Moi!
Erosin juuri miehestäni, asuimme n. 3 vuotta talossa, jonka tuo mies omisti. Emme olleet kihloissa. Olin tässä hakemassa tavaroitani pois kun mies aina välillä sanoin, että en voi viedä sitä enkä tätä, vaikka olin ne tavarat itse ostanut. Sanoi etten voi viedä mitään talouden hoitotavaroita tjsp, koska ne oli ostettu tuota asuntoa varten. Eikö minulla tosiaankaan ole mitään oikeutta ostamiini asioihin? Enkö saa viedä pois 100% omalla rahalla ostamiani huonekaluja ja elektroniikkaa, vaikka ne olisikin "taloa varten" ostettu?
Enkö saa viedä ostamiani tavaroita?
6
419
Vastaukset
- Mie
Jos oot omalla rahalla ostanu tavarat niin ei ne miehen tai sen asunnon tavaroita ole vaikka kuinka yrittää sanoa että ne oli sitä uutta asuntoa varten ostettu, eli mie yrittää saada pitää sun ostamat tavarat ominaan.
Omat tavarat mitä oot ostanu viet pois ja mies ostaa tilalle omat omilla rahoilla jos haluaa.
vai että ne oli taloa varten ostettu, eli mies yrittää vaan jallittaa ja saada siun tavarat itselleen tollasella paskan puhumisella - fvc bcfv bcf b
No enhän minäkään muuttaessa jättänyt huonekaluja ja elektroniikkaa asuntoon,koska ne olivat sinne asuntoon ostettu.
Kyllä ne perässä seurasivat toiseen asuntoon. Omiani kun olivat
Eihän tuolla verukkeella sitten kukaan voi muuttaessaan ottaa omia tavaroitaan mukaan. Jos ne ovat ostettu vanhaan taloon/asuntoon
Äly hoi! - mek
Saat viedä kaikki ostamasi tavarat mukanasi mitä olet ostanut noin lyhyen avioliiton aikana ja siihen ei ole miehellä mitään sanomista ja se siitä. Jos ei muuten onnistu niin ostappa joku sukulaismies tai muuten luotettu henkilö tai poliisi mukaan niin saat kaikki ostamasi tavarat ottaa mukaasi tai mies maksaa ne sinulle rahan ja kun olette olleet avoliitossa niin erossa kumpikin pitää omansa ja se siitä.
- kiltti mies.
Voi tziisus. Tarviiko tätäkin tosiaan kysyä. Saat viedä omat tavarasi. Ei ole mitään talon tai asunnon omia tavaroita vaan on vain sen henkilön omia tavaroita jotka olet itse maksanut joten voit viedä ne.
- Juridiikka
Tällaisia voivat avoerot olla! Jos mies riitelee ostamistasi tavaroista eli haluaa pitää ne itsellään ja mahdollisesti vie jopa oikeuteen, on sinun todistettava kuiteilla omistussuhteesi tavaroihin. Näin kurjia ovat avoerot. Yhtä kurjia voivat olla myös avioerot eli SÄILYTTÄKÄÄ AINA niiden tavaroiden kuitit, jotka olette omilla varoillanne ostaneet.
- Autsh
Tai vaihtoehtoisesti miehen on pystyttävä todistamaan että hän on ostanut tavarat. Taitaa olla vähän vaikeampaa. Se kuittien säilyttäminen on tietenkin hyvä neuvo mutta moniko sen tekee jos suhde jatkuu ja jatkuu. Taitaa olla aika monet kuitit lukemattomissa kymmenen vuoden ikäisinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818