Sellanen kiltti luonteeltaan ja suvaitsevainen, savuton ja urheilullinen. Tuolla yhdella palstalla oli et mistä löytää mies ketju. Naisiin ei nykyään ole helppo tutustua vaikka ne muuta väittävät.
Mistä löytää nainen
72
1496
Vastaukset
- lottamari<3
Jos olet itse kiltti, suvaitsevainen, savuton ja urheilullinen ja vielä omaat kunnon ulkomuodon, niin luulisi kelpaavan naisille. Mikä siinä niin vaikeaa on? Meille naisille se on miltein mahdotonta löytää kunnon miestä, mutta meitä kunnon naisia luulisi miehille riittävän vaikkai kuinka. Naiset eivät vaan tahdo löytää kunnon miestä mistään,..
kun monella miehellä on kaikenlaisia ongelmia..- Liika on liikaa
"Jos olet itse kiltti, suvaitsevainen, savuton ja urheilullinen JA vielä omaat kunnon ulkomuodon..."
Heti tuli 1 lisävaatimus Ap:n tekstiin verrattuna.
Tuollaisia ne naiset on. Vaativat aina enemmän kuin miehet ja sitten vielä ihmettelevät miksi pysyvät sinkkuna. - lottamari<3
Liika on liikaa kirjoitti:
"Jos olet itse kiltti, suvaitsevainen, savuton ja urheilullinen JA vielä omaat kunnon ulkomuodon..."
Heti tuli 1 lisävaatimus Ap:n tekstiin verrattuna.
Tuollaisia ne naiset on. Vaativat aina enemmän kuin miehet ja sitten vielä ihmettelevät miksi pysyvät sinkkuna.No, ei se nyt mikään vaatimus ollut, ihan vaan lisäyksenä,..että täydellinen mieshän tuollainen olisi. Se on joskus pienestä kiinni. Ehkä joku ei halua luopua tupakanpoltosta vaikka tarjolla olisi kuinka ihana mimmi..tmv.
Eikä tuo sitä paitsi ollut liikaa vaadittu...ihan normi kamaa. - Kiltti mies 35v
Minulla on nuo kaikki, mutta silti ei kunnon naista löydy. Viimeisin tapaus paljastui toisella tapaamisella täydeksi alkoholistiksi, vaikka oli ensin niin mukava ja lepertelevä ja halusi kovasti tavata uudelleen. Joka ilta viestitettiin ja soiteltiin viikon ajan. No, menin luokseen toiseen tapaamiseen, jonne poti heti lähteä hakemaan daamin mies puolista kaveria. Sitten alkoi juominen, ensin baarissa jatkuen hänen kotonaan. Lähdin kotiini kun molemmat nuokkuivat sohvalla. Jälkeenpäin tapaamisesta kyselin, että mitä ihmettä se oli? Vastaukseksi sain kuulla olevani perästä vedettävä luuseri, kun en halunnut vetää perseitä olalle heidän kanssaan.
Kyllä kiltin ja kunnollisen miehen on mahdotonta löytää naista.
Taustaa sen verran että työskentelen itse perustamassani menestyvässä yrityksessä, unelmatyössäni, lisäksi omistan liki 200ha metsää. Ikää 35, ammattikoulutus. Liikuntaa päivittäin, vartalo oikeasti sporttinen. Lukuisat kokemukset hylkäämisestä ja suorastaan sikamainen käytös naisten toimesta on vienyt luottamukseni kunnon naisten olemassaoloon tyystin. - Grim Fandango
Elämään kuluuvat ongelmat. Itse asiassa koko elämä on yksi ongelma.
Miksi naiset (sinä) haluavat välttää tämän ongelman?
Kunnon mies ja nainen? Kunnon mies on avioitunut mies ja kunnon nainen synnyttänyt nainen.
Täyttä potaskaa on tuollainen itsekorostus mielen kiiltokuviin perustuen. - Trevor.
Olen kuin Trevor siinä gta v pelissä. ruma, enkä osaa pukeutua.
- Trevor.
lottamari<3 kirjoitti:
No, ei se nyt mikään vaatimus ollut, ihan vaan lisäyksenä,..että täydellinen mieshän tuollainen olisi. Se on joskus pienestä kiinni. Ehkä joku ei halua luopua tupakanpoltosta vaikka tarjolla olisi kuinka ihana mimmi..tmv.
Eikä tuo sitä paitsi ollut liikaa vaadittu...ihan normi kamaa.En vedä röökiä, en juo usein, harrastan salilla käyntiä enimmäkseen mutta olen ruma ja hiukan lihava. En ole kovin puhelias ja mulla ei ole kuin pari kaveria.
- lottamari<3
Trevor. kirjoitti:
En vedä röökiä, en juo usein, harrastan salilla käyntiä enimmäkseen mutta olen ruma ja hiukan lihava. En ole kovin puhelias ja mulla ei ole kuin pari kaveria.
Ok..aika huonot eväät sinulla sitten täytyy myöntää :D Positiivista on kuitenkin että olet raitis ja harrastat liikuntaa. Onko tuo rumuus oma arviosi vai oletko kuullut sen muilta? Lihavuus ei ole rumuutta, eikä välttämättä niin puhelias tarvisekaan olla, jos ei ole asiaa. Pääasia on, että vastaa kun kysytään ja kysyy kun haluaa vastauksen :)
- Näin on
Trevor. kirjoitti:
Olen kuin Trevor siinä gta v pelissä. ruma, enkä osaa pukeutua.
Sillä erotuksella, että Trevor saa kyllä pildeä mutta sehän onkin jännäapina.
Näin on kirjoitti:
Sillä erotuksella, että Trevor saa kyllä pildeä mutta sehän onkin jännäapina.
Ehkä ennemminkin jyystärikarju. http://www.igta5.com/images/trailer-2-trevor-of-trevor-philips-enterprises.jpg
Hieno ja moniulotteinen hahmo kaikenkaikkiaan.- Ihme väite
"Meille naisille se on miltein mahdotonta löytää kunnon miestä, mutta meitä kunnon naisia luulisi miehille riittävän vaikkai kuinka."
Millä ihmeen perusteella? Tyypillistä naisten ylimielisyyttä. Hyviä miehiä ei muka löydy, mutta naiset ovat automaattisesti ihania, mukavia ja hyviä puolisoita.
Newsflash sinulle: Eivät ole. Kyllä naisiltakin niitä ongelmia ja v*ttumaisia luonteita löytyy. - hyvä hyvä
Kiltti mies 35v kirjoitti:
Minulla on nuo kaikki, mutta silti ei kunnon naista löydy. Viimeisin tapaus paljastui toisella tapaamisella täydeksi alkoholistiksi, vaikka oli ensin niin mukava ja lepertelevä ja halusi kovasti tavata uudelleen. Joka ilta viestitettiin ja soiteltiin viikon ajan. No, menin luokseen toiseen tapaamiseen, jonne poti heti lähteä hakemaan daamin mies puolista kaveria. Sitten alkoi juominen, ensin baarissa jatkuen hänen kotonaan. Lähdin kotiini kun molemmat nuokkuivat sohvalla. Jälkeenpäin tapaamisesta kyselin, että mitä ihmettä se oli? Vastaukseksi sain kuulla olevani perästä vedettävä luuseri, kun en halunnut vetää perseitä olalle heidän kanssaan.
Taustaa sen verran että työskentelen itse perustamassani menestyvässä yrityksessä, unelmatyössäni, lisäksi omistan liki 200ha metsää. Ikää 35, ammattikoulutus. Liikuntaa päivittäin, vartalo oikeasti sporttinen. Lukuisat kokemukset hylkäämisestä ja suorastaan sikamainen käytös naisten toimesta on vienyt luottamukseni kunnon naisten olemassaoloon tyystin.Aina eivät odotukset kohtaa.
Kiltteys ja sosiaalinen osaamattomuus ovat kaksi eri asiaa.
Mitäpä jos etsisit seuraa kaltaisistasi naisista, eli sellaisista, joilla on esim. oma firma myös ja siihen tarvittavaa itsekuria. Samoin liikuntaharrastusten kautta voi löytää sopivia.
Sinäkin voit tehdä valintoja naisten suhteen eikä vaan toisin päin. - kiehuuuuuuuu
Taustaa sen verran että työskentelen itse perustamassani menestyvässä yrityksessä, unelmatyössäni, lisäksi omistan liki 200ha metsää. Ikää 35, ammattikoulutus. Liikuntaa päivittäin, vartalo oikeasti sporttinen. Lukuisat kokemukset hylkäämisestä ja suorastaan sikamainen käytös naisten toimesta on vienyt luottamukseni kunnon naisten olemassaoloon tyystin.Täysin kännissä olevan naisen raiskauksesta tulisi saada alennettu tuomio!
Nykynaisilla ei ole minkäänlaista omavastuuta! - metsätilallinen
Taustaa sen verran että työskentelen itse perustamassani menestyvässä yrityksessä, unelmatyössäni, lisäksi omistan liki 200ha metsää. Ikää 35, ammattikoulutus. Liikuntaa päivittäin, vartalo oikeasti sporttinen. Lukuisat kokemukset hylkäämisestä ja suorastaan sikamainen käytös naisten toimesta on vienyt luottamukseni kunnon naisten olemassaoloon tyystin.Täälä kiltti nainen(41v) jolla ei ole myöskään onnistanut kunnon miestä löytymään. Viinan kans läträys ja muu sekoilu ei kiinnosta.Hauskaa voi pitää muutenkin. Mikään missi ja maalipytty en ole ,ihan tavallinen nainen iloineen ja suruineen.. Omat tilukset saanut hoitaa yksin ja todennut että yksin saa hoitaa jatkossakin. Onneksi oppinut tekemään monenlaista .Suomalainen, tavallinen mies on katoava luonnonvara.
- stone.
metsätilallinen kirjoitti:
Täälä kiltti nainen(41v) jolla ei ole myöskään onnistanut kunnon miestä löytymään. Viinan kans läträys ja muu sekoilu ei kiinnosta.Hauskaa voi pitää muutenkin. Mikään missi ja maalipytty en ole ,ihan tavallinen nainen iloineen ja suruineen.. Omat tilukset saanut hoitaa yksin ja todennut että yksin saa hoitaa jatkossakin. Onneksi oppinut tekemään monenlaista .Suomalainen, tavallinen mies on katoava luonnonvara.
Heti kiinostuttiin ku ilmeni, että kaverilla on massia.. Ämmät on tuollaisia.
- metsätilallinen
stone. kirjoitti:
Heti kiinostuttiin ku ilmeni, että kaverilla on massia.. Ämmät on tuollaisia.
rahaa on niin että alimmat homehtuu
- stone.
rahaa on niin että alimmat homehtuu
Heh! No nyt minä alan kiinnostua :))))
- metsätilallinen
stone. kirjoitti:
Heh! No nyt minä alan kiinnostua :))))
ihan saat jäädä rannalle ruikuttamaan koska aijemmin niin halveksivasti kommentoit naisista. Adios amigos!
- stone.
ihan saat jäädä rannalle ruikuttamaan koska aijemmin niin halveksivasti kommentoit naisista. Adios amigos!
Auts...En minä oikeasti rahasta välitä, enkä liian vanhoi...sta...läpällä..
- siellä paras
Työpaikalta.
Työpaikalta tosiaan voisi löytää naisen, ja ainakin meidän joidenkin voisi olla helpompikin löytää, koska siellä joutuu / saa tutustua toisiin, eikä voi vain tyrmätä ensivaikutelman perusteella.
Tunnetusti kuitenkin meitä monia on kielletty sekaantumasta työkuvioissa muihin ihmisiin, koska siitä seuraa kuulemma pelkkää pahaa. Vain tietyt ylempitasoiset saavat niin tehdä ilman seuraamuksia, joten olen itse yrittänyt olla enimmäkseen kamulinjalla ja tyytyä törkeimmillänikin vain salaa ihastumaan ja sitten unohtamaan. Siksi vetikin - taas - vähän katkeraksi lukea lehdestä, miten muka melkoinen osa ihmisistä pettää puolisoaan työkaverin kanssa. Jumankavita, ei kukaan ole tarjoutunut pettämään ketään minun kanssa! Tietysti torjuisin yritykset neuroottisine selityksineni, mutta olisipa kiva jos joku edes yrittäisi tehdä itseään tykö muuna kuin kaverina.
- antidarra
Edes naista, joka ryyppää ja rellestää, ei ole helppo löytää vaikka sinkut-palstalla väitetään suurimman osan suomalaisista naisista olevan tällaisella. Eipä vaan löydy mistään, vaikka tuollainen olisi unelma.
- Mulle osui 1
Ei hitto, on siellä ainakin yksi. Viime viikonloppuna oli tapaaminen, ja pois piti lähteä kun niin kova oli viinaa vetämään.
- antidarra
Mulle osui 1 kirjoitti:
Ei hitto, on siellä ainakin yksi. Viime viikonloppuna oli tapaaminen, ja pois piti lähteä kun niin kova oli viinaa vetämään.
Onhan se miehelle kieltämättä häpeä, jos nainen kestää miestä enemmän viinaa.
- Ei aina kannata haastaa
antidarra kirjoitti:
Onhan se miehelle kieltämättä häpeä, jos nainen kestää miestä enemmän viinaa.
Kyllä siihen malliin veti, että kun kerroin kaverilleni joka on n. 190/100kg tuumasi jotta ei hele.. Ei olis onnistunut häneltäkään. Naikkosella ikää 35 ja kyllä oli harjoitellut!
- antidarra
Ei aina kannata haastaa kirjoitti:
Kyllä siihen malliin veti, että kun kerroin kaverilleni joka on n. 190/100kg tuumasi jotta ei hele.. Ei olis onnistunut häneltäkään. Naikkosella ikää 35 ja kyllä oli harjoitellut!
Toleranssi ei ei ole mikään pysyvä tila. Juo kaksi päivää niin kolmentena tarvitsee juoda paljon, että oikeasti huomaat olevasi kännissä. Olen sen jälkeen kaksi viikkoa juomatta ja tolarenssi on pienentynyt.
- Varmaan niin on
antidarra kirjoitti:
Toleranssi ei ei ole mikään pysyvä tila. Juo kaksi päivää niin kolmentena tarvitsee juoda paljon, että oikeasti huomaat olevasi kännissä. Olen sen jälkeen kaksi viikkoa juomatta ja tolarenssi on pienentynyt.
Voipi olla. Minä en niin siitä viinasta, saunaolut käy, humalajuominen ei nappaa.
- EiBaarikärpänen
Ainakin 25v ikäluokan jälkeen, kun opiskelijaelämän loppumisen myötä riennot ja kaverit on vähentyneet ja työelämän ja urheilun muodostama arkirytmi on ottanut vallan, ja baarissa käynti ei enää kiinnosta, heidät löytää kotoa! Kyllä, joudut kotiovelta asti käydä heidät hakemassa.
- Trevor.
Työpaikkani naiset on liian vanhoja ja huonokuntoisia. Ylipainoa paljon ja sittenn niillä on joku jyystäjä jo omasta takaa. Olen muutenkin ajatellut lopetaa työt tässä paikassa ja etsiä uuden duunin.
- Kiiltokuvaperhonen
Surullisena katson noita ongelmia. Olen itse 37-vuotias nainen, koulutettu ja omillani toimeentuleva. Minulla on ollut yksi ihmissuhde, joka ei onnistunut. Suurta dramatiikkaa ei ollut. Olen rauhallinen, mutten umpimielinen, huumoriakin löytyy. Näille sivuille eksyin etsiessäni jotain mahdollisuutta löytää vaikkapa vain hyvää ystävää täältä pääkaupungista. Kapakoissa en viihdy, enkä yleensä kuoharilasillista enempää välitä juoda. Olen ihan hauskan näköinen, mutta ylipainoinen, vaikka käynkin päivittäin kuntosalilla.
