Minulla

kiltti mies

on naksupussi atk-pöydällä, limppari pullo käden ulottuvilla ja katson Tuntemattoman Sotilaan ohjaajan versiota

39

107

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on manteleita kulhossa, vissyä lasissa ja palstailen ML-palstalla. :)

    • Answer is

      ap = buddy?

    • Mitähän tähän sanoisin, hyvä meininki, menköön niin :-)

    • Parasta Ennen
    • Minulla oli kulhollinen marjoja rahkajugurtin kera, ajattelin nauttia vielä punkkulasillisen ja palstailla telkun tuijottelun ohessa.

      • Se kooltaan

        2 litran kulho?


      • Luksusta.


      • Se kooltaan kirjoitti:

        2 litran kulho?

        Ei nyt ihan :) Mitäköhän tuohon menis... marjoja oli ehkä 2dl, jugurttia kaks isoa ruokalusikallista.


      • pus-kis kirjoitti:

        Luksusta.

        Kyllä, yksinäiseen lauantaihin täytyy kehittää edes yhden lasillisen verran luksusta ;)


      • oasis79 kirjoitti:

        Kyllä, yksinäiseen lauantaihin täytyy kehittää edes yhden lasillisen verran luksusta ;)

        Ja huominen on vasta huomenna ;-)


    • Mulla on kaljaa pöydällä ja meinasin tehdän paperitöitä, mutta en mä jaksakaan. Päätin sen sijaan surffailla päämäärättömästi netissä.

      • Kaikella on aikansa, mutta miksi jättää huomiseen sen, minkävoisi jo tehdä tänään? ;)


    • Ei sitä aina tartte niin säntillinen olla. Varsinkaan lauantai-iltana. Kausivero-ilmoitus tarttee jättää vasta 12. päivä, että onhan tässä vielä monta päivää.

      Sitä paitsi. Ilman viime tippaa ei tulisi mitään tehtyä.

      • murriperkeIe

        mitä amisviiksi

        mur


      • :-) eiköhän me oteta viime tipalle.


      • pus-kis kirjoitti:

        :-) eiköhän me oteta viime tipalle.

        Kippis.


    • Ihmettelevä nainen

      Minulla on pussillinen pekaanipähkinöitä, lasillinen kylmää kaakaota, 1 vaniljapuffet ja 1 pingviini suklaatuutti ja tulin miehen logiikka -palstalle suomi24 keskustelun aloitussivulta nähtyäni kiltin miehen aloituksen uusimpien keskustelunavauksien joukossa.

      Tämä oli minulta tällainen harharetki, halusin vain tulla kertomaan omista eväistäni. Nyt palaan takaisin omaan maailmaani. Hyvää yön jatkoa!

    • Ananaspaloja löytyy. Poistan niillä nestettä eilisen jäljiltä. Kuulemma auttaa, mutta en tiedä montako kiloa pitäis syödä. Lapsen sipsipussin jämät olis myös hollilla, mutta se taitais pilata ananaksen vaikutuksen?

      Mitään en tee muuta kuin maleksin koneella ja poden härski silli-fiilistä.

      • Tuossahan olis loistava mahdollisuus perustella itselleen sipsien napostelun, kun vaikutuksen voisi kumota ananaksella :) Se on vähän sama kuin ei olisi sipsejä syönytkään...


      • oasis79 kirjoitti:

        Tuossahan olis loistava mahdollisuus perustella itselleen sipsien napostelun, kun vaikutuksen voisi kumota ananaksella :) Se on vähän sama kuin ei olisi sipsejä syönytkään...

        Itse itseään huijaten :> Vain murut pohjalla jäljellä, ne on paras osa. Hoituu varmaan ihan yhdellä kumoavalla ananaspurkillisella. Pitsan jämätkin ehkä menee samassa yhtälössä.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Itse itseään huijaten :> Vain murut pohjalla jäljellä, ne on paras osa. Hoituu varmaan ihan yhdellä kumoavalla ananaspurkillisella. Pitsan jämätkin ehkä menee samassa yhtälössä.

        Aina löytyy tapoja huijata itseään ;)

        Mä ostan sipsejä äärimmäisen harvoin. Ostamatta oleminen on helppoa, ei oikein koskaan tee mieli, mutta sitten jos käsi osuu sipseihin, niin se on menoa. Niitä popsii ihan huvikseen huomaamattaan ja niihin jää välittömästi koukkuun.

