ovelta ovelle kauppias vai puhelinmyyjä niin ja perustelut?
Mikä näistä "kauppiaista" olisit: torikaupppias,
16
114
Vastaukset
Kesällä, aurinkoisella säällä, voisi olla mukavaa olla torikauppias. En ihan joka päivä jaksaisi katsella torin vilinää. Pari kertaa viikossa kelpaisi hyvin.
Sateen sattuessa vapaapäivä. :)Samat sanat. Ei mitään laukkuryssä- hommaat tai puhelinrumbaa. Todellakaan. Torille tai ei mitään.
- epäilen taitoja
pus-kis kirjoitti:
Samat sanat. Ei mitään laukkuryssä- hommaat tai puhelinrumbaa. Todellakaan. Torille tai ei mitään.
Mitähän artikkeleja tekin torilla saisitte myytyä!!
pus-kis kirjoitti:
Samat sanat. Ei mitään laukkuryssä- hommaat tai puhelinrumbaa. Todellakaan. Torille tai ei mitään.
Jep! Toripäivä olis varmaan hauska ja samalla haastava. Muutaman päivän viikossa sitä jaksaisi, ei joka päivä.
tosi..typy kirjoitti:
Jep! Toripäivä olis varmaan hauska ja samalla haastava. Muutaman päivän viikossa sitä jaksaisi, ei joka päivä.
Äh. Torilla ollaan tarjolla. :-) Jos ei kiinnosta, niin sitten ääntä lisää.
Nuo puhelinmyyjät ovat lähinä säälittäviä. Anteeksi kaikki puhelinmyyjät.- lähinnä sovitte
pus-kis kirjoitti:
Äh. Torilla ollaan tarjolla. :-) Jos ei kiinnosta, niin sitten ääntä lisää.
Nuo puhelinmyyjät ovat lähinä säälittäviä. Anteeksi kaikki puhelinmyyjät.Kukkamyyjiksi torille
lähinnä sovitte kirjoitti:
Kukkamyyjiksi torille
Kuules nyt, mitä tahansa me myytäisiin, se menee varmasti kaupaksi. Ollaan vaan sen verran kovia myyntitykkejä. Myydään väkisin, jos ei muuten kelpaa... niin ja nostetaan vielä hintaa.
Kylä näin o...- oma suu lähinnä
tosi..typy kirjoitti:
Kuules nyt, mitä tahansa me myytäisiin, se menee varmasti kaupaksi. Ollaan vaan sen verran kovia myyntitykkejä. Myydään väkisin, jos ei muuten kelpaa... niin ja nostetaan vielä hintaa.
Kylä näin o...Taitais myytävät mansikatkin mennä omaan suuhun:P
tosi..typy kirjoitti:
Kuules nyt, mitä tahansa me myytäisiin, se menee varmasti kaupaksi. Ollaan vaan sen verran kovia myyntitykkejä. Myydään väkisin, jos ei muuten kelpaa... niin ja nostetaan vielä hintaa.
Kylä näin o...:-) nyt veit jalat suusta.
- toripoliis
tosi..typy kirjoitti:
:D
"laillista asiakkaiden ryöstöä"
toripoliis kirjoitti:
"laillista asiakkaiden ryöstöä"
Asiakkaat ryntää itse siihen toritiskille repimään myytävät käsistä. Minkäs näille loistaville myyntitaidoille voi. Rahat ropisee kassaan kuin itsestään,
Näin meillä torilla. :)toripoliis kirjoitti:
"laillista asiakkaiden ryöstöä"
Mikä ryöstö se on, jos omasta halusta maksetaan?
Tokihan torilla tinkiä saa ja pitääkin. Jos et tingi, niin silloin melkein tekisi mieli palauttaa rahat ja antaa ilmaiseksi ;-) ihan vaan siksi, ettet pääse ryöstöstä syyttämään, vaikka syytönhän siihen olisin.
Pakko valita torikauppias.
Puhelinmyyntiä joskus opiskeluaikoina kokeilleena voin sanoa, ettei ole meikäläisen hommaa ja ovelta ovelle kaupustelu nyt vielä vähemmän.
Torikauppiaana taasen voisi olla jopa mukavaa olla. Saisi olla ihmisten kanssa tekemisissä ja asetella hedelmiä ja vihanneksia tai kukkia kauniisiin muodostelmiin... Ei huono ollenkaan.Torikauppias, koska tykkään, että asiakas tulee oma-aloitteisesti ostamaan.
- puhu ku ruuneperi
Ovelta ovelle myyjä ja imurinmyyjänä. Koesiivoisin, puhuisin ummet ja lammet ja möisin kalliita imureita hyvällä provikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693