Deittailu ja lapset, milloin ei tarvitse kertoa?

No son of mine

Tällaisia hypoteettisia alkoi pieni mieli pyörittelemään kun juttelin vanhan tutun kanssa. Mies on siittänyt maailmaan lapsen mutta nainen oli vain lyhytaikainen hoito, joka ei miestä elämäänsä halunnut mutta päätti pitää lapsen. Isyyttä ei tunnustettu eikä testattu eikä ruokkojakaan kukaan ole maksanut koskaan.

Mitä kun tällainen mies nettideittailee? Onko se valkoinen valhe hyväksyttävä, että lapsia ei ole kun niitä käytännössä elämässä ei ole? Kauhean kömpelö selitellä tuollainen profiilissaan ja jos ei lapsikohtaa täytä, kysytään sitä 100% varmasti jolloin pitää taas valehdella tai kertoa asioita joita ei haluaisi kenenkään kuulevan. Kuitenkin tällaisen asian kertominen jokaiselle deitattavalle on aika paljon vaadittu kun miehen omat vanhemmatkaan ei asiasta tiedä ja lähinnä tuon aikaiset parhaat kaverit ovat joskus asiasta kuulleet.

Entä jos mies auttaa tuttua tyttöparia muumimukihommissa eikä isää ikinä merkata mihinkään? Onko suuri synti valehdella deitille asia, jota edes omaiset eivät tiedä? Vai voiko tätä verrata spermanluovutukseen?

Näissähän on mahdollisuus kuitenkin, että äiti kertoo lapselleen vaikkapa täysi-ikäisenä isänsä henkilöllisyyden ja sitten ilmestyy vieras ovelle. Tai perinnönjaolle vuosikymmeniä myöhemmin.

3

553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 78yf67tftftf

Kun tuolla deitissä kysellään lapsista, ajatuksena monilla on varmaan takana se, että miten lapset mahdollisesti vaikuttaisivat tulevaan parisuhteeseen. Eli pyöriikö siellä jaloissa joka toinen viikko pari muksua.

Minua naisena ei haittaisi jo mies ei kertoisi profiilissaan eikä parilla ensimmäisillä treffeillä tämmöisestä menneisyyden virheestä. Voitko olla edes 100% varma että lapsi on sinun, mikäli isyyttä ei ole varmistettu?

• Riippuu tilanteesta

Riippuu paljon asianhaaroista kuten joku tuossa totesikin. Joissain tilaisuuksissa lapsi voi olla todella yksityinen asia ja salaisuus ihmisellä, jota ei edes lähipiiri tiedä. Ei kukaan odota, että jokaiselle treffikumppanille sellaisesta kerrottaisiin. Joskus se on toki syytä ottaa esille, ettei tule ikäviä yllätyksiä esimerkiksi perinnönjaossa vaan saa omaisuuden siirreltyä niille "todellisille" perillisilleen ennen kuolemaansa.

• Anonyymi

Voitteko auttaa haluisin oman ikäisiä kavereita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3159
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3057
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2912
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2584
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2112
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1667
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1622
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe