Olen ollut miesystäväni kanssa kaukosuhteessa puolisen vuotta ja ens kuussa hän muuttaa minun kaupunkiini, mutta kuitenkin omaan kämppään. Suhteemme alussa näimme joka toinen viikonloppu, ja kesän jälkeen vähän enemmän. Nyt on alkanut vähän pelottaa hänen muuttonsa tänne. Vaikea käsittää että kohta näen häntä lähes päivittäin. Pelkään myös kovasti että hän rakastuisi kaupungissani vaikkapa uuteen naiseen :( Onko kokemuksia kaukosuhteesta lähisuhteeksi?
Vastaukset 1
- lähekkäin
Reilu pari vuotta kaukosuhteessa, etäisyyttää noin 8000km, tavattiin noin 3kk:n välein useampi viikko kerrallaan. Nyt yhteiseloa takana hyvän matkaa ja hyvin on mennyt. Josmon rakastuakseen johonkin toiseen eli ei oo tosissaan, se voi tapahtua missä vaan. Koska sinua pelottaa, niin oletko valmis suhteeseen? Asiat kannattaa puhua selviksi ennen muuttoa, etenkin jos muuttamassa paikkakunnalle sinun vuoksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 85925
- 64870
- 59851
- 50692
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni27686Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p264675- 17522
En tiedä sinusta
Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?38512Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!
Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid39511- 58498