Elikkäs onko nyt jotain erikoista vatsatautia liikkeellä? Oireet painottuu enimmäkseen yöhön ja aamuun, eli päiväsaikaan pystyy syömään hyvin eikä tule ulos, välillä vaan hieman vääntää vatsassa. Mutta sitten yöllä ja aamulla kivut ovat kovemmat ja vatsa menee ihan ripulille. Tätä nyt kestänyt perjantai yöstä asti. Olisi mukava tietää onko tää nyt vaan jotakin tavallisesta vatsataudista poikkeavaa laatua vai pitäiskö huolestua että on jotakin muuta vialla? Itselläni ei vatsatauti ole ikinä tälläinen ollut.
Erikoinen vatsatauti vai jotain muuta??
8
1926
Vastaukset
- limezz
Mul ja 4 perheenjäsenellä oli/on juuri tuommoinen tauti nyt. Eli itellä oksentelu ja ripuli alkoi to-pe yönä ja jatkui aamuun pitkälle. Päivä oli normaali, kiitos imodiumin, mutta yöllä oksennus taas jatkui... Tota on nyt kuulemma just liikkeellä ja meil töissä 6 ihmisellä on ollut juuri vastaava mahatauti.
- Äippä89
Kauanko teillä tuo tauti kesti? Vieläkään ei täällä loppua näy...
- tarkemmin....
Missäs päin Suomea tuollainen on liikkeellä? Kiinnostaisi tietää onko suurikin vaara että osuu omalle kohdalle?
- Äippä89
tarkemmin.... kirjoitti:
Missäs päin Suomea tuollainen on liikkeellä? Kiinnostaisi tietää onko suurikin vaara että osuu omalle kohdalle?
Lahdessa.
- unohinniminerkin
Äippä89 kirjoitti:
Kauanko teillä tuo tauti kesti? Vieläkään ei täällä loppua näy...
Ensimmäinen täältä sairastui to-pe-yönä. Nyt meil on Viel 1 kipeenä. Nää taudit kesti noin 2pv ja me pidettiin huoli hyvästä nesteytyksestä ja siksi Se meni kai nopeasti ohi
- kuriseva massi
Minulla vatsa ollut kipeä yli viikon. Tänään ensimmäinen päivä että se on vähän parempi. Koskaan ei ole tällaista tunnetta mahassa ollut. Ei ripulia, ei oksennusta. Vain kipeä ja varsinkin jos jotain syö tai juo. Ei ole ylävatsan närästyskipua eikä alavatsan paksusuolikipua vaan ihan keskellä.
- Loimaa
Täällä varsinais-Suomessa kanssa jyllää tuo tauti. Itse olen kolmatta päivää taudissa. Luulin jo parantuvani, mut sit taas illal vatta rupes kurisee kunnolla yms. Ja aamupala tuli ylös ja vatta kurisee/kuplii. Ei ole kyl kiva tauti tämäkään!
- Tarkkana on oltava
Juu, se voi tarttua myöskin pitserian hampurilaisesta. Majoneesi nääs mätänee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1801718
- 921588
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6935- 80924
- 68871
- 59835
- 61808
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes176800