Eli kertokaa kaikki mahdollinen punk-tyylistä. Kiitos! :)
punk-tyyli
6
830
Vastaukset
- pnuks as fack
vittu että osaat olla tyhmä!
- dran
kaikki mahdollinen: kaikki on mahdollista
- punk poliisi
Musta lippis, jossa jonkun bändin patchi ja pari rintamerkkiä, ns. crustirastat eli niskassa rastat ja muuten millisänki, musta farkkurotsi täynnä patchejä ja rintamerkkejä, mustat reisitaskuhousut täynnä patchejä, kulahtaneet huonostihoidetut maiharit ja huppari, jonka päällä joku bändipaita.
Noi päällä vaan Vuoritalolle, ja kukaan ei ihmettele mitään (paitti tietty kun kaikki tuntee toisensa niin ne ihmettelee et oleksä Tampereelta).
Suositeltavia patchejä/rintamerkkejä/paitoja:
Amebix
Go Vegan!
Doom
Aus-Rotten
Hki Punx
From Ashes Rise
Discharge
Homomilitia
Anti Fascist Action
AJP/HP- miedoggi
Siis vieläkö punkkareita on?? ite oon kiinnostunu punkista paljolti, mutta yksinäistä on tähän mennessä ollu! ja kiitti 'muotivinkeistä' ;)
- punk82
punk ei ole tyyli; se on asenne! sä et oo punk jos pukeudut nahkarotsiin ja maihareihin ja ajat itelles irokeesin. jos pukeudut ku punk oot pelle. sulla pitää olla se asenne ja asenteesta pukeutuminen lähtee!
- punk98
nimimerkki "punk poliisi" tää on sulle:
tossa sun punk tyylin kuvausessa ei kyllä kovin paljoa punkkia ollu..
yleisest:
jos kuuntelet punk musaa ni pukeudu sellasii vaatteisii mist tykkäät. jos oot vaa joku teini poppari joka haluu huomioo ni älä tod pukeudu punkist..
miä kuuntelen punkii ja jonku verran metallii ja jotenkii se raju tyyli vaa tulee en mä sitä sillee ajattele. jos oikeest oot punk henkinen ni sun ei tarvis kysellä jossaa suomi24:ses punk tyylist.. miks haluut tietää "kaiken mahollisen punk-tyylistä", jos saa kysyy..? aijoo oho oon 7 vuotta myöhäs -.- sori ku toin tän keskustelun ylös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959