Miesystäväni (jonka kanssa olen ollut parisen vuotta etäsuhteessa) asuu rivitalossa ex-vaimonsa seinänaapurina. Heillä ei ole yhteisiä lapsia.
En tule koskaan "sulattamaan" tuota ja silloin tällöin keskustelemme asiasta ja toivoisin, että mies muuttaisi pois. Hän tietää, etten pidä tilanteesta ja että olen mustasukkainen. Hän kuitenkin väittää, että heidän suhteensa on ohi ja että eivät juurikaan edes näe toisiaan... ja väittää rakastavansa mua...
Mitä mieltä olette tästä? Hyväksyisittekö tuollaisen tilanteen?
Mies ex-vaimonsa naapurina!
3
196
Vastaukset
- ex/salapano
En
- ps12
En hyväksyisi.. SIKSI en halua asua 5km lähempänä ex miestäni. KOSKA joskus tulevaisuudessa en halua että tuleva mieheni miettii että olenko niin lähellä exääni koska edelleen tunnen jotakin tai elättelen toiveita mahdollisesta yhteenpalusta.. MUSTA olisi meinaa hirveetä jos tuleva mieheni asuisi exänsä vieressä tahi lähellä... Olen tehnyt kaikkeni jo nut etten ole tekemisissä exäni kanssa paitsi lasten pakollisissa koulun jutuissa. IHAN vaan siksi ettei tuleva uusikkoni joudu pohtimaan noita kysymyksiä =)
- juutus
niin..voisin ajakuluksi kirjoitella oman tarinan hassusta suhteesta..joo miesystavalla on vaimo joo asuu viella yhteisessa asunossa..mut kanssa ex jonka kanssa matkusti viikolopuksia torinoon, olivat samassa hotellihuoneessa,,koska nain valokuvat ja naisystavan laukku oli kuvassa,,outo tarina kuultavana etta omia huoneita odotelessa saivat huoneen jonne vieivattavarat sailoon..uskon tai en usko..hassua etta myos yhtena aamuna oli huulet turvoksissa suutelusta oli tama ex kaymassa ja uskon etta katosivat suutelemaan ja muka oli infektio..olenko hullu kuten hans sanoo vai onko totta etta pitaa luottaa vaistoihinsa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675940Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344284Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1021966- 631465
- 521169
- 2611147
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1271009Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49846Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31773Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39755