Kun oman ihastuksen menettää

mies 86

Silloin kamukortti on ainut mitä käteen jää
On Canterburyt raskasta luettavaa
Mutta sinkutfoorumille liian usein jumittaa

Jos ei siel itke niin se todellakin naurattaa
Ei kaikki osakseen koskematonta saa
Korkkaat taikka nuolet, kuinka vaan
Olet hetken niinkuin tasoja ei olisikaan.

16

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

On se yhtä vuoristorataa toi sun tunne-elämäsi. Rakastut ja eroat vuorokauden sisällä. Tietääköhän toinen osapuoli tästä myrskyisästä suhteestanne?

• mies 86

Eipä taida tietää. Lähinnä tuntuu nyt siltä että Jossulla onkin toinen :/

• Ääääää!

• mies 86

• Neitsyet höpisee

• Tale saa taas
        mies 86 kirjoitti:

Joudun siis tyytymään suunnitelmaan B.

http://www.youtube.com/watch?v=0owJbWqunCY

https://www.youtube.com/watch?v=DVD80GYZpSQ

• Tale YTM

• mies 86

• ...

• ...

• SarvistaHärkää
        mies 86 kirjoitti:

Eipä taida tietää. Lähinnä tuntuu nyt siltä että Jossulla onkin toinen :/

"Lähinnä tuntuu nyt siltä että Jossulla onkin toinen :/ "

Nyt taas suitsia tiukemmalle, ja menet ensin juttelemaan ensi viikolla, ennen kuin vedät taas johtopäätöksiä. "Varatulta" naiselta "pakit" on vieläpä helpompi kestää kuin vapaalta, joten tämän ei pitäisi edes vaikuttaa lähestymistä. Odottelemme raporttia tuosta tapaamisesta, emme näistä tunne-elämän häränpyllyistä.

• mies 86
        SarvistaHärkää kirjoitti:

Nyt taas suitsia tiukemmalle, ja menet ensin juttelemaan ensi viikolla, ennen kuin vedät taas johtopäätöksiä. "Varatulta" naiselta "pakit" on vieläpä helpompi kestää kuin vapaalta, joten tämän ei pitäisi edes vaikuttaa lähestymistä. Odottelemme raporttia tuosta tapaamisesta, emme näistä tunne-elämän häränpyllyistä.

Anteeksi.

• Panojaret panee vaan
        mies 86 kirjoitti:

Anteeksi.

Panojarelle naisen varaustilanteella ei ole merkitystä.

• SarvistaHärkää kirjoitti:

Olen samaa mieltä siitä ettei kannata heti ajatella naisen olevan varattu, jos näkee hänet jonkun miehen seurassa.

Epäilenpä että olen itse muutamankin kerran menettänyt potentiaalisen seurustelukumppanin vain siitä syystä että olen sattunut olemaan jonkun kaverimiehen seurassa väärällä hetkellä. Ja se jos mikä potuttaa. :(

• Reipas Mies

Tale on onnenpekka kun se kuvausryhmä on järkännyt panot, tähän pystyy yleensä iso-Audinen toimari yleensä etelän liikematkoilla.

Rauhoita mieltäsi testoa tihkuvilla saksalaisilla miehillä höystettynä perverssillä valkkaus-naisella, nainen joka imee miesten elinvoiman, mutta ei mies voi elää ilman häntä :

http://www.youtube.com/watch?v=cRsJonFe8A4

Jos Jossulla on jo toinen, on toiminta pelikentällä ollut paitsioo.

• Viisi pistettä

Olikohan nuo Rammsteinin heput tuossa videossa nyt sitten kilttejä miehiä vaiko vaan nössöjä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2277
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1156
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1046
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1045
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      999
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      967
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      15
      950
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      910
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      898
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      886
    Aihe