Mitä tarkoittaa 8 päivän lomaoikeus,ei merkitty vanhoja lomapäiviä muutaman vuoden osa-aikatyössä olleena.Siis maksetaanko se 8 lomapäivää vieläkin rahana vaikka olen jo aikaisempina vuosina saanut aina lomapäivät kyseiseltä vuodelta rahana?
Lomaoikeus osa-aikatyössä
2
283
Vastaukset
- äimänkäkenä
Sain siis juuri tämän kesän lomapalkat ja senkin jälkeen vielä palkkalaskelmassa luki 8 päivää lomaoikeutta,mielestäni sitä ei ole kertynyt niin paljon.Saako sen kahdeksan päivää yhä rahana?
- neulansilmänä
Tilinauhan merkinnät kannattaisi kysyä siltä, joka ne tekee eli palkanlaskijalta. Kysy siis ensin häneltä ja jos ei selitys tyydytä, niin sitten seuraavaksi kysyt luottamusmieheltä tai liitosta. Jos et ole liittynyt ja haluat saada erilaisia arvauksia vastauksiksi, niin kysy täältä, mutt älä missään tapauksessa kerro yhtään tarkemmin, oletko tehnyt 14 työpäivää tai 35 tuntia kuukaudessa ja kuinka monena kuukautena ja milloin työsuhteesi on alkanut ja miltä ajalta niitä 8 päivää sinulle luvataan tilinauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741