Katselin tuossa noita paria miestä, jotka väittivät, että alkoholitonta luotettavaa naisystävää on mahdoton löytää. Väittäisin, että noilla eväillä se ei pidä paikkaansa. Toinen asia sitten on, kuten minun kohdallani on käynyt, etten liiku paikoissa, joissa tuttavuutta olisi helppo solmia ja toisen lähestyminen omaa seuraa tyrkyttäen on silkka mahdottomuus. Se, onko mies nyt sitten Richard Gereä muistuttava, on sivuseikka. Tärkeämpiä ominaisuuksia ovat luotettavuus, luonteiden yhteensopivuus ja että on siisti ja huoliiteltu.
Olisipas täällä jokin kerhontapainen, missä voisi tutustua muihina parittomiin samanhenkisiin ihmisiin vaikkapa vain ystävyysmielessä.... Sen, miten aikuiset aikuiset toisiinsa sopeutuvat näyttää yhdessä vietetty aika, jos sellaiseen ensin saa mahdollisuuden.
- Nuo vaatimukset
ovat hyvin suhteellisia. Kyllähän niitä naisia, jotka ovat kilttejä perheenjäsenille ja ystäville ja tuttaville, mutta näistä enää harva on kiltti potenttiaaliselle miesystävällä.
Suvaitsevaisuuden kanssa sama juttu, nainen voi suvaita muissa erilaisia uskonnollisia, seksuaalisia tai poliittisia näkemyksiä, mutta oman miesystävän kohdalla suvaitsevaisuus loppuu jos wc rulla on väärinpäin tai sukat ovat latialla.
Savuttomuus sen sijaan on nykyään jo yleisempää.
Urheilullisuus sensijaan on hyvin harvinaista ja sitä harvinaisempaa mitä vanhemmiksi naiset tulevat. Lisäksi mikäli nainen on urheilulinen niin hänen lähtökohtainen vaatimuksensa on että miehen pitää olla timmi. Huom laiha ei riitä, vaan pitää olla selkeästi treenattu. Lisäksi monen naisen kohdalla ajatusmalli toimii niin että: "koska minä olen kaunis ja urheilullinen, niin miehen pitää vähintään olla komea treenattu ja fiksu" Tämä asennu tuli esille jo ensimmäisessä kommentissa jossa vastaajanainen oli heti vaatimassa mieheltä enemmän kuin itse on.
Joten tästä kaikesta johtopäätöksenä että tuollaisen naisen löytäminen on hyvin hankalaa. Mikäli sellaisen löydät niin on HYVIN todennäköistä että hän on varattu. Ja mikäli hän olisikin vapaa niin sinun mahdollisuutesi häneen ovat jotain 0 ja 20% väliltä.- Vaatimustasapaino
Hei come on, ei nainen ole mikään laatusana. Useimmat meistä kyllä ymmärtävät, että, jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa. Jos oma kroppa ei ole järin edustavassa kuosissa, sitä tuskin uskaltaa toiseltakaan odotta.
Se vessapaperirulla onkin sitten jo toinen juttu. Paras vaan korjata pois, jois ei ole ohjelmassa jouluaskartelua seuraavalle viikolle.
Tässä maailmassa kaikki on riskipeliä. Mitään et saa, jos et yritä. Tuo lupaamasi mahdollisuusprosentti on sentään korkeampi, kuin lotossa. Et siitä vaan yrittämään.... - Suurin perusvirhe
Vaatimustasapaino kirjoitti:
Hei come on, ei nainen ole mikään laatusana. Useimmat meistä kyllä ymmärtävät, että, jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa. Jos oma kroppa ei ole järin edustavassa kuosissa, sitä tuskin uskaltaa toiseltakaan odotta.
Se vessapaperirulla onkin sitten jo toinen juttu. Paras vaan korjata pois, jois ei ole ohjelmassa jouluaskartelua seuraavalle viikolle.
Tässä maailmassa kaikki on riskipeliä. Mitään et saa, jos et yritä. Tuo lupaamasi mahdollisuusprosentti on sentään korkeampi, kuin lotossa. Et siitä vaan yrittämään....tuli jo tekstisi toisessa lauseessa. Useimmat naiset nimenomaan eivät ymmärrä että jos itselle on lusikalla annettu niin ei voi kauhallista vaatia.
Tämä ajatus on tullut feminismin kasvun myötä. Ajatus siitä että kaikilla naisilla on oikeus hyvään tasavertaiseen parisuhteeseen jossa puolisot kunnioittavat toisiaan.
Ok hyvä ajatus sinänsä, mutta se on nyky-yhteiskunnassa saanut muodon: "minulla on oikeus hyvään mieheen, koska olen sinut itseni kanssa ja miesten tulee rakastaa naisia sellaisena kuin ovat, muuten miehet ovat paskoja"
Eli feminismi on mennyt askeleen liian pitkälle ja tästä johtuu suuri sikkuuden määrä ja sitä myötä valtava katkeroituneiden määrä. - Vaatimustasapaino
Suurin perusvirhe kirjoitti:
tuli jo tekstisi toisessa lauseessa. Useimmat naiset nimenomaan eivät ymmärrä että jos itselle on lusikalla annettu niin ei voi kauhallista vaatia.
Tämä ajatus on tullut feminismin kasvun myötä. Ajatus siitä että kaikilla naisilla on oikeus hyvään tasavertaiseen parisuhteeseen jossa puolisot kunnioittavat toisiaan.
Ok hyvä ajatus sinänsä, mutta se on nyky-yhteiskunnassa saanut muodon: "minulla on oikeus hyvään mieheen, koska olen sinut itseni kanssa ja miesten tulee rakastaa naisia sellaisena kuin ovat, muuten miehet ovat paskoja"
Eli feminismi on mennyt askeleen liian pitkälle ja tästä johtuu suuri sikkuuden määrä ja sitä myötä valtava katkeroituneiden määrä.Vastaus edelliseen.... Suuri perusvirhe!
Tässä tapauksessa tarkoitin juur niin kuin sanoin. Omastani, eli epätäydellisen naisen näkökulmasta sitä, että jos minulle itselleni ei luoja ole niitä kaikista suurimpia kauneusarvoja suonut, en voi, enkä halua niitä toiseltakaan vaatia.
Eivät kaikki ole feministejä. Ymmärrä ystävä hyvä, etteivät kaikille ole tärkeimipiä ne ulkoiset arvot, vaan löytyy edelleen niitä, jotka vilpittömästi haluaisivat jakaa aikaansa mukavan ja ymmärtävän ihmisen kanssa. Miehen ja naisen tapa ajatella on synnynnäisesti erilainen, joten opeteltavaa aina on molemmin puolin. - lottamari<3
Tarkoitit kai minua tuolla heitollasi "Tämä asenne tuli esiin jo ensimmäisessä kommentissa, jossa vastaajanainen oli heti vaatimassa mieheltä enemmän kuin itse on"
Huomaa nyt sinä tuo minun sana JOS.---eli JOS vielä omaat...niin mahdollisuudet ovat loistavat. JOS ei ole muuta tarjota kuin kiltti suvaitsevainen luonne ja oma liikunnallisuus, niin pudottaahan se vahvasti mahdollisuuksia löytää sellaista naista, joka on kaunis ja omaa vielä nuo kaikki muutkin ominaisuudet.
Naiselle miehen ulkonäkö ei ole yhtä tärkeä tekijä kun miehelle naisen ulkonäkö, mutta sillä tavalla tärkeä kuitenkin että sen pitää miellyttää. Joskus pelkkänä ulkoisena pidettyyn rumuuteen sisältyy jotain muuta mikä ei johdu pelkistä rumista kasvoista tai vartalosta. Joidenkin rumuus korostuu hänen käytöksessään, toisen rumuus taas voi taas saada katseen vietyä pois hänen rumuudestaan, jos käytös on sellaista, joka saa hyvälle mielelle.
