Tummat kainalot ajetulnakin

Helppi

elikkä siis...vaikka vahaan/sheivaan/epiloin kainalot..niin aina se iho jää tummaksi, ja näyttää kuin siin olis isokin sänki :(

Elikkä voisko joku ystävällisesti kertoa miten ihon saa oman ihon väriseksi.
-jos kotona, niin kaikki konstit tervetulleita
-jos kosmetologilla, niin hiukan tietoa toimenpiteestä ja hintahaarukasta,

kiitos etukäteen :)

20

13498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tummat myös

      Minulla kanssa sama juttu. Samaa esiintyy myös bikibirajalla. Luultavasti kyse on ihon ominaisuudesta. Hyvin ohut ihoisella kuultaa läpi karvatupet. Sille ei voi mitään.

      • Punapää

        Inhoan itsekin samaa asiaa, sillä vaikka ajelen kainalokarvat lähes päivittäin, eikä sänkeä pitäisi olla, niin näyttää kuin sitä olisi. Vaaleat tytöt välttyvät kaiketi tältä ongelmalta, mutta me tummemmat joudumme elämään sen kanssa. =)


      • sinsemilla
        Punapää kirjoitti:

        Inhoan itsekin samaa asiaa, sillä vaikka ajelen kainalokarvat lähes päivittäin, eikä sänkeä pitäisi olla, niin näyttää kuin sitä olisi. Vaaleat tytöt välttyvät kaiketi tältä ongelmalta, mutta me tummemmat joudumme elämään sen kanssa. =)

        Ei punapäät ole tummia, vaan vaaleita!


      • Tummaa_vain_kainaloi
        sinsemilla kirjoitti:

        Ei punapäät ole tummia, vaan vaaleita!

        Ei pidä paikkansa kaikkien kohdalla. Mun isä on punapää, joka ruskettuu helposti mutta ei pala kamalan helposti.

        Mutta niin pitäisin tätä enempi vaaleiden ihmisten ongelmana. Mulla nimittäin on sama juttu, hävettää noi kainalot. Ite oon periny tosi kalpeen ihon, vaikka punasta tukkaa en. Eli päinvastoin kuin isälläni.


      • Anonyymi

    • sussu

      on sama ongelma, ihan paska juttu on. Tuntuu tyhmältä kuntoilla hihattomassa paidassa, vaikkakin kainalot ajeltuina, niin silti näyttää kuin olis paha sänki. Mulla on aika ohut iho ja paljon kuitenkin pigmenttiä, mutta eipä auta...=(

    • Helppi

      tutkiskelin tätä aihetta kosmetologien sivuilla ja siellä kerrottiin miten saa vaalennettua kainalot noin viikossa oman ihon väriseksi kotikonstein.

      toimii tosi hyvin!!! tosi tyytyväinen :)

      • uiop

        no, kerro...


    • Helppi

      katos moista! unohdin kokonaan kertoa itse tekniikan, sori vaan kaikki..:)

      elikkäs, raasta kokonainen sitruunan kuori ja hankaa joka kerta suihkussa peseytymisen yhteydessä kainaloihin. Noin viikossa iho vaaleenee normaaliksi (ainakin itsellä toimi).

      kertokaa omia kokemuksia!

      • miaam

        joutuuko tuota keinoa jatkamaan vielä sen viikon jälkeen? eli aina kun käy suihkussa?


      • apua tarvitseva

        Mulla on ihan sama ongelma. Iho on aivan tumma kainaloissa ja muutenkin näppyläinen ja herkkä. Aivan mahtavaa,jos oikeasti löytyy jokin tapa saada ne vaaleammaksi. Voisitko kertoa sen sivun missä luit tästä? ja mahdollisesti vielä lisää informaatiota? Eli kauanko pitää hinkata,riittääkö se yksi kerta? Kiitos paljon etukäteen.


      • tai miten itse haluaa
        miaam kirjoitti:

        joutuuko tuota keinoa jatkamaan vielä sen viikon jälkeen? eli aina kun käy suihkussa?

        jos nuo tuolla sitruunalla vaalenee, niin ei varmaa iha joka päivä kannata, varmaan sitten pitää uudestaan kun ne rupee taas tummumaan..


    • ¤carmenita¤

      tummin kainaloihin löytyy paljon kotikonsteja, joita tässäkin viestiketjussa mainitaan. tarkistakaa kuitenkin ettei ole sairaus nimeltä akantoosi, taivetummuus. se saattaa olla hälytys vakavammasta sairaudesta kuten diabetes -2 :sta tai ylipainosta...

      • elsi--

        Yritin googlettaa näitä kotikonsteja, mutten löytänyt. Olisiko jollain lisää tietoa esim. tosta "sitruunahoidosta"?


      • ¤carmenita¤
        elsi-- kirjoitti:

        Yritin googlettaa näitä kotikonsteja, mutten löytänyt. Olisiko jollain lisää tietoa esim. tosta "sitruunahoidosta"?

        puolikasta sitruunaa hangataan ihoon suihkun yhteydessä... vanhan kansan konsteja


    • infoo-....

      Oon kuullu että iho tummenee kun se on paineen alla. Rintaliivien kaarien alle voi tulla myös tummat kohdat.

    • helsen

      itse oon käyttänyt jotain todella rasvaista perusrasvaa kainaloihin aina silloin tällöin..eli apteekista jotain hajusteetonta ym. paksua rasvaa,,sit levittää sitä kainaloihin yhden päivän ajan tosi runsaasti ja usein,,illalla sit kuorii ihan kunnon pesusienellä hyvin kainaloiden ihon..itsellä on ihan muutunut kainaloiden iho tuolla konstilla,,tummuus on lähtenyt kokonaan ja ihokin vahvistunut..

      ja muuten niille joilla kainaloihin tulee näppyjä ja ihottumaa suosittelisin välttämään ihan joka päiväistä sheivailua,,itse en esim. talvella sheivaa kuin kerran viikossa kun kainalot on muutenkin piilossa paidan alla,,mulla on ihottumat kokonaan hävinny kun oon vähentänyt sheivaamista ja käytän dove fresh touch deororanttia,,ja nimenomaan sitä stick versiota,,toivottavasti jotain auttoi nämä keinot..

    • tummanaikkonen

      Itsellä kanssa sama ongelma, pesen kainalot aina kouristapesuaineella, niin pysyvät suht siisitinä ja huomasin myös että vaihdettuani suihkutettavan dödön rolloniin, tummuus väheni hieman

    • mmmmheh

      Johtuisiko ylipainosta?

      • khyllä

        Ylipainosta johtuu kainaloiden, niskan ja sisäreisien tummuus.. joten samaa mieltä..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe