Heippa!
Etsitáán au-pairia etelá- espanjaa 5.1.2014 alkaen tai sopimuksen mukaan. aika olisi 5-6kk. Olemme suomalais-espanjalainen perhe kaksi lasta jotka káyvát páivákotia.
Jos olet kiinnostunut ota yhteyttá.
Etsitáán au-pairia Espanjaan
5
498
Vastaukset
- Kesäaupairr
Jos tarvitse kesäksi (kesä-elokuu) ota yhteyttä annikuudi@windowslive.com
- ttiri
Hei! Olen tällä hetkellä au-pairina kolmelle lapselle Ranskassa, mutta työni päättyvät joulukuussa. Etsin nyt uutta perhettä keväälle 2014 juuri 5kk-6kk. Olen valmis aloittamaan heti Tammikuun alussa (5.1 tai jälkeen). Olen 21-vuotias nainen, minulla on paljon kokemusta lasten hoidosta, minulla on ajokortti ja kolmen vuoden ajokokemus, enkä polta.
Keskustelisin mielelläni sähköpostitse lisää työnkuvasta, itsestäni ja teistä!
Jos kiinnostuitte, ottakaa yhteyttä
tiri.emma@gmail.com
Emma - paavopesusieni
Moi! Olisin myöskin hyvin kiinnostunut :) Olen ollut kuukauden Fuengirolassa tämän vuoden alussa, joten elo siellä on tuttua. Kokemusta lastenhoidosta on jonkin verran. Pidän paljon lapsista.
Jos kiinnostuitte, ottaka yhteyttä emiliahanninen@suomi24.fi - redumusta
hei!joko olette saaneet aupairin?olen 23-vuotias tyttö pohjois-Suomesta ja minulla on erittäin paljon kokemusta lastenhoidosta ja kotitöistä, olen 10-lapsisen perheen toiseksi vanhin lapsi ja vanhin tyttö.Etsin töitä ulkomailta ja olen ahkera ja oma-aloitteinen.Voisin aloittaa aikaisemminkin,jos tarve vaatii.minulla on ajokortti.
redumusta@gmail.com - laurrraa
Heippa!
Täälläkin olisi yksi 19-vuotias Oululainen naisenalku kiinnostunut kuulemaan lisää pestistä, jollei sitä ei ole vielä täytetty. Olen Cultural Caren listoilla etsimässä perhettä Amerikasta, mutta Espanja kiinnostaa minua kovasti myös. Minulla on lastenhoitokokemusta, ja tällä hetkellä olen ala-asteella töissä ja myös päiväkodissa on tullut työskenneltyä. Pidän paljon lapsista ja opettajan ammatti kiinnostaa minua paljon!
Yhteyttä voi ottaa sähköpostilla jos kiinnostuitte (:
laurrra.la@gmail.com
-Laura
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254574
- 1102314
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa981523Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1731446- 611314
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561165Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041128puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo121094- 501049
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931004