Mies ex-vaimonsa naapurina!

joskusmietinjaksanko

Miesystäväni (jonka kanssa olen ollut parisen vuotta etäsuhteessa) asuu rivitalossa ex-vaimonsa seinänaapurina. Heillä ei ole yhteisiä lapsia.

En tule koskaan "sulattamaan" tuota ja silloin tällöin keskustelemme asiasta ja toivoisin, että mies muuttaisi pois. Hän tietää, etten pidä tilanteesta ja että olen mustasukkainen. Hän kuitenkin väittää, että heidän suhteensa on ohi ja että eivät juurikaan edes näe toisiaan... ja väittää rakastavansa mua...

Mitä mieltä olette tästä? Hyväksyisittekö tuollaisen tilanteen?

3

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex/salapano

En

• ps12

En hyväksyisi.. SIKSI en halua asua 5km lähempänä ex miestäni. KOSKA joskus tulevaisuudessa en halua että tuleva mieheni miettii että olenko niin lähellä exääni koska edelleen tunnen jotakin tai elättelen toiveita mahdollisesta yhteenpalusta.. MUSTA olisi meinaa hirveetä jos tuleva mieheni asuisi exänsä vieressä tahi lähellä... Olen tehnyt kaikkeni jo nut etten ole tekemisissä exäni kanssa paitsi lasten pakollisissa koulun jutuissa. IHAN vaan siksi ettei tuleva uusikkoni joudu pohtimaan noita kysymyksiä =)

• juutus

niin..voisin ajakuluksi kirjoitella oman tarinan hassusta suhteesta..joo miesystavalla on vaimo joo asuu viella yhteisessa asunossa..mut kanssa ex jonka kanssa matkusti viikolopuksia torinoon, olivat samassa hotellihuoneessa,,koska nain valokuvat ja naisystavan laukku oli kuvassa,,outo tarina kuultavana etta omia huoneita odotelessa saivat huoneen jonne vieivattavarat sailoon..uskon tai en usko..hassua etta myos yhtena aamuna oli huulet turvoksissa suutelusta oli tama ex kaymassa ja uskon etta katosivat suutelemaan ja muka oli infektio..olenko hullu kuten hans sanoo vai onko totta etta pitaa luottaa vaistoihinsa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      64
      4365
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3150
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2608
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2307
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2079
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1984
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      192
      1870
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1398
    Aihe