Kriteerit eivät siis ole ihan yksi yhteen aina. Voidaan asettaa kyllä tietyt kriteeriraamit, mutta vaikka nuo kaikki kriteerit täyttyisivät, niin silti on olemassa vielä se yksi tekijä toinen tekijä tai vaikka kolmaskin, joka nuo tättyneet kriteerit voi kumota.
En todellakaan vaatinut aloittajalta muuta kuin mitä hän itse on...varmasti kelpaa, eikä minulla ole mitään syytä esittää hänelle mitään kriteerejä tai vaatimuksia...olenhan itsekin ulkomuodoltani vaatmattomuus...enkä täytä yhdenkään miehen kriteerejä :) - Sinä tässä käsitit
Vaatimustasapaino kirjoitti:
Vastaus edelliseen.... Suuri perusvirhe!
Tässä tapauksessa tarkoitin juur niin kuin sanoin. Omastani, eli epätäydellisen naisen näkökulmasta sitä, että jos minulle itselleni ei luoja ole niitä kaikista suurimpia kauneusarvoja suonut, en voi, enkä halua niitä toiseltakaan vaatia.
Eivät kaikki ole feministejä. Ymmärrä ystävä hyvä, etteivät kaikille ole tärkeimipiä ne ulkoiset arvot, vaan löytyy edelleen niitä, jotka vilpittömästi haluaisivat jakaa aikaansa mukavan ja ymmärtävän ihmisen kanssa. Miehen ja naisen tapa ajatella on synnynnäisesti erilainen, joten opeteltavaa aina on molemmin puolin.väärin. Jos luet ylemmän tekstini uudestaan, niin huomaat että siinä ei ollut mitään viittausta ulkonäköön. Sinä itse teit päätelmän että nimenomaan ulkonäöstä on kyse.
Taikoitin tuolla ylikorostuneella feminimillä naisten KAIKKIEN vaatimusten nousua yli omien valmiuksien. En väittänyt että KAIKKI naiset ajattelisivat ja toimisivat näin, mutta nykyään ehdottomasti SUURIN osa naisista näin tekee.
Nykyään on naisten keskuudessa yleistynyt ajatusmalli, että mieluummin loppuelämä yksin kuin "huonossa parisuhteessa". Valitettavan monen kohdalla ilmaisu huonosta parisuhteesta oikeasti tarkoittaa huonoa miestä.
Hyvin harva nainen nykyään ajattelee, että "koska olen 3 lapsen yksinhuoltaja, 15 kiloa ylipainoinen ja oikeastaan aika ruma, helposti hermostuva ja hyvin kontrolloiva persoonallisuus niin ymmärtäähän sen että minun ei kannata ihan niitä "parhaimpia" miehiä toivoa saavani.
Ei todellakaan vaan ajatusmalli menee suunnilleen näin: "No on se nyt kumma kun ei tälläinen kokenut, juoksunsa juossut, omillaan toimeen tuleva nainen löydä kunnollista töissäkäyvää, savutonta ja alkoholitonta miestä. Kyllähän se tulee ymmärtää että tämän ikäisellä naisella lapsia on, ne kuuluu pakettiin"
Huomaatko selvän ajatusmallieron? Ylempi edusta kohtuullisen hyvin kysynnän ja tarjonnan lakiin perustuvaa tasapainoa ja alempi ylikorostuneen feminismin luomaa harhaista kuvaa omista valmiuksista.
Eli lyhyesti nykyään valtaosa naisista siitä huolimatta että oikeasti heille on lusikalla annettu, he vaativat kauhalla koska ylikorostunut feministinen ajatusmalli on heihin iskostunut. - Missunderstandings
Sinä tässä käsitit kirjoitti:
väärin. Jos luet ylemmän tekstini uudestaan, niin huomaat että siinä ei ollut mitään viittausta ulkonäköön. Sinä itse teit päätelmän että nimenomaan ulkonäöstä on kyse.
Taikoitin tuolla ylikorostuneella feminimillä naisten KAIKKIEN vaatimusten nousua yli omien valmiuksien. En väittänyt että KAIKKI naiset ajattelisivat ja toimisivat näin, mutta nykyään ehdottomasti SUURIN osa naisista näin tekee.
Nykyään on naisten keskuudessa yleistynyt ajatusmalli, että mieluummin loppuelämä yksin kuin "huonossa parisuhteessa". Valitettavan monen kohdalla ilmaisu huonosta parisuhteesta oikeasti tarkoittaa huonoa miestä.
Hyvin harva nainen nykyään ajattelee, että "koska olen 3 lapsen yksinhuoltaja, 15 kiloa ylipainoinen ja oikeastaan aika ruma, helposti hermostuva ja hyvin kontrolloiva persoonallisuus niin ymmärtäähän sen että minun ei kannata ihan niitä "parhaimpia" miehiä toivoa saavani.
Ei todellakaan vaan ajatusmalli menee suunnilleen näin: "No on se nyt kumma kun ei tälläinen kokenut, juoksunsa juossut, omillaan toimeen tuleva nainen löydä kunnollista töissäkäyvää, savutonta ja alkoholitonta miestä. Kyllähän se tulee ymmärtää että tämän ikäisellä naisella lapsia on, ne kuuluu pakettiin"
Huomaatko selvän ajatusmallieron? Ylempi edusta kohtuullisen hyvin kysynnän ja tarjonnan lakiin perustuvaa tasapainoa ja alempi ylikorostuneen feminismin luomaa harhaista kuvaa omista valmiuksista.
Eli lyhyesti nykyään valtaosa naisista siitä huolimatta että oikeasti heille on lusikalla annettu, he vaativat kauhalla koska ylikorostunut feministinen ajatusmalli on heihin iskostunut.Tiiäks mitä. Vaikutat todella fiksulta ja asioita monesta näkökulmasta katsovalta ihmiseltä. Kuitenkin oma katsantokantani asioihin on huomattavasti sinua pehmeämpi, eikä minulla ole valtaisaa tarvetta ruveta väittelemään kanssasi. (tähän varmaan kommentoit, että et kykenekään ja olkoon sitten niin.)
Lähtökohdat onnelliseen parisuhteeseen ovat kaikilla erilaiset, enkä todellakaan ole valmis allekirjoittamaan sinun ylikorostunutta feminististä ajatusmalliasi, vaikka tällaisia tapauksiakin varmasti löytyy.
Noilla ulkoisilla arvoilla viittasin osittain tuohon kirjoitusketjun aloittajaan "Terevoriin", vaikkakin käänsin asian koskemaan myös itseäni. Siihen taas, mitä eronneet 3 lapsen äidit mietiskelevät, en osaa ottaa kantaa, kun itse en niitä lapsia ehtinyt saamaan ennen kuin mies,otti pitkät ja lähti poikamieselämää viettämään. Kyllästyi kai sitten niitä vessapaperirullia kanniskelemaan.
Se, mitä joku tytönheitukka täällä palstoilla huviksensa kirjoittelee, on varmaankin sellaisen nuoren ajatus- ja sanaleikkiä, jolla ei ole minkäänlaista käsitystä siitä, minkälaista on saavuttaa elämän varrella kaikki mahdollinen ja menettää se sitten yhdessä päivässä ja yrittää sitten rakentaa itselleen uutta tasapainoista elämää. - höpöt sulle..
Sinä tässä käsitit kirjoitti:
väärin. Jos luet ylemmän tekstini uudestaan, niin huomaat että siinä ei ollut mitään viittausta ulkonäköön. Sinä itse teit päätelmän että nimenomaan ulkonäöstä on kyse.
Eli lyhyesti nykyään valtaosa naisista siitä huolimatta että oikeasti heille on lusikalla annettu, he vaativat kauhalla koska ylikorostunut feministinen ajatusmalli on heihin iskostunut."kunnollista töissäkäyvää, savutonta ja alkoholitonta miestä." on muuten ihan ymmärrettävä perusvaatimus, ei mikään järjettömän korkea odotus. Tuhkakupin hajuista kännikalaa ei todellakaan tarvitse huolia, oli yksinhuoltaja tai ei.
- juuri tätä
höpöt sulle.. kirjoitti:
"kunnollista töissäkäyvää, savutonta ja alkoholitonta miestä." on muuten ihan ymmärrettävä perusvaatimus, ei mikään järjettömän korkea odotus. Tuhkakupin hajuista kännikalaa ei todellakaan tarvitse huolia, oli yksinhuoltaja tai ei.
on ylikorostunut feminismi
- Jaahas...
juuri tätä kirjoitti:
on ylikorostunut feminismi
Kaikkea sitä kuulee täällä persujen tukipalstalla....
- Trevor.
Minulle kelpaa ihan tavis nainen ja mielestäni en vaadi liikoja siihen verrattuna että naisilla on yleensä parin sivun mittainen vaatimus lista. En halua mitään herkkusuuta joka makaa sohvalla liikoja. Tai no talvella tulee varmaan enemmän oltua kotona jos on kovia pakkasia ja huonoja kelejä. Mutta vaikee tutustuu taviksiin edes kun nen juoksee karkuun kun näkevät naamani.
- lottamari<3
Hmmm....vai niin ruma olet..paha juttu, jos oikein karkuun juoksevat. Todella vaikeata sinulla. Varmasti olet yrittänyt kaikella tapaa..Ehkä sinullekin joku silti löytyy, kun olet kaikin puolin muuten hyvä ja kiltti mies.
- Trevorille
En kyllä osaa uskoa kenenkään olevan niin pahan näköinen, että,naiset karkuun juoksevat.... Jos ihminen huolehtii, että hampaat ovat ehjät ja yleinen hygieniatasomon kunnossa, vaatteet huollettu ja käytös asiallista, on enemmän, kuin todennäköistä, että jossain tärppää. Aivan varmasti!
- Ikisinkku,,36v.
Trevorille kirjoitti:
En kyllä osaa uskoa kenenkään olevan niin pahan näköinen, että,naiset karkuun juoksevat.... Jos ihminen huolehtii, että hampaat ovat ehjät ja yleinen hygieniatasomon kunnossa, vaatteet huollettu ja käytös asiallista, on enemmän, kuin todennäköistä, että jossain tärppää. Aivan varmasti!
Ei riitä vielä. Lisäisin että miehen on jatkuvasti tehtävä aloitteita, oltava supliikki joka suuntaan, sitten voi ehkä joskus tärpätä. Voi tietysti olla että nuo sisältyivät jo tuohon "asiallinen käytös" kohtaasi.
Itse en ole ruma enkä ylipainoinen, vaan liikuntaa harrastava lievästi treenattu. Silti ei ole tärpännyt ikinä, 36v, enkä ole seurustellut päivääkään koskaan. En pidä juomisesta, ja hiljainen olen muutenkin. Mutta naisen takia en juomaan ala, ja jos en omana itsenäni kelpaa, olen mieluummin yksin. - Lester.
Trevorille kirjoitti:
Niinhän kaikki aina lässyttää että jokaiselle on joku mutta kun olen itse ollut 10 vuotta yksin ja tehnyt paljon alotteita niin voin todeta että naiset ei halua tutustua eikä mitään. Nais komemukseni jäi teini ikään joten aikuis iällä en ole edes halannut naista koskaan. ja olen ihan tavis, pukeudun urheilu vaatteisiin ja farkkuihin ja ihan normaalisti.
- lottamari<3
Ikisinkku,,36v. kirjoitti:
Ei riitä vielä. Lisäisin että miehen on jatkuvasti tehtävä aloitteita, oltava supliikki joka suuntaan, sitten voi ehkä joskus tärpätä. Voi tietysti olla että nuo sisältyivät jo tuohon "asiallinen käytös" kohtaasi.
Itse en ole ruma enkä ylipainoinen, vaan liikuntaa harrastava lievästi treenattu. Silti ei ole tärpännyt ikinä, 36v, enkä ole seurustellut päivääkään koskaan. En pidä juomisesta, ja hiljainen olen muutenkin. Mutta naisen takia en juomaan ala, ja jos en omana itsenäni kelpaa, olen mieluummin yksin.Jotain vikaa siis tai olet itse ronkeli. Hyviä naisia miehille kyllä riittää, jos päänuppi on terve ja mitään suurta vikaa tai ongelmaa ei ole. Jotain jätät kuitenkin itsestäsi kertomatta, jos tuohon ikään et päivääkään ole seurustellut, joku,- ei naisesta johtuva ongelma sinulla itselläsi on,...niin...mikä?
- 36v seurustelematon.
lottamari<3 kirjoitti:
Jotain vikaa siis tai olet itse ronkeli. Hyviä naisia miehille kyllä riittää, jos päänuppi on terve ja mitään suurta vikaa tai ongelmaa ei ole. Jotain jätät kuitenkin itsestäsi kertomatta, jos tuohon ikään et päivääkään ole seurustellut, joku,- ei naisesta johtuva ongelma sinulla itselläsi on,...niin...mikä?
Onko yksinäinen työ ja asuinpaikka maaseudulla vika? Lisättynä vielä rauhallinen ja hiljainen luonne? Jos nämä on vikoja, ei voi mitään. Luonne on mikä on, ja tämä työ ja asuinpaikka on just ne mitkä haluan pitää.
- Lester.
lottamari<3 kirjoitti:
Jotain vikaa siis tai olet itse ronkeli. Hyviä naisia miehille kyllä riittää, jos päänuppi on terve ja mitään suurta vikaa tai ongelmaa ei ole. Jotain jätät kuitenkin itsestäsi kertomatta, jos tuohon ikään et päivääkään ole seurustellut, joku,- ei naisesta johtuva ongelma sinulla itselläsi on,...niin...mikä?
mies ei voi olla ronkeli koska nainen päättää keneen tutustuu ja kenen kanssa alka seurustelemaan. Miehen tehtävä on odottaa että nainen tekee päätöksen. Muutenhan täälläei kukaan valittaisi sinkkuna oloaan.
- lottamari<3
36v seurustelematon. kirjoitti:
Onko yksinäinen työ ja asuinpaikka maaseudulla vika? Lisättynä vielä rauhallinen ja hiljainen luonne? Jos nämä on vikoja, ei voi mitään. Luonne on mikä on, ja tämä työ ja asuinpaikka on just ne mitkä haluan pitää.
Aha,,siis korpi maajussi. Todella, moni nainen ei lähde korpeen ei minkään keskelle asumaan edes miehen takia, harvalle se sopii. Sinä olet syntynyt, kasvanut ja elänyt koko elämäsi siellä ja tottunut siihen, mutta ulkopuolisen on siihen vaikea tulla ja sopeutua noin vain.
Jos sen korven hiljaisuuden lisäksi saa tuppisuu miehen seurakseen, niin vaaditaan vahvoja hermoja, vahvaa päänuppia, että mielenterveys ehjänä säilyy.
Korpi iivareille ja maajusseillekin silti löytyy aina ottajansa, jos "maajussille morsian"-ohjelmaan on luottaminen. Naiset sen mukaan oikein hinkuvat maalle näiden jussien perään....hmm..moni maajussi oli silti jo ollut naimisissa ja lapsiakin, mutta eukko lähtenyt...tiedä sitten kuinka autuasta se on olla 24h pelkän työnteon, ukon ja lastenhoidon kanssa korvessa, jossa ei ole muuta kuin peltoa ja metsää silmän kantamattomiin.
Vikaa sinussa tai naisissa ei ole,..on vaan poikkeukselliset olosuhteet.
Onnea naisen etsintään. - 36v. Seurustelematon
lottamari<3 kirjoitti:
Aha,,siis korpi maajussi. Todella, moni nainen ei lähde korpeen ei minkään keskelle asumaan edes miehen takia, harvalle se sopii. Sinä olet syntynyt, kasvanut ja elänyt koko elämäsi siellä ja tottunut siihen, mutta ulkopuolisen on siihen vaikea tulla ja sopeutua noin vain.
Jos sen korven hiljaisuuden lisäksi saa tuppisuu miehen seurakseen, niin vaaditaan vahvoja hermoja, vahvaa päänuppia, että mielenterveys ehjänä säilyy.
Korpi iivareille ja maajusseillekin silti löytyy aina ottajansa, jos "maajussille morsian"-ohjelmaan on luottaminen. Naiset sen mukaan oikein hinkuvat maalle näiden jussien perään....hmm..moni maajussi oli silti jo ollut naimisissa ja lapsiakin, mutta eukko lähtenyt...tiedä sitten kuinka autuasta se on olla 24h pelkän työnteon, ukon ja lastenhoidon kanssa korvessa, jossa ei ole muuta kuin peltoa ja metsää silmän kantamattomiin.
Vikaa sinussa tai naisissa ei ole,..on vaan poikkeukselliset olosuhteet.
Onnea naisen etsintään.Maajussi en ole, vaan metsäkoneyrittäjä, jos sillä sinulle mitään väliä on. Olen valmis käymään töissäni lähikaupungista käsin, ei ole ongelma. Lisäksi olen reissannut maailmalla runsaasti, ja reissaan edelleen. Kielitaitona englanti ja Espanja. Kaupunkilomat ovat suosikkini. Eli kaukana stereotyyppisestä juntista.
- lottamari<3
Lester. kirjoitti:
mies ei voi olla ronkeli koska nainen päättää keneen tutustuu ja kenen kanssa alka seurustelemaan. Miehen tehtävä on odottaa että nainen tekee päätöksen. Muutenhan täälläei kukaan valittaisi sinkkuna oloaan.
Yhtä lailla se mies voi ronkeli olla. Naiset valittaa sitä noilla treffipalstoilla miten vanhat 50 ukot hinkuvat 30-vuotiaiden perään ja niillä on suuret vaatimukset millainen nainen pitäisi olla. Itse kuulemma ovat rumia, kaljuuntuvia ja hampaattomia, mutta niin vaan nuorta pitää saada, eikä oman ikäinen tai vähän sen alle kelpaa. Lisäksi pitää olla varakas, hyvin koulutettu, huippu hyvä ruoanlaittaja ja seksikäs kaiken aikaa..
Ei nainen yksistään mitään päätä, ei hänellä mitään valtaa sen paremmin miehiin ole kuin miehellä naiseen. Miehen ei tarvitse jäädä odottelemaan, hänen on parempi olla aktiivinen ja mielummin näyttää kiinnostuksensa naiselle siten kuin odottaa passiivisena naisen tekevän aloitteen. Minusta suurin syy täällä olevien miesten yksinäisyyteen on juuri tuo asenne, että ei uskalleta lähestyä naista, eikä tehdä aloitetta itse vaan se jätetään naisen tehtäväksi. Väkisinkin tulee nössö kuva sellaisesta miehestä, joka ei näytä rohkeasti olevansa naisesta kiinnostunut. Nainen arvostaa sitä, että mies näyttää kiinnostuksensa ja tekee myös itsestään kiinnostavan, kun osaa olla rohkea ja näyttää mitä haluaa. - Kympin Nainen
36v seurustelematon. kirjoitti:
Ei ole mainitsemissasi asioissa todellakaan mitään vikaa, päinvastoin.
Ominaisuutesi ehkä vain ovat sellaisia, ettet naisia kovin usein tapaa? Ts. kyse luultavimmin kohtaamisongelmasta enemmän kuin mistään muusta.
Uskon, että moni nainen(kin) mielellään rauhallisemmassa paikassa asuisi, mutta esim. työ pakottaa asutuskeskuksiin (tai niiden liepeille). - lottamari<3
36v. Seurustelematon kirjoitti:
Maajussi en ole, vaan metsäkoneyrittäjä, jos sillä sinulle mitään väliä on. Olen valmis käymään töissäni lähikaupungista käsin, ei ole ongelma. Lisäksi olen reissannut maailmalla runsaasti, ja reissaan edelleen. Kielitaitona englanti ja Espanja. Kaupunkilomat ovat suosikkini. Eli kaukana stereotyyppisestä juntista.
Vaikutat oikein hyvältä mieheltä. Kyllä sinulla hyvät mahdollisuudet on löytää joku, joka pitää maaseudun rauhasta ja tykkää reissata kanssasi maailmalla. Vaikutat oikein fiksulta tyypiltä...niin,...
sitä junttiutta ei välttämättä itse enää näe, jos on koko ikänsä asunut maalla :)
silti...olet tosiaan hyvä tyyppi ja toivottavasti natsaa...pidän peukkuja sinulle.
btw..uteliaisuuttani kysyn vielä millaisesta naisesta haaveilet tai unelmoit, jos nyt tuota sanaa voi käyttä,..miltä hänen pitäisi näyttää ja millainen muuten olla. Mitkä ovat omat vaatimuksesi ja kriteerisi? - Sepä seurustelematon
lottamari<3 kirjoitti:
Vaikutat oikein hyvältä mieheltä. Kyllä sinulla hyvät mahdollisuudet on löytää joku, joka pitää maaseudun rauhasta ja tykkää reissata kanssasi maailmalla. Vaikutat oikein fiksulta tyypiltä...niin,...
sitä junttiutta ei välttämättä itse enää näe, jos on koko ikänsä asunut maalla :)
silti...olet tosiaan hyvä tyyppi ja toivottavasti natsaa...pidän peukkuja sinulle.
btw..uteliaisuuttani kysyn vielä millaisesta naisesta haaveilet tai unelmoit, jos nyt tuota sanaa voi käyttä,..miltä hänen pitäisi näyttää ja millainen muuten olla. Mitkä ovat omat vaatimuksesi ja kriteerisi?No omasta junttiudesta en osaa sanoa, mutta sanoisin että tietty osuus ihmisistä on juntteja asuinpaikasta riippumatta, joten missähän niitä on eniten? ;)
Ulkonäöllisesti nainen olisi max. oman kokoiseni, eli 173/70. Tämä siis ihanne, ei vaatimus. Koulut pitäisi olla loppuun käyty, eli sen minkä aloittaa, tekee loppuun asti. Sinänsä sama onko ammattikoulutus tai yliopisto. Lapsia saa olla, se on minusta hyvä merkki, ja kertoo vastuuntunnosta.
Kuitenkin kun tällaisten naisten kanssa olen treffaillut, niin usein heille on ollut liian kova paikka minun kokemattomuuteni. Sille en mitään voi, kuten en rauhalliselle tempperamentillenikaan. - lottamari<3
Sepä seurustelematon kirjoitti:
No omasta junttiudesta en osaa sanoa, mutta sanoisin että tietty osuus ihmisistä on juntteja asuinpaikasta riippumatta, joten missähän niitä on eniten? ;)
Ulkonäöllisesti nainen olisi max. oman kokoiseni, eli 173/70. Tämä siis ihanne, ei vaatimus. Koulut pitäisi olla loppuun käyty, eli sen minkä aloittaa, tekee loppuun asti. Sinänsä sama onko ammattikoulutus tai yliopisto. Lapsia saa olla, se on minusta hyvä merkki, ja kertoo vastuuntunnosta.