        Ei jämiä edes lasketa, nehän on vain jämiä :>


      • ...,
        oasis79 kirjoitti:

        Aina löytyy tapoja huijata itseään ;)

        Mä ostan sipsejä äärimmäisen harvoin. Ostamatta oleminen on helppoa, ei oikein koskaan tee mieli, mutta sitten jos käsi osuu sipseihin, niin se on menoa. Niitä popsii ihan huvikseen huomaamattaan ja niihin jää välittömästi koukkuun.

        Ei jämiä edes lasketa, nehän on vain jämiä :>

        Vai niin.


      • oasis79 kirjoitti:

        Aina löytyy tapoja huijata itseään ;)

        Mä ostan sipsejä äärimmäisen harvoin. Ostamatta oleminen on helppoa, ei oikein koskaan tee mieli, mutta sitten jos käsi osuu sipseihin, niin se on menoa. Niitä popsii ihan huvikseen huomaamattaan ja niihin jää välittömästi koukkuun.

        Ei jämiä edes lasketa, nehän on vain jämiä :>

        Lapsilta pöllityt on parhaita, ei itse samoja ostamalla edes saa hyviä. Puuttuu varmaan kielletyn hedelmän maku. Tosin ovat oppineet tapani, ja harvoin mitään jää minnekään lojumaan :d

        Jämät meni joo, nyt taas ananasta ja vissyä liudentamaan vaikutus(?)


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Lapsilta pöllityt on parhaita, ei itse samoja ostamalla edes saa hyviä. Puuttuu varmaan kielletyn hedelmän maku. Tosin ovat oppineet tapani, ja harvoin mitään jää minnekään lojumaan :d

        Jämät meni joo, nyt taas ananasta ja vissyä liudentamaan vaikutus(?)

        Mun muksulla on karkkipäivä, mutta hän on siitä harvinainen tapaus, että karkeista jää yleensä n 80% syömättä ja unohtaa tyystin niiden olemassaolon. Voisin tietty säästää seuraavaan karkkipäivään, mutta eipä vielä ole niin käynyt... Sarjassamme noloja tunnustuksia ;)

        Liudentamaan? :) Tuo oli ihan uusi sana kyllä, mutta toimii.


      • oasis79 kirjoitti:

        Mun muksulla on karkkipäivä, mutta hän on siitä harvinainen tapaus, että karkeista jää yleensä n 80% syömättä ja unohtaa tyystin niiden olemassaolon. Voisin tietty säästää seuraavaan karkkipäivään, mutta eipä vielä ole niin käynyt... Sarjassamme noloja tunnustuksia ;)

        Liudentamaan? :) Tuo oli ihan uusi sana kyllä, mutta toimii.

        Viikonloput on oma lukunsa herkkurintamalla. Viikolla on kurinalaista, ainakin tietääkseni... Avattu karkkipussi tai irtokarkit menee pilalle, ehdottomasti pitää syödä pois ettei vaikka roskiin joudu kovettuneita namui heittämään :>

        Liudentua on kait kielitieteellinen termi. Äänne liudentuu.. Tuli vaan mieleen et miksei epäterveellisen evään vaikutukset vois liudentua terveellisen vaikutuksesta :s


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Viikonloput on oma lukunsa herkkurintamalla. Viikolla on kurinalaista, ainakin tietääkseni... Avattu karkkipussi tai irtokarkit menee pilalle, ehdottomasti pitää syödä pois ettei vaikka roskiin joudu kovettuneita namui heittämään :>

        Liudentua on kait kielitieteellinen termi. Äänne liudentuu.. Tuli vaan mieleen et miksei epäterveellisen evään vaikutukset vois liudentua terveellisen vaikutuksesta :s

        Muksujen syömisten suhteen pitääkin olla kurinalainen, herkkujen ylenpalttinen syöttäminen ei ole rakkauden osoittamista. Herkkuja arvostaakin eri tavalla kun ne eivät kuulu jokapäiväiseen ruokavalioon. Viikonloput ja lomat voi sitten ottaa löysemmin :)

        Oli pakko ihan googlettaa... ;) Tuon äänteen kun kuulis livenä.

        "Liudennus, palatalisaatio, palataalistuminen eli muljeeraus tarkoittaa konsonantin ääntymistä siten että kielen etuselkä kohoaa suulakea vasten [j]:n ääntymäasentoa kohden. Tällöin konsonantti pehmenee, eli ääntyy j-voittoisesti"


      • oasis79 kirjoitti:

        Muksujen syömisten suhteen pitääkin olla kurinalainen, herkkujen ylenpalttinen syöttäminen ei ole rakkauden osoittamista. Herkkuja arvostaakin eri tavalla kun ne eivät kuulu jokapäiväiseen ruokavalioon. Viikonloput ja lomat voi sitten ottaa löysemmin :)

        Oli pakko ihan googlettaa... ;) Tuon äänteen kun kuulis livenä.

        "Liudennus, palatalisaatio, palataalistuminen eli muljeeraus tarkoittaa konsonantin ääntymistä siten että kielen etuselkä kohoaa suulakea vasten [j]:n ääntymäasentoa kohden. Tällöin konsonantti pehmenee, eli ääntyy j-voittoisesti"

        "Liudennus, palatalisaatio, palataalistuminen eli muljeeraus tarkoittaa konsonantin ääntymistä siten että kielen etuselkä kohoaa suulakea vasten [j]:n ääntymäasentoa kohden. Tällöin konsonantti pehmenee, eli ääntyy j-voittoisesti"

        Nyt kun on tässä pitkin iltaa aivoaa liudentanut jos jonkinlaisella muljeerimentimella, niin kuvittelen lukeneeni tuon ylläolevan oikein, mutta täytyy sanoa, etten ymmärtänyt siitä mitään, vaikka kuinka yritin suulakea vasten asetella.


      • pus-kis kirjoitti:

        "Liudennus, palatalisaatio, palataalistuminen eli muljeeraus tarkoittaa konsonantin ääntymistä siten että kielen etuselkä kohoaa suulakea vasten [j]:n ääntymäasentoa kohden. Tällöin konsonantti pehmenee, eli ääntyy j-voittoisesti"

        Nyt kun on tässä pitkin iltaa aivoaa liudentanut jos jonkinlaisella muljeerimentimella, niin kuvittelen lukeneeni tuon ylläolevan oikein, mutta täytyy sanoa, etten ymmärtänyt siitä mitään, vaikka kuinka yritin suulakea vasten asetella.

        En minäkään :D

        Punaviinillä ei ole osuutta asiaan...


      • oasis79 kirjoitti:

        En minäkään :D

        Punaviinillä ei ole osuutta asiaan...

        Täytyy pitää tauko, ottaa neuvoa antava ja yrittää uudelleen.


      • oasis79 kirjoitti:

        Muksujen syömisten suhteen pitääkin olla kurinalainen, herkkujen ylenpalttinen syöttäminen ei ole rakkauden osoittamista. Herkkuja arvostaakin eri tavalla kun ne eivät kuulu jokapäiväiseen ruokavalioon. Viikonloput ja lomat voi sitten ottaa löysemmin :)

        Oli pakko ihan googlettaa... ;) Tuon äänteen kun kuulis livenä.

        "Liudennus, palatalisaatio, palataalistuminen eli muljeeraus tarkoittaa konsonantin ääntymistä siten että kielen etuselkä kohoaa suulakea vasten [j]:n ääntymäasentoa kohden. Tällöin konsonantti pehmenee, eli ääntyy j-voittoisesti"

        Iskurepla: Mennäänkö mun luokse muljeeraamaan toistemme suulakia vasten..

        Jos ujostuttaa, voi alottaa äng-äänteen vuorolausunnalla ja siitä pikku hiljaa siirtyä eteenpäin. Tiedä vaikka lopputuloksena olis fallotalisaatio :p

        Kun sanoo "jii" huomaan kielensä muljeeraavan.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Iskurepla: Mennäänkö mun luokse muljeeraamaan toistemme suulakia vasten..

        Jos ujostuttaa, voi alottaa äng-äänteen vuorolausunnalla ja siitä pikku hiljaa siirtyä eteenpäin. Tiedä vaikka lopputuloksena olis fallotalisaatio :p

        Kun sanoo "jii" huomaan kielensä muljeeraavan.

        Ei huono, muljeerauksesta voisi saada mielenkiintoisen keskustelun aikaseks. Erityisesti yhdistettynä äng-äänteen vuorolausuntaan. Eihän tuosta tajuais mitään :D Parasta olis kai siis vain harjoitella sitä muljeerausta yhdessä...

        Mä pistän tän nyt punkun ja väsymyksen piikkiin, mutta mä kikattelen täällä kun yritän lausua jiitä eri tavoin. Paras versio tulee kun sanoo "JR" sillai texasilaisittain... ;)


      • oasis79 kirjoitti:

        Ei huono, muljeerauksesta voisi saada mielenkiintoisen keskustelun aikaseks. Erityisesti yhdistettynä äng-äänteen vuorolausuntaan. Eihän tuosta tajuais mitään :D Parasta olis kai siis vain harjoitella sitä muljeerausta yhdessä...

        Mä pistän tän nyt punkun ja väsymyksen piikkiin, mutta mä kikattelen täällä kun yritän lausua jiitä eri tavoin. Paras versio tulee kun sanoo "JR" sillai texasilaisittain... ;)

        [dzei aar] J liedentuu muljahtaessaan kitalakeen ja R:n aikana kieli laskeutuu lähelle suunpohjaa. Todella haastava yhdistelmä :p

        Muljeeraamalla vaikutuksen tekeminen on omaperäistä. Miten tehdä se että toinen varmasti huomaa? Kita ammollaan artikuloiden varmaan :>


      • bravo.bravi kirjoitti:

        [dzei aar] J liedentuu muljahtaessaan kitalakeen ja R:n aikana kieli laskeutuu lähelle suunpohjaa. Todella haastava yhdistelmä :p

        Muljeeraamalla vaikutuksen tekeminen on omaperäistä. Miten tehdä se että toinen varmasti huomaa? Kita ammollaan artikuloiden varmaan :>

        Äärimmäisen haastavaa tämä liedentumisen harjoittelu kieltämättä on, kieli jo ihan solmussa :p

        Omaperäisyys on toki aina hyvä, mutta kita ammollaan ei ehkä se paras tehokeino ;)

        Täytynee siirtyä höyhensaarille, kello näyttää julmaa lukemaa. Mä oon kuunnellut koko viikonlopun kasareita, siitä hyvästä hyvänyönbiisiksi tämä.

        Hyvää yötä muljeerauksen kera :)

        http://www.youtube.com/watch?v=P9mwELXPGbA


      • oasis79 kirjoitti:

        Äärimmäisen haastavaa tämä liedentumisen harjoittelu kieltämättä on, kieli jo ihan solmussa :p

        Omaperäisyys on toki aina hyvä, mutta kita ammollaan ei ehkä se paras tehokeino ;)

        Täytynee siirtyä höyhensaarille, kello näyttää julmaa lukemaa. Mä oon kuunnellut koko viikonlopun kasareita, siitä hyvästä hyvänyönbiisiksi tämä.

        Hyvää yötä muljeerauksen kera :)

        http://www.youtube.com/watch?v=P9mwELXPGbA

        Mä olen nukkunut eilistä bailandoa koko päivän eikä väsytä yhtään. Sitähän vois mennä vaikka lenkille..

        Kasari on musiikin renesanssia raskaan 70-luvun jälkeen :p Yksi valio hassulta sedältä yöhön..

        http://www.youtube.com/watch?v=1O82ENFYmJg


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Mä olen nukkunut eilistä bailandoa koko päivän eikä väsytä yhtään. Sitähän vois mennä vaikka lenkille..

        Kasari on musiikin renesanssia raskaan 70-luvun jälkeen :p Yksi valio hassulta sedältä yöhön..

        http://www.youtube.com/watch?v=1O82ENFYmJg

        Niin siis tämä sedän tyyli mahdollistaa muljeerauksen tutkimuksen, tiedä vaikka saisit virikkeitä :s


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Mä olen nukkunut eilistä bailandoa koko päivän eikä väsytä yhtään. Sitähän vois mennä vaikka lenkille..

        Kasari on musiikin renesanssia raskaan 70-luvun jälkeen :p Yksi valio hassulta sedältä yöhön..

        http://www.youtube.com/watch?v=1O82ENFYmJg

        Älä tähän aikaan lähde, siellä liikkuu mörköjä :p

        Ah, mikä mies, parta ja kaikki... :)

        Itseasiassa tämä sopii paremmin hyvänyönmusiikiksi...

        http://www.youtube.com/watch?v=AR8D2yqgQ1U



      • oasis79
        bravo.bravi kirjoitti:

        Muljeeraus karkottaa möröt :-D)

        Totta, hämyisää ja hiljaista pitää jo olla. Vaikka

        http://www.youtube.com/watch?v=m0AKJMGxwpE

        Näihin säveliin on hyvä nukahtaa... zzz...

        Öitä vielä ja kauniita unia kunhan unten maille ehdit :)


      • oasis79 kirjoitti:

        Näihin säveliin on hyvä nukahtaa... zzz...

        Öitä vielä ja kauniita unia kunhan unten maille ehdit :)

        Ehkä jätän kuitenkin lenkin väliin. Hyvää yötä ja parrakkaita unia :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      141
      2091
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1264
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1147
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1027
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      946
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      912
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      880
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      834
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      820
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      723
    Aihe