Mulla on auto joka on tuontiauto saksasta! Auto Nissan Primera 2001 ei mennyt katsastuksessa läpi abs vian vuoksi. Maahantuonti verot saatu takaisin. nyt olis tarkoitus myydä auto varaosiksi tai purkaamolle. Mikä on järkevin tapa päästä autosta eroon? Autoa ajettu noin 98000km.
Auton myynti varaosiksi vai ?
11
5388
Vastaukset
- J0BBARI
Myyt sen jobbarille, purkamot eivät maksa kunnolla eivätkä liikkeet huoli ollenkaan.
- nettiautoon
Laita Nettiautoon. Ihan sama hakeeko sen jobbari tai joku muu, kunhan laitat paperit kuntoon.
- apppppppppppppp
Jobbari? Mikä se on?
- kerro tarkemmin
Missä se abs-vika on? palaako valo vai onko jarruissa jotain vikaa?
- niiiiiiiiiiiiiiiiin
Valo ei pala, abs boxi hapettunut..
- jobbari
Aijaa, no en mä sitten.............Oisin voinut tarjota muuten satasen
- pääääätöntä
Jos vika olis pienempi, niin en varmaan myisi autoa sataan euroon!;)
- euron kaupat
Eikös noita myydä eurolla?
- poko
Nettiautoon vaan, tax free.
- voikomukaolla1
Voiko auton myydä tax freenä ilman rekisteröintikatsastusta??
- veikkonen
"Voiko auton myydä tax freenä ilman rekisteröintikatsastusta?? "
Totta kai. Ostaja tekee autolla mitä huvittaa - purkaa tai katsastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752