Kuitenkin kun tällaisten naisten kanssa olen treffaillut, niin usein heille on ollut liian kova paikka minun kokemattomuuteni. Sille en mitään voi, kuten en rauhalliselle tempperamentillenikaan.Miten niin kokemattomuutesi kova paikka? Siis, millaisesta kokemattomuudestasi puhut? Minusta ainakaan miehessä ei haittaa seurustelemattomuus -kokemattomuus, minusta se on päinvastoin positiivinen asia. Minusta seurustelukokemukset eivät vaikuta yhteensopivuuteen tai siihen, että löytää sen omanlaisensa josta suhde alkaa muodostua...hyvä vaan, että ei ole niin paljon vertailua...
jos olet jollain tapaa hidas tai liian ujo...niin silloin se voi tietysti naisesta tuntua, että et osaa tulkita tunteita, etkä tiedä miten naista käsitellään. En tiedä vaikuttaako tuohon kokemattomuutesi, se voi tosiaan johtua temperamentistasi,.luonnejuttu..? - 36.,v ,luuseri
lottamari<3 kirjoitti:
Miten niin kokemattomuutesi kova paikka? Siis, millaisesta kokemattomuudestasi puhut? Minusta ainakaan miehessä ei haittaa seurustelemattomuus -kokemattomuus, minusta se on päinvastoin positiivinen asia. Minusta seurustelukokemukset eivät vaikuta yhteensopivuuteen tai siihen, että löytää sen omanlaisensa josta suhde alkaa muodostua...hyvä vaan, että ei ole niin paljon vertailua...
jos olet jollain tapaa hidas tai liian ujo...niin silloin se voi tietysti naisesta tuntua, että et osaa tulkita tunteita, etkä tiedä miten naista käsitellään. En tiedä vaikuttaako tuohon kokemattomuutesi, se voi tosiaan johtua temperamentistasi,.luonnejuttu..?Hidas en ole ainakaan älyllisesti, joskus olen epäillyt omaavani autistisia piirteitä, mutta ei kai sentään. Kunnioitan naisia suuresti, enkä koskaan tee itseäni tykö ellei nainen selvästi osoita olevansa kiinnostunut minusta... No ei ole tähän päivään mennessä ollut. Kuukauden mittainen tapailu on pisin "suhde". Sekin tapahtui naisen aloitteesta. Baareissa yms. en naisia lähesty koska tunnen sen tungetteluksi jos änkeän tuntemattoman juttusille. Muutenkin kömpelön ulosantini kanssa. :D Olen huomattavasti lahjakkaampi kirjoittamaan kuin puhumaan, ja netissä olenkin onnistunut houkuttelemaan naisia treffeille, jossa sitten on vastassa minä: epävarma luikku.
Kyllä varmaan kokemattomuus näkyy, mutta eniten huono itsetunto naisten suhteen, koskan en ole kuullut olevani rakastettu saati haluttu naisten suusta. Muut ovat kokeneet nuo jo teini-iässä. Minä koin ensisuudelmani vasta tänä vuonna. Niin se varmaan näkyy, että lähtökohtaisesti oletan epäonnistuvani treffeillä. Eli yhteenvetona huono itsetunto on se joka naiset karkoittaa. Tiedän ongelman, mutta en vain voi sille mitään. Mitä enemmän epäonnistuneita yrityksiä on takana, sitä enemmän viihdyn työssäni metsässä, se on asia jossa saan kokea onnistumisen tunteita. - Lisäys vielä:
lottamari<3 kirjoitti:
Miten niin kokemattomuutesi kova paikka? Siis, millaisesta kokemattomuudestasi puhut? Minusta ainakaan miehessä ei haittaa seurustelemattomuus -kokemattomuus, minusta se on päinvastoin positiivinen asia. Minusta seurustelukokemukset eivät vaikuta yhteensopivuuteen tai siihen, että löytää sen omanlaisensa josta suhde alkaa muodostua...hyvä vaan, että ei ole niin paljon vertailua...
jos olet jollain tapaa hidas tai liian ujo...niin silloin se voi tietysti naisesta tuntua, että et osaa tulkita tunteita, etkä tiedä miten naista käsitellään. En tiedä vaikuttaako tuohon kokemattomuutesi, se voi tosiaan johtua temperamentistasi,.luonnejuttu..?Eli pitäisi olla aloitteellinen nainen, joka sanoisi suoraan haluavansa minut. Sitten uskaltaisin rohkeammin panostaa juttuun. Nainen on kuitenkin se joka valinnan tekee, niin miksi yrittäisin tyrkyttää itseäni epätoivon vimmalla.
Ja kyllä, kun olen ilmoittanut etten ole koskaan suhteessa ollut, niin todetaan: "ei olla samalla viivalla" "se on kyllä todella miinusta" yms. todella tylyäkin kommenttia. Että ei ihme kun ei itseluottamus nouse!
Eipä silti, pitää kai joka kylällä se "Miikkulainen" olla. Minä voin olla se. - lottamari<3
36.,v ,luuseri kirjoitti:
Hidas en ole ainakaan älyllisesti, joskus olen epäillyt omaavani autistisia piirteitä, mutta ei kai sentään. Kunnioitan naisia suuresti, enkä koskaan tee itseäni tykö ellei nainen selvästi osoita olevansa kiinnostunut minusta... No ei ole tähän päivään mennessä ollut. Kuukauden mittainen tapailu on pisin "suhde". Sekin tapahtui naisen aloitteesta. Baareissa yms. en naisia lähesty koska tunnen sen tungetteluksi jos änkeän tuntemattoman juttusille. Muutenkin kömpelön ulosantini kanssa. :D Olen huomattavasti lahjakkaampi kirjoittamaan kuin puhumaan, ja netissä olenkin onnistunut houkuttelemaan naisia treffeille, jossa sitten on vastassa minä: epävarma luikku.
Kyllä varmaan kokemattomuus näkyy, mutta eniten huono itsetunto naisten suhteen, koskan en ole kuullut olevani rakastettu saati haluttu naisten suusta. Muut ovat kokeneet nuo jo teini-iässä. Minä koin ensisuudelmani vasta tänä vuonna. Niin se varmaan näkyy, että lähtökohtaisesti oletan epäonnistuvani treffeillä. Eli yhteenvetona huono itsetunto on se joka naiset karkoittaa. Tiedän ongelman, mutta en vain voi sille mitään. Mitä enemmän epäonnistuneita yrityksiä on takana, sitä enemmän viihdyn työssäni metsässä, se on asia jossa saan kokea onnistumisen tunteita.No, ainakin sinulla on nappiin osunut työ, josta nautit.
Niin, tuo huono itsetuntosi johtuu siis ilmeisesti monesta tekijästä. Pidät itseäsi lyhyenä, hintelänä, hiljaisena ja ulosanniltasi huonona, kokemattomana ja epävarmana. Sinulla on kuitenkin vahvuutena kielitaito ja suht kunnollinen ulkomuoto ja olet raitis ja ahkera...
mitä jos otat nuo vahvuutesi käyttöön heikkoutesi sijasta. Mielestäni nyt ajattelet liikaa noita "ongelmiasi",..jotka eivät mielestäni mitään ongelmia edes ole..
Niin..jotenkin minusta tuntuu vähän, että naurat siellä partaasi, kun sait taas puhuttua palturia minulle ja keksineesi koko 36-v luuserin tarinan...ehkä uskon, ehkä en... :)
Kovin helppoa ei varmaan ole saada sinne METTÄÄn naista :) - lottamari<3
Lisäys vielä: kirjoitti:
Eli pitäisi olla aloitteellinen nainen, joka sanoisi suoraan haluavansa minut. Sitten uskaltaisin rohkeammin panostaa juttuun. Nainen on kuitenkin se joka valinnan tekee, niin miksi yrittäisin tyrkyttää itseäni epätoivon vimmalla.
Ja kyllä, kun olen ilmoittanut etten ole koskaan suhteessa ollut, niin todetaan: "ei olla samalla viivalla" "se on kyllä todella miinusta" yms. todella tylyäkin kommenttia. Että ei ihme kun ei itseluottamus nouse!
Eipä silti, pitää kai joka kylällä se "Miikkulainen" olla. Minä voin olla se.No et nyt tosissasi voi olla, että pistät naisen polvilleen haluamaan ja todistamaan siten että hän haluaa sinut. Ei se nyt noin voi mennä...
- Minä vielä...
lottamari<3 kirjoitti:
No, ainakin sinulla on nappiin osunut työ, josta nautit.
Niin, tuo huono itsetuntosi johtuu siis ilmeisesti monesta tekijästä. Pidät itseäsi lyhyenä, hintelänä, hiljaisena ja ulosanniltasi huonona, kokemattomana ja epävarmana. Sinulla on kuitenkin vahvuutena kielitaito ja suht kunnollinen ulkomuoto ja olet raitis ja ahkera...
mitä jos otat nuo vahvuutesi käyttöön heikkoutesi sijasta. Mielestäni nyt ajattelet liikaa noita "ongelmiasi",..jotka eivät mielestäni mitään ongelmia edes ole..
