"kun sä puhut etelää...saat mun levikset repeemäään.." voi v kun on naivit sanat !!
miten tälläinen on päässyt listoille?? tää on joku "Jokelan typy" joka stadista lähti johonkin Kokkolaan jne. onkohan sillä joku "etelä-viha" kun hänen mielestään hänen murteensa on se oikea.eikä muita murteita hyväksytä...?? mutta TOSI NAURETTAVAT SANAT !!! ja tää on muka kyhäillyt muillekin RAP-sanoituksia(?)
SINI SABOTAGE on floppi!
9
427
Vastaukset 9
- fepfei
TÄÄ VIESTI on trolli!
- iefpef
tark. kai trulli ??? ohoh,Beaverit repes.. älä kuule ala.. :)
- iefpef
!illort no ITSEV ääT
- fepfei
VESTI???
ei kuule, sun pitäis olla vähän tarkempi ton kieliopin kanssa...
ai niin, sehän olikin vaan trollausta...- aoama
mitä vtuu trollaus on?? SS:n sanoitukset on iha perseestä mut kyl sitä p...s,u know..
- wanna f ?
aoama kirjoitti:
mitä vtuu trollaus on?? SS:n sanoitukset on iha perseestä mut kyl sitä p...s,u know..
yes I know...
- Jjvjvjvvj
wanna f ? kirjoitti:
yes I know...
Mikä on floppi?
- hyihelv
ihan hirveetä skeidaa! biitti on ihan vitun huono, lyriikat ei oo mistään kotosin eikä se mimmi ees oo mitenkään kovin taitava räppäämään.
eiköhän tää onneks jää yhen hitin ihmeeks.- ladykakaka
äläs nyt,kyllä se vielä keksii jonkin takuuvarman Suomi-hitin lämmitettäväksi uudeksi kesähitiksi.. sitä odotellessa käy varmaan jonkinmoista identiteettikamppailua; värjätäkö hiukset tummaksi vai blondiksi?vai edelleen latvat blondit ja lippis päähän,välillä pois jne.Tai yllättäisinkö,ottaisinko raidat..? sellaiset puna-valko-siniset ja jou,eiku menox...niin ja vielä pitäisi Jone-Idolsin puukkaama(?) TV-tähteyskin jotenkin hyödyntää,niin että nyt vain mummin vanhat FinnHit'sit komerosta ja valita TOP3 kipaleet joihin vois kyhätä räppisanat tms. ja duetto jonkin uroon kanssa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581134- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459