Sellaisen kun kohtaisikin (haaveilee).
Minuun tekisi vaikutuksen.
Sellaisen haluaisin rinnalleni, "joka ei myötä- ja vastatuulessa sinne tänne heilu."
Täällä toistellaan sitä, että ulkonäkö on tärkeintä. Ei ole.
Oman tien kulkija | korkea moraali, rohkea, epäitsekäs
9
587
Vastaukset
- 25+6
Niinpä, mistäpä tuollaisen 30 miehen löytäisi?
Jää nähtäväksi löytyykö... - niin miksi niin
Sitten kun tuollainen mies sinulla kirjoittaa niin et vaivaudu vastaamaan kun etsit kuitenkin jotain sadun prinssiä.
On niin usein huomattu se, että kun nainen etsii omillaan toimeen tulevaa vapaata sinkkumiestä (siis ei muita vaatimuksia) niin eipä vaan vastaa sellaiselle.
Miksi niitä vaatimuksia ei voi kirjoittaa, esim. että haluaa rikkaan urheilullisen miehen joka saapuu valkealla ratsullaan (siis valkoinen 6-sylinterinen Audi vähintään) ja tietysti pitää olla pitkä tumma ja komea ja 10 vuotta itseä nuorempi.
Huolimatta siitä että deittaaja itse on huomattavan ylipainoinen, matala-palkka-alalta työttömänä oleva kouluttamaton kurttunaama.- Shole
Bitterness level 1 000 000
- reishumies
Kuvaamasi kaltaiset miehet eivät ole yleensä kovin suosittuja massojen keskuudessa ja monet varmaan vaikuttavat aikamoisilta erakoilta/kummajaisilta jos et paremmin tunne.
Oman tien kulkeminen ja kaikenlainen stereotyypeistä poikkeaminen altistavat yksinäisyydelle. Monien naisten on vaikea hyväksyä miestä jota iso osa kavereista pitää outona.- Shole
Miksi luulet, että oman tien kulkijalla tarkoitetaan epäsosiaalista friikkiä?
Tunnistan itseni jotenkin aloittajan kuvauksesta (eikös me kaikki enemmän tai vähemmän) ja vaikka tapana on jättää tekemättä asioita joita ei halua tehdä ja tehdä asioita joita haluaa tehdä, voin siltikin pitää ystävät elämässäni.
Joitain oletusarvoisia tapoja ja normeja noudatan siksi, että ne tuntuvat oikealta, tai ovat reiluja kavereita kohtaan, en siksi että minun oletetaan tekevän niin. - reishumies
Shole kirjoitti:
Miksi luulet, että oman tien kulkijalla tarkoitetaan epäsosiaalista friikkiä?
Tunnistan itseni jotenkin aloittajan kuvauksesta (eikös me kaikki enemmän tai vähemmän) ja vaikka tapana on jättää tekemättä asioita joita ei halua tehdä ja tehdä asioita joita haluaa tehdä, voin siltikin pitää ystävät elämässäni.
Joitain oletusarvoisia tapoja ja normeja noudatan siksi, että ne tuntuvat oikealta, tai ovat reiluja kavereita kohtaan, en siksi että minun oletetaan tekevän niin.Yhteiskunnassamme on tapana potkia päähän kaikkia vähänkin normaalista poikkeavia, tai niinkuin itse kuvailit: "friikkejä".
Tämä johtaa helposti siihen että kyseiset henkilöt ovat tavallista varovaisempia ihmisten suhteen. - Shole
reishumies kirjoitti:
Yhteiskunnassamme on tapana potkia päähän kaikkia vähänkin normaalista poikkeavia, tai niinkuin itse kuvailit: "friikkejä".
Tämä johtaa helposti siihen että kyseiset henkilöt ovat tavallista varovaisempia ihmisten suhteen.Vai niin. Juuri näitä tapoja ja normeja en noudata. Ihmiset joilla on elämässä jokin intohimo, (joka ei muita vahingoita) nimenomaan saavat sympatiani.
Koita sinäkin olla vaan luomatta noita stereotypioita sen enempää ja anna kaikkien kukkien kukkia.
- Ketjun aloittaja
- 25 6: niinpä. Kumpi ensin ehtii.
- niin miksi niin: Nousit väärällä jalalla sängystäsi eilen Sinä naisia nimittelevä! Laita tänään oikea jalka ensimmäisenä lattialle! toivoo ylipainoinen, matala-palkka-alalta työttömänä oleva, kouluttamaton, sossun elätti, leipäjonossa krapulassa seisoskeleva ja Sinulle liian vanha kurttunaama.
- Shole: even more :)
- reishumies: Altistaa yksinäisyydelle hetkittäin mutta kyllä joitain ystäviä jää ja kunnioitusta saa. Minuun tekee vaikutuksen, jos uskaltaa toimia oikein yksinkin, esim. kiusatun puolustaminen, vaikka kiusaajina olisi suosittu porukka.- reishumies
Hyviä ystäviä löytyy kyllä kun on vaan oma itsensä ja monesti nämä suhteet kestävätkin koko elämän =).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132