Deittailu ja lapset, milloin ei tarvitse kertoa?

No son of mine

Tällaisia hypoteettisia alkoi pieni mieli pyörittelemään kun juttelin vanhan tutun kanssa. Mies on siittänyt maailmaan lapsen mutta nainen oli vain lyhytaikainen hoito, joka ei miestä elämäänsä halunnut mutta päätti pitää lapsen. Isyyttä ei tunnustettu eikä testattu eikä ruokkojakaan kukaan ole maksanut koskaan.

Mitä kun tällainen mies nettideittailee? Onko se valkoinen valhe hyväksyttävä, että lapsia ei ole kun niitä käytännössä elämässä ei ole? Kauhean kömpelö selitellä tuollainen profiilissaan ja jos ei lapsikohtaa täytä, kysytään sitä 100% varmasti jolloin pitää taas valehdella tai kertoa asioita joita ei haluaisi kenenkään kuulevan. Kuitenkin tällaisen asian kertominen jokaiselle deitattavalle on aika paljon vaadittu kun miehen omat vanhemmatkaan ei asiasta tiedä ja lähinnä tuon aikaiset parhaat kaverit ovat joskus asiasta kuulleet.

Entä jos mies auttaa tuttua tyttöparia muumimukihommissa eikä isää ikinä merkata mihinkään? Onko suuri synti valehdella deitille asia, jota edes omaiset eivät tiedä? Vai voiko tätä verrata spermanluovutukseen?

Näissähän on mahdollisuus kuitenkin, että äiti kertoo lapselleen vaikkapa täysi-ikäisenä isänsä henkilöllisyyden ja sitten ilmestyy vieras ovelle. Tai perinnönjaolle vuosikymmeniä myöhemmin.

3

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 78yf67tftftf

Kun tuolla deitissä kysellään lapsista, ajatuksena monilla on varmaan takana se, että miten lapset mahdollisesti vaikuttaisivat tulevaan parisuhteeseen. Eli pyöriikö siellä jaloissa joka toinen viikko pari muksua.

Minua naisena ei haittaisi jo mies ei kertoisi profiilissaan eikä parilla ensimmäisillä treffeillä tämmöisestä menneisyyden virheestä. Voitko olla edes 100% varma että lapsi on sinun, mikäli isyyttä ei ole varmistettu?

• Riippuu tilanteesta

Riippuu paljon asianhaaroista kuten joku tuossa totesikin. Joissain tilaisuuksissa lapsi voi olla todella yksityinen asia ja salaisuus ihmisellä, jota ei edes lähipiiri tiedä. Ei kukaan odota, että jokaiselle treffikumppanille sellaisesta kerrottaisiin. Joskus se on toki syytä ottaa esille, ettei tule ikäviä yllätyksiä esimerkiksi perinnönjaossa vaan saa omaisuuden siirreltyä niille "todellisille" perillisilleen ennen kuolemaansa.

• Anonyymi

Voitteko auttaa haluisin oman ikäisiä kavereita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1329
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1033
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      121
      813
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      744
    Aihe