Mikä näistä "kauppiaista" olisit: torikaupppias,

jos pakko valita

ovelta ovelle kauppias vai puhelinmyyjä niin ja perustelut?

16

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesällä, aurinkoisella säällä, voisi olla mukavaa olla torikauppias. En ihan joka päivä jaksaisi katsella torin vilinää. Pari kertaa viikossa kelpaisi hyvin.

      Sateen sattuessa vapaapäivä. :)

      • Samat sanat. Ei mitään laukkuryssä- hommaat tai puhelinrumbaa. Todellakaan. Torille tai ei mitään.


      • epäilen taitoja
        pus-kis kirjoitti:

        Samat sanat. Ei mitään laukkuryssä- hommaat tai puhelinrumbaa. Todellakaan. Torille tai ei mitään.

        Mitähän artikkeleja tekin torilla saisitte myytyä!!


      • pus-kis kirjoitti:

        Samat sanat. Ei mitään laukkuryssä- hommaat tai puhelinrumbaa. Todellakaan. Torille tai ei mitään.

        Jep! Toripäivä olis varmaan hauska ja samalla haastava. Muutaman päivän viikossa sitä jaksaisi, ei joka päivä.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Jep! Toripäivä olis varmaan hauska ja samalla haastava. Muutaman päivän viikossa sitä jaksaisi, ei joka päivä.

        Äh. Torilla ollaan tarjolla. :-) Jos ei kiinnosta, niin sitten ääntä lisää.

        Nuo puhelinmyyjät ovat lähinä säälittäviä. Anteeksi kaikki puhelinmyyjät.


      • lähinnä sovitte
        pus-kis kirjoitti:

        Äh. Torilla ollaan tarjolla. :-) Jos ei kiinnosta, niin sitten ääntä lisää.

        Nuo puhelinmyyjät ovat lähinä säälittäviä. Anteeksi kaikki puhelinmyyjät.

        Kukkamyyjiksi torille


      • lähinnä sovitte kirjoitti:

        Kukkamyyjiksi torille

        Kuules nyt, mitä tahansa me myytäisiin, se menee varmasti kaupaksi. Ollaan vaan sen verran kovia myyntitykkejä. Myydään väkisin, jos ei muuten kelpaa... niin ja nostetaan vielä hintaa.
        Kylä näin o...


      • oma suu lähinnä
        tosi..typy kirjoitti:

        Kuules nyt, mitä tahansa me myytäisiin, se menee varmasti kaupaksi. Ollaan vaan sen verran kovia myyntitykkejä. Myydään väkisin, jos ei muuten kelpaa... niin ja nostetaan vielä hintaa.
        Kylä näin o...

        Taitais myytävät mansikatkin mennä omaan suuhun:P


      • tosi..typy kirjoitti:

        Kuules nyt, mitä tahansa me myytäisiin, se menee varmasti kaupaksi. Ollaan vaan sen verran kovia myyntitykkejä. Myydään väkisin, jos ei muuten kelpaa... niin ja nostetaan vielä hintaa.
        Kylä näin o...

        :-) nyt veit jalat suusta.


      • pus-kis kirjoitti:

        :-) nyt veit jalat suusta.

        :D


      • toripoliis
        tosi..typy kirjoitti:

        :D

        "laillista asiakkaiden ryöstöä"


      • toripoliis kirjoitti:

        "laillista asiakkaiden ryöstöä"

        Asiakkaat ryntää itse siihen toritiskille repimään myytävät käsistä. Minkäs näille loistaville myyntitaidoille voi. Rahat ropisee kassaan kuin itsestään,

        Näin meillä torilla. :)


      • toripoliis kirjoitti:

        "laillista asiakkaiden ryöstöä"

        Mikä ryöstö se on, jos omasta halusta maksetaan?

        Tokihan torilla tinkiä saa ja pitääkin. Jos et tingi, niin silloin melkein tekisi mieli palauttaa rahat ja antaa ilmaiseksi ;-) ihan vaan siksi, ettet pääse ryöstöstä syyttämään, vaikka syytönhän siihen olisin.


    • Pakko valita torikauppias.

      Puhelinmyyntiä joskus opiskeluaikoina kokeilleena voin sanoa, ettei ole meikäläisen hommaa ja ovelta ovelle kaupustelu nyt vielä vähemmän.

      Torikauppiaana taasen voisi olla jopa mukavaa olla. Saisi olla ihmisten kanssa tekemisissä ja asetella hedelmiä ja vihanneksia tai kukkia kauniisiin muodostelmiin... Ei huono ollenkaan.

    • Torikauppias, koska tykkään, että asiakas tulee oma-aloitteisesti ostamaan.

    • puhu ku ruuneperi

      Ovelta ovelle myyjä ja imurinmyyjänä. Koesiivoisin, puhuisin ummet ja lammet ja möisin kalliita imureita hyvällä provikalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe