Lotto? Minkälaisia tuntemuksia?

Minkälaisia tuntemuksia lottolähetysten siirtyminen maikkarille sinussa herättää?

Minussa asia ei herätä minkäänlaisia tunteita ja jaksan hämmästellä, että uutisia kun netistä lukee niin aivan niinkuin koko maailmassa ei olisi mitään muuta tapahtunu.

Vittu.

23

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole herättänyt mitään tuntemuksia täälläkään. Lottoan sen verran vähän, eikä muutenkaan ole tullut seurattua niin ei ole mitään tunnelatausta puoleen tai toiseen.

      • Jos laskee, että lottorivi maksaa euron(onko se niin?) Niin rivi lottoa maksaa vuodessa 52 euroa ja todennäköisesti mitään ei koskaan voita.

        52:lla eurolla saa esim. 100 Outokummun osaketta(nykykurssilla) ja sillä voittaa varamsti jotain.

        Loton pelaamises ei oo mitään järkiä.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Jos laskee, että lottorivi maksaa euron(onko se niin?) Niin rivi lottoa maksaa vuodessa 52 euroa ja todennäköisesti mitään ei koskaan voita.

        52:lla eurolla saa esim. 100 Outokummun osaketta(nykykurssilla) ja sillä voittaa varamsti jotain.

        Loton pelaamises ei oo mitään järkiä.

        En edes tiedä, mitä lottoaminen nykyään maksaa :)

        Sen vähän mitä pakollisten menojen jälkeen käteen jää, laitan mieluummin säästötilille ja osakkeisiin. Ehkä 20 vuoden päästä kiitän itseäni etten laittanut samaa määrää lottoon...


      • Oikeustaju

        Sellaisia tuntemuksia tietysti, että Yle on syyllistynyt laittomaan mainontaan ja hankkinut sillä valtavat tulot. Eli tulot pitää ottaa Yleltä pois ja pistää syylliset vastuuseen.

        Luulisi, että näin iso juttu on jo tutkinnassa?


      • Yle = nolo vitsi
        Oikeustaju kirjoitti:

        Sellaisia tuntemuksia tietysti, että Yle on syyllistynyt laittomaan mainontaan ja hankkinut sillä valtavat tulot. Eli tulot pitää ottaa Yleltä pois ja pistää syylliset vastuuseen.

        Luulisi, että näin iso juttu on jo tutkinnassa?

        Heh, toiveajattelua. Ei Suomessa valtaeliitti joudu vastuuseen mistään.


      • valvontatoimisto
        Oikeustaju kirjoitti:

        Sellaisia tuntemuksia tietysti, että Yle on syyllistynyt laittomaan mainontaan ja hankkinut sillä valtavat tulot. Eli tulot pitää ottaa Yleltä pois ja pistää syylliset vastuuseen.

        Luulisi, että näin iso juttu on jo tutkinnassa?

        Ei välttämättä ole tutkittavana. Kannattaa tehdä rikosilmoitus varmuuden vuoksi. Onnistuu ihan netin kauttakin.


      • valvontatoimisto
        Oikeustaju kirjoitti:

        Sellaisia tuntemuksia tietysti, että Yle on syyllistynyt laittomaan mainontaan ja hankkinut sillä valtavat tulot. Eli tulot pitää ottaa Yleltä pois ja pistää syylliset vastuuseen.

        Luulisi, että näin iso juttu on jo tutkinnassa?

        Ei välttämättä ole tutkittavana. Kannattaa tehdä rikosilmoitus varmuuden vuoksi. Onnistuu ihan netin kauttakin.


    • Toivottavasti viralliset valvojat jatkavat, Gerlander & co. Joku roti se olla pitää :-)

      • En tiedä virallisista valvojista ku mulla on uhkapeliongelma. Laitoin monta vuotta sitten Veikkauksen pelitilille 50 euroa ja se on aina vain siellä käyttämättä.

        Normaali mieshän pelaa kaikki rahansa(tai siis ne rahansa mitä naisista ja viinasta jää yli).


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        En tiedä virallisista valvojista ku mulla on uhkapeliongelma. Laitoin monta vuotta sitten Veikkauksen pelitilille 50 euroa ja se on aina vain siellä käyttämättä.

        Normaali mieshän pelaa kaikki rahansa(tai siis ne rahansa mitä naisista ja viinasta jää yli).

        Ainakaan toistaiseksi veikkaus ei ota palvelumaksuja, joten todennäköisesti ovat paremmassa turvassa siellä.

        Se mitä naisten ja viinan yli jää, se ei paljoa ole.. mutta mitä väliä sillä, mitään ei mukaan lähde, kun aika koittaa. Täysillä.


      • pus-kis kirjoitti:

        Ainakaan toistaiseksi veikkaus ei ota palvelumaksuja, joten todennäköisesti ovat paremmassa turvassa siellä.

        Se mitä naisten ja viinan yli jää, se ei paljoa ole.. mutta mitä väliä sillä, mitään ei mukaan lähde, kun aika koittaa. Täysillä.

        Joo, mitään ei mukaan saa. Mutta kaikkia ei saa laittaa menemään siitä syystä, että siitä kulutusjuhlasta syntyy ekokatastrofi ja olis se kumminki kiva jättää kerosille edes elinkelpoinen maapallo jos ei mitään muuta.

        Taitaa olla turha toivo.

        'Heitä pois ja osta uus' laulaa Palefacekin.


      • Wiralliset Walvojat:

        .

        Ns. Wiralliset Walvojat eivät huomanneet 30 vuoden aikana olevansa itsekin mukana laittomuuksissa

        .


    • Itse en lottoa, eikä sillä arvonnalla ole mitään väliä mistä se lähetetään. Lotosta paasaaminen on pelkkä markkinointikikka.
      Hymisevät siellä tyytyväisenä, kun puhetta jaksaa riittää loputtomiin. Mainonta on kallista, tämä mediahöpinä on ilmaista.

      • Eurolla miljoonia. Komoon ;-)


      • No mua ei saa lottoamaan vaikka puhuisivat maailman tappiin. Pistän kohta tällä lotosta puhumisen määrällä koko Alma Media konsernin boikottiin joka tasolla.

        Saatanan kusipäät. Voisivat uutisoida jo oikeistakin asioista.


      • pus-kis kirjoitti:

        Eurolla miljoonia. Komoon ;-)

        Katselin taustalla, kuinka huonosti se miljoonan voittaminen meidän faijalta onnistui, vaikka oli alusta saakka fanaattinen lottoaja.
        Ei vaan nappaa.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        No mua ei saa lottoamaan vaikka puhuisivat maailman tappiin. Pistän kohta tällä lotosta puhumisen määrällä koko Alma Media konsernin boikottiin joka tasolla.

        Saatanan kusipäät. Voisivat uutisoida jo oikeistakin asioista.

        Kun on hiljanen uutispäivä, jostainhan niitä otsikoita pitää repiä. Jos ei muuten, niin kehittelevät ihan omia sepustuksiaan.

        Luultavasti toimittajien ammattitaito ei riitä keskustelemaan oikeista uutisista.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Katselin taustalla, kuinka huonosti se miljoonan voittaminen meidän faijalta onnistui, vaikka oli alusta saakka fanaattinen lottoaja.
        Ei vaan nappaa.

        Huonothan siinä ne todennäköisyydet ovat.

        Monet ovat mukana tukemassa Veikkauksen toimintaa. Ja samalla osallistuvat arvontaan.


    • Samanlainen "loukkaus" suomalaista identiteettiä vastaan kuin jääkiekon MM-kisojen siirtyminen maan johtavalle höttökanavalle. Asiana sinänsä täysin yhdentekevä. Jos lottoan, netin kautta ja katson joskus kun muistan kuinka kävi.

    • Minä luulen, että suurin osa ihmisistä tuntee aivan kuin minäkin: Kaikenlaiset muutokset tutusta ja turvallisesta tuntuvat ylensä ensin muutoksena huonompaan suuntaan. Tovin päästä niihin totutaan ja osa muutoksista tuntuu jopa parannuksilta. Muistammehan, millainen itku ja parku aina syntyy, kun S24:kin ulkoasua muutetaan.

      Minusta lotto oli aikalailla ennallaan. Minusta se vain tulee nyt turhan myöhään, etenkin jos se ensi kesäänä tulee sunnuntaisin vasta Kymmenen uutisten jälkeen. Minä ainakin jo nukun siihen aikaan, jos pitää aamulla töihin herätä.

    • netpoker

      EVVK

    • euron unelma

      Lotto = ostettua toivoa hetkeksi.

    • määmy

      Duunis meil o kimppalotto ja kimppavakio. Jälkimmäises ollaan netottu enemmä ku lotos.
      Muute e lottoo, liksa riittää hyvi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe