Enkä tarkoittanu energian säästöllä lepotilassa oloa.
Miten säästät energiaa vai annatko mennä vaan?
10
84
Vastaukset
Tähän on helppo vastata ja suututtaa puolet palstalaisista: Asumalla kaupungissa. Lyhyet etäisyydet, joukkoliikenne, kaukolämpö, uusi ja hyvin eristetty talo jne...
- ei kilpailua
Kaukolämpö on kallista!
- ....
Miksi tosta kukaan suuttuisi?
- ....
Istun pimeässä ja kuuntelen ääniä. :)
Omaa energiaa ei pysty säästelemään. Pitää mennä vaan, vaikka väsyttäskin. - Led-lamput:.
.
Lamput on uusittu kaikki led-lampuiksi
Tietotekniikka on mallia kannettava
Har!
. - Hullu ukko
En omista ylimääräisiä härvistimiä.
miks sitä säästellä, se kuluu loppuun säästellenkin, eli antaa palaa vaan
- Neiti Näpsä
Luovutan ympäristöön lämpöenergiaa piereskelemällä
Jaa-a. Mä säästän energiaa vain jos se on taloudellisesti kannattavaa eikä vähennä elämämisen "mukavuutta". Suurin taloudelliseen kannattavuuteen tähtäävä energian säästö valinta lienee tähän mennessä ollut maalämmön valinta talon lämmitysmuodoksi. Sitten vähän kyseenalaisempi valinta on energiasäästölamput.
Autojen kohdalla en ole vielä energiaa alkanut säästämään, koska se ei ole taloudellisesti järkevää ja toisaalta äärimmilleen vietynä vähentää "mukavuutta".- määmy
Tehtii viime vuonna tiukka budjetti, talolämmitykses, duunimatkois, ei ajeta kauppaan yhe purnukan vuoks jne. pari tonnii säästy ja jatketaa samaa malliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2161470- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41118Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171086Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9938Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86910Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.65880- 32850
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37788Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45780