reseptin tk-lääkäriltä. Piikittää itse kahta eri stöfnöä.
      Toinen salituttuni on saanut reseptin työpaikkalääkäriltä.

      Yhtä vanhaa kaveriani piikittää hänen tippaiita avovaimonsa.
      Reseptin alkuperä ei ole tiedossani.

      Nämä kaikki ovat laillisia ja KELAn kompensoimia.
      Käyttöannokset ovat minun ohjeisiini verrattuina monikymmenkertaisia.
      Käytän itse ohjeen mukaan.

    • todellinen vaihtoeht

      Ongelma on helposti ratkaistu. Muuta thaikkuihin 1-3kk. Saat apteekista aitoa testoa ilman reseptiä. kana riisi ateriat maksaa siellä 1-2€. Miksi luulet että kaikki bodarit lomailee aina thaikuissa? ;) Kaikkea saa tiskiltä ilman respaa. Olo on ku pennulla jouluna ku saa aitoa tavaraa ja ruoka on puoli-ilmaista sekä muu asuminen. Naisia jos tekee mieli niin nekin on todella halpoja. Mulla oli tapana ottaa aina eri mimmi joka ilta kun kuuri päällä ja panetti 24/7. :) Thaimaa on ku joulu pennuille. Dropit on aitoja, halpoja, safka melkeen ilmaista, naiset hoikkia ja tekee kaikki temput pienellä rahalla ja voit panna kuinka montaa akkaa tykkäät. :) Nykyää vietän useamman kuukauden siellä. Kämpällä nii väliä kuha pääsee salille, piitsille, syömään ja paneskelemaan niitä kireitä 18v pikku peppuja.

      • Haloo kynäniska??

        Sinähän se pentu olet, huhhuh. Luuletko tosiaan että siellä on roippeet aitoa tavaraa? Kyllä osaa olla tyhmiä ihmisiä.

        Ja sitten sinä paneskelet 13 vuotiaita poikia siellä ja hyi helvetti mitä sukupuolitauteja.

        Olet jäätävän tyhmä. Kasva vähän. Henkisesti ja fyysisesti.

        Ladyboyt tuntuu varmaan hyvältä.


      • todellinen vaihtoeht
        Haloo kynäniska?? kirjoitti:

        Sinähän se pentu olet, huhhuh. Luuletko tosiaan että siellä on roippeet aitoa tavaraa? Kyllä osaa olla tyhmiä ihmisiä.

        Ja sitten sinä paneskelet 13 vuotiaita poikia siellä ja hyi helvetti mitä sukupuolitauteja.

        Olet jäätävän tyhmä. Kasva vähän. Henkisesti ja fyysisesti.

        Ladyboyt tuntuu varmaan hyvältä.

        Reikä se on peräreikäkin.


    • Troija
    • Jaska.

      "Kämpällä nii väliä kuha pääsee salille, piitsille, syömään ja paneskelemaan niitä kireitä 18v pikku peppuja. "

      Eikö äly riitä aikuisten kauniiden naisten iskemiseen?
      voi voi.... mikä surkimus

    • kal1
    • mies se olle pitää

      Olen käsittänyt, että miehen keho tuottaa testosteroni ihan itsekseen, siis MIEHEN.

      Mikki Hiiret ja vanhukset tarvitsevat kehon ulkopuolista testoa.

      • Kikki hiiri

        Sinä reppana et saa testosteronia mistään.


    • 30+.

      no eihän se nyt reppana ole vaikka ei saisikaan.
      sinä vaan satut tuntemaan ihmisiä joilta sitä saat.

      "Mikki Hiiret ja vanhukset tarvitsevat kehon ulkopuolista testoa. "

      Niinpä eli nämä parikymppiset ja 100 vuotiaat.
      Niitä ei voi miehiksi laskea koska kummatkin ovat kevyitä ja heikkoja.

    • kalavaleita niitä

      "Mulla oli tapana ottaa aina eri mimmi joka ilta kun kuuri päällä ja panetti 24/7."


      Onko tapanasi useinkin liioitella?

      • kikki-siiri.

        "Sinähän se pentu olet, huhhuh. Luuletko tosiaan että siellä on roippeet aitoa tavaraa? Kyllä osaa olla tyhmiä ihmisiä."


        Miksi apteekissa saisi thaikuissakaan myydä feikkitavaraa? en ymmärrä.
        Vai onko paikka niin korruptoitunut?


    • pysy.erossa

      Älä sitten tule valittamaan jos hormonit sekoittavat pääsi niin pahasti että alkaa miehet kiinnostamaan. Isot määrät kehon ulkopuolista testoa ovat monelle sen aiheuttaneet.

      • Hvggbry

        Kokemuksen rinataäänellä kerrot mitä sinulle tapahtui urpo.


      • aitoBlueteam

        joko olet ostanut liukasteita pyllykoloasi varten


    • sm-bodyman

      Jos kovaa haluaa treenata, niin amfetamiini ja extaasi antaa parhaimman buustin. Tosin sitä vaan käytettävä minimissä 6-8 viikkoa ja vältettävä nesteen ja suolojen ottamista.

      • vaarallistaleikkiä

        Amfetamiiniin on moni bodari jäänyt koukkuun kun on sillä rasvaa polttanut, lopulta sitten on amfetamiinin takia lähtenyt lihat ja rahat.


    • Bekka

      Ei täältä ainakaan!

    • osa.varmaan.tottakin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe