Mies ex-vaimonsa naapurina!

joskusmietinjaksanko

Miesystäväni (jonka kanssa olen ollut parisen vuotta etäsuhteessa) asuu rivitalossa ex-vaimonsa seinänaapurina. Heillä ei ole yhteisiä lapsia.

En tule koskaan "sulattamaan" tuota ja silloin tällöin keskustelemme asiasta ja toivoisin, että mies muuttaisi pois. Hän tietää, etten pidä tilanteesta ja että olen mustasukkainen. Hän kuitenkin väittää, että heidän suhteensa on ohi ja että eivät juurikaan edes näe toisiaan... ja väittää rakastavansa mua...

Mitä mieltä olette tästä? Hyväksyisittekö tuollaisen tilanteen?

3

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex/salapano

En

• ps12

En hyväksyisi.. SIKSI en halua asua 5km lähempänä ex miestäni. KOSKA joskus tulevaisuudessa en halua että tuleva mieheni miettii että olenko niin lähellä exääni koska edelleen tunnen jotakin tai elättelen toiveita mahdollisesta yhteenpalusta.. MUSTA olisi meinaa hirveetä jos tuleva mieheni asuisi exänsä vieressä tahi lähellä... Olen tehnyt kaikkeni jo nut etten ole tekemisissä exäni kanssa paitsi lasten pakollisissa koulun jutuissa. IHAN vaan siksi ettei tuleva uusikkoni joudu pohtimaan noita kysymyksiä =)

• juutus

niin..voisin ajakuluksi kirjoitella oman tarinan hassusta suhteesta..joo miesystavalla on vaimo joo asuu viella yhteisessa asunossa..mut kanssa ex jonka kanssa matkusti viikolopuksia torinoon, olivat samassa hotellihuoneessa,,koska nain valokuvat ja naisystavan laukku oli kuvassa,,outo tarina kuultavana etta omia huoneita odotelessa saivat huoneen jonne vieivattavarat sailoon..uskon tai en usko..hassua etta myos yhtena aamuna oli huulet turvoksissa suutelusta oli tama ex kaymassa ja uskon etta katosivat suutelemaan ja muka oli infektio..olenko hullu kuten hans sanoo vai onko totta etta pitaa luottaa vaistoihinsa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5044
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2322
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1270
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      97
      1211
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1200
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1074
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      873
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      835
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      753
    10. Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."

Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii
      Suomalaiset julkkikset
      25
      719
    Aihe