Heippa!
Etsitáán au-pairia etelá- espanjaa 5.1.2014 alkaen tai sopimuksen mukaan. aika olisi 5-6kk. Olemme suomalais-espanjalainen perhe kaksi lasta jotka káyvát páivákotia.
Jos olet kiinnostunut ota yhteyttá.
Etsitáán au-pairia Espanjaan
5
475
Vastaukset
- Kesäaupairr
Jos tarvitse kesäksi (kesä-elokuu) ota yhteyttä [email protected]
- ttiri
Hei! Olen tällä hetkellä au-pairina kolmelle lapselle Ranskassa, mutta työni päättyvät joulukuussa. Etsin nyt uutta perhettä keväälle 2014 juuri 5kk-6kk. Olen valmis aloittamaan heti Tammikuun alussa (5.1 tai jälkeen). Olen 21-vuotias nainen, minulla on paljon kokemusta lasten hoidosta, minulla on ajokortti ja kolmen vuoden ajokokemus, enkä polta.
Keskustelisin mielelläni sähköpostitse lisää työnkuvasta, itsestäni ja teistä!
Jos kiinnostuitte, ottakaa yhteyttä
[email protected]
Emma - paavopesusieni
Moi! Olisin myöskin hyvin kiinnostunut :) Olen ollut kuukauden Fuengirolassa tämän vuoden alussa, joten elo siellä on tuttua. Kokemusta lastenhoidosta on jonkin verran. Pidän paljon lapsista.
Jos kiinnostuitte, ottaka yhteyttä [email protected] - redumusta
hei!joko olette saaneet aupairin?olen 23-vuotias tyttö pohjois-Suomesta ja minulla on erittäin paljon kokemusta lastenhoidosta ja kotitöistä, olen 10-lapsisen perheen toiseksi vanhin lapsi ja vanhin tyttö.Etsin töitä ulkomailta ja olen ahkera ja oma-aloitteinen.Voisin aloittaa aikaisemminkin,jos tarve vaatii.minulla on ajokortti.
[email protected] - laurrraa
Heippa!
Täälläkin olisi yksi 19-vuotias Oululainen naisenalku kiinnostunut kuulemaan lisää pestistä, jollei sitä ei ole vielä täytetty. Olen Cultural Caren listoilla etsimässä perhettä Amerikasta, mutta Espanja kiinnostaa minua kovasti myös. Minulla on lastenhoitokokemusta, ja tällä hetkellä olen ala-asteella töissä ja myös päiväkodissa on tullut työskenneltyä. Pidän paljon lapsista ja opettajan ammatti kiinnostaa minua paljon!
Yhteyttä voi ottaa sähköpostilla jos kiinnostuitte (:
[email protected]
-Laura
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288328- 2342798
- 262641
Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo42378- 1782090
- 1211941
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61765Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218