Niin..jotenkin minusta tuntuu vähän, että naurat siellä partaasi, kun sait taas puhuttua palturia minulle ja keksineesi koko 36-v luuserin tarinan...ehkä uskon, ehkä en... :)
Kovin helppoa ei varmaan ole saada sinne METTÄÄn naista :)En pidä itseäni lyhyenä enkä hintelänä. Tuo viittaus luikkuun kuvaa juurikin kehonkieltä josta näkyy arkuus. Vartalon olen vuosien saatossa treenannut vatsalihaksia myöten kuntoon.
Ja kyllä valitettavasti nauru on kaukana täällä päässä. - Vielä tarkennus,
lottamari<3 kirjoitti:
No et nyt tosissasi voi olla, että pistät naisen polvilleen haluamaan ja todistamaan siten että hän haluaa sinut. Ei se nyt noin voi mennä...
Ei polvilleen, hittolainen. Selvä singaali riittää, sana vain. Tästä jo näkee miten vaikeaa on tulla ymmärretyksi.
- lottamari<3
Vielä tarkennus, kirjoitti:
Ei polvilleen, hittolainen. Selvä singaali riittää, sana vain. Tästä jo näkee miten vaikeaa on tulla ymmärretyksi.
, ..en nyt oikeasti polvilleen tarkoittanut vaan "polvilleen",,..siis, hmm...miten sen nyt sanoisi,kuvaannollisesti..pistät naisen kerjäämään sinua,..tai no..kummiskin...
Siinä sen näkee, kun mies ei ymmärrä selvää singnaaliakaan.. :) - Niinpä on..
lottamari<3 kirjoitti:
, ..en nyt oikeasti polvilleen tarkoittanut vaan "polvilleen",,..siis, hmm...miten sen nyt sanoisi,kuvaannollisesti..pistät naisen kerjäämään sinua,..tai no..kummiskin...
Siinä sen näkee, kun mies ei ymmärrä selvää singnaaliakaan.. :)Sanon sitten näin: Naisen pitäisi tulla iskemään minut. Kun aina sen tasa-arvon perään huudetaan, niin minusta se olisi juurikin sitä. Jos itse menen mitään yrittämään niin ei siitä kuitenkaan seuraa kuin noloja tilanteita ja pahaa mieltä, sekä entistä enemmän erakoitumishalua.
Itseäni säästääkseni en yritä naisia lähestyä. - Ei tälläisia!
Ikisinkku,,36v. kirjoitti:
Itse en ole ruma enkä ylipainoinen, vaan liikuntaa harrastava lievästi treenattu. Silti ei ole tärpännyt ikinä, 36v, enkä ole seurustellut päivääkään koskaan. En pidä juomisesta, ja hiljainen olen muutenkin. Mutta naisen takia en juomaan ala, ja jos en omana itsenäni kelpaa, olen mieluummin yksin.Älkää missään tapauksessa puuttuko noihin ikisinkkuihin peräkammaripoikiin!! Tiedä mitä kauheuksia päässänsä hautovat. Jos ei ole suhteita takana tuossa iässä, juoskaa karkuun!
- kiltti mies.
Kiltillä miehellä ei tee mitään! Pitää alkaa tekee rikoksia ja kohtelee naisia huonosti niin naiset näkee sussa jotain mielenkiintoista ja näkevät että et ole tylsä. Mene vaikka kauppaan ja kaada joku karkki hylly kumoon niin saat huomiota ja naiset huomaa sinut. Itse en jaksa enää kun tein nuorena kaikenlaista pahaa.
- lottamari<3
Miksi yllytät toista tekemään rikollista ja pahaa. Kai sitä huomiota voi hankkia jollakin hyväntekemisellä. Muita auttamalla ja näyttämällä mitä osaa ja mitä taitoja on. Karkkihyllyn kaataminen varmasti karkoittaa viimeisetkin ihmiset huisin nevadaan. Miksi naisia pitäisi kohdella huonosti, mitä hyvää siitä on seurannut niille, jotka sitä on tehnyt?
Mielenkiintoinen ei ole sama kuin paha ja ilkeä ihminen. Minusta tuollainen tyyppi just on tylsä, joka ei osaa muuta kuin rikkoa paikat ja kohdella huonosti naisia ja kaikkia.
En tiedä yhdenkään ilkeän miehen naisen olevan onnellinen tai hyötyvän mitään siitä, että mies kohtelee huonosti ja on paha.
Tietty ohjeistuksesi oli vaan heitto, mutta tuo ei ollenkaan pidä paikkaansa, että naisia kiinnostaisi jännä pojat ja miehet. Taitava mies käsistään, kiltti ja auttavainen, hellä ja huomaavainen..siinä se mitä joka nainen tahtoo.
- ihugtf
Niih... Mistähän niitä naisia löytäisi, pulmaa kerrakseen. Paikallisesta baarista ei ainakaan, työpaikka melko etäällä ja muutenkin miesvaltainen, salilta ja lenkkipoluilta ei löydy ja en tosiaan ala harrastamaan tanssia vain sen takia, että saattaisi olla naisia (plus ettei vuorotyön takia ole aikaakaan), melko pieni kaveripiiri missä ei (ainakaan vapaita) naisia juurikaan ole..
Eli ehdotuksia otetaan vastaan, ei sitten pliis mitään yltiö aikaavievää, hankalaa tai muuten yltiöturhauttavaa, kun ei tätä vapaa-aikaa muutenkaan liikaa ole. - kiltti mies.
Kyllä naisia kiinnostaa jännät miehet ja pahat pojat. Olen sen omin silmin nähnyt monesti, ja täähän on mun kokemus elämästä mitä olen nähnyt. Ymmärrän että naiset ei ole onnellisia jännien miesten kanssa mutta siltin jostain kumman syystä naiset vaan päätyy yhteen sellaisten miesten kanssa.
- Siinä ne on
Vaihtoehtosi ovat:
*Hanki korkeakoulututkinto ja hyvät tulot (juristi, lääkäri, asiantuntija, konsultti)
*Kasvata iso kulli
*Leikkauta komeat kasvot
*Treenaa itsesi urheilumestariksi
*Äänitä platinalevy
*Käy salilla, aja itsesi muliksi, hanki tatskoja, juo joka päivä, lämi ihmisiä turpaan ja assosioi kusipäiden kanssa- kjhiug
"*Kasvata iso *****"
Ei isolla munalla tee mitään, kun naiset ovat liian ennakkoluuloisia tutustumaan ylipäätään, jotta munan esittelyyn koskaan pääsisi.
Nuo muutkin auttavat vain tiettyyn pisteeseen asti. Mikäli ei ole supliikkimies, niin komeat kasvotkaan eivät paljoa auta.
Tuo viimeinen neuvo takaa ehkä parhaiten naisen saamisen, koska siihen sisältyy sosiaalisuus. Olkoonkin että se on väkivaltaista kusipäiden kanssa sosialisoimista.
- Anonyymi
Hei arvoisat naiset nyt loppuu meikäläisen yksinolo kissan kanssa, olen leskimies 22 vuotta vaimoni kuoli nuorena. Jooo naiset löytäkää minut ei tartte katua terve ei viinaa ei röökiä kävely on liikuntani syön vain terveellisesti en ole tanssi miehiä, mutta musiikki on jes huumoria löytyy rauhallista menoa rakastava ja luonto kyllä kiitos siis olen todentotta täällä etsi, niin jää molemmilta yksinäisyys unholaan Rapu mies
- Anonyymi
Jan_Peter
Suosikkijoukkue HIFK,Chicago blackhawks
Marleau on päästetty tänään häkistä. Hyvä liike, hyvät syötöt ja koko ajan suunta maalia kohti. Laukauksesta nyt ei edes tarvitse sanoa mitään.
Tosin tais siirtyä Pakarisen paikalle laitaan joten sentteripeliä ei pahemmin nyt olla nähty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632