Kyselisin kuinka kalliiksi vanhan ison maasturin pitäminen tulee, siis vakuutusten, käyttömaksun ja dieselveron osalta?
Esimerkkiautona jokin vanha landcruiser tai pajero, ja pakettiautoksi/huoltoautoksi rekisteröitynä. Siis, paljonko maksaa tuollaisen auton pelkkä ajossa pito?
maasturin käyttökulut
3
325
Vastaukset
- Kalliiks käyp
Em. maksut saat selville vakuutusyhtiöltä ja Trafista. Huolto- ja muut kulut selviävät kantapään kautta.
- Hilloo joo
Diesel vero tonnin luokkaa, ei kallista jos on hilloo.
- Metsätapio
Minulla on ollut maasturi jo 12 vuotta ja viime vuonna hain Ruotsista vm 2000 Landcruiserin. Edellinen Disco oli huoltoauto ja tämä nykyinen paketti. Trafi perii noin 400 euroa vuodessa ja minikaskolla auto ja liikennevakuutus 380 euroa 70% bonusalennuksella. Yksi öljynvaihtohuolto vuodessa rittää minulle ja sen kustannus n. 100 euroa itse tehtynä. Joten auton kokonaiskulut on satanen kuussa ja se kattaa renkaatkin. Sitten päälle dieselit omanajomäärän mukaan.
Molemmilla autoilla samaa luokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859