Helsingissä.
Tavallaan päivystämässä.
Nelosen elokuva on käsittämättömän huono ja tuon toisen olen jo nähnyt.
Pööh.
Tylsää
16
99
Vastaukset
No mut keksitään täällä palstalla jotain kivaa.
Pelataan Aliasta, mä voin selittää sulle ja sä arvaat? :)buddy-love kirjoitti:
En ole koskaan pelannut sitä edes nenäkkäin.
Säännöt ovat tuntemattomat.Toinen selittää jotain sanaa ja toisen pitää arvata mikä se sana on. Livessä siinä on tietty aika, minkä aikana pitää ehtiä selittää. Muutaman sidukan jälkeen tarpeeks höperössä seurassa se on huippuhauskaa... Ei tarvi kyllä edes sidukkaa, höperö seura riittää.
Heh, ensimmäisenä näköjään helppo. Turkulaisten rakastama kaupunki Hämeessä ;)
Mä otan uuden, tuo oli liian helppo... Toinen nimitys järkensä menettäneelle, kaksiosainen sana.- Puska_PlaMDu
oasis79 kirjoitti:
Toinen selittää jotain sanaa ja toisen pitää arvata mikä se sana on. Livessä siinä on tietty aika, minkä aikana pitää ehtiä selittää. Muutaman sidukan jälkeen tarpeeks höperössä seurassa se on huippuhauskaa... Ei tarvi kyllä edes sidukkaa, höperö seura riittää.
Heh, ensimmäisenä näköjään helppo. Turkulaisten rakastama kaupunki Hämeessä ;)
Mä otan uuden, tuo oli liian helppo... Toinen nimitys järkensä menettäneelle, kaksiosainen sana.Onks toi da-zu...?
Puska_PlaMDu kirjoitti:
Onks toi da-zu...?
Jaa-a, enpä tiedä mutta täällä kortissa lukee mielipuoli.
Ei tää toimi näin, täytynee keksiä jotain muuta.- Puska-PlaMDu
oasis79 kirjoitti:
Ei tää toimi näin, täytynee keksiä jotain muuta.No sehän oli nappiin sit.
oasis79 kirjoitti:
Ei tää toimi näin, täytynee keksiä jotain muuta.Olisin tiennyt.
Sori, eksyin autosivuille (harkitsen museoauton hankintaa).buddy-love kirjoitti:
Olisin tiennyt.
Sori, eksyin autosivuille (harkitsen museoauton hankintaa).Ja nyt pitää mennä nukkumaan, sillä on aikainen herätys.
- Puska-PlaMDu
Laitoin ton Cllintin leffan nauhalle.
Tuu Turkuun. Tiedät, mitä `Tylsyys` merkitsee. Mullaki olis varmaa tylsää, jos mä oisin sä.
Pitäisi nukkua, mutten silti nuku.
Aamulla luultavasti väsyttää aika reilusti.
Taidan syödä jotakin ja se ehkä auttaa uneen.- TYLSIN KYNÄ
TYLSÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ziljoonaaaa
I am boooooooooooooooooooooooooring!
- !Ö!
Kuinka tällainen aloitus voi olla tällä palstalla??!!!!??
- turpa rullalle oyj
Kytät nukkuu, tauno. Ole hiljaa äläkä huuda niitä hereille, menee koko palsta taas phaskaksigh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584