Tapasin 2 viikkoa sitten ihanan miehen. Hän pyysi numeroani ja olikin minuun yhteydessä heti seuraavana päivänä. Viestittelimme toisillemme enemmän tai vähemmän viikon aikana. hän pyysi minua kanssaan viikonloppu matkalle jonne oli jo kaverin kanssa lennot varannut. Innostuin ajatuksesta, mutta se oli niin monimutkaista että en heti suostunut, hän laittoi minulle " ehkä ensi kerralla". Yritin ehdottaa muita tapaamisia hieman lähempänä, mutta hänellä tuntu olevan kaikenlaista menoa tämän jälkeen ja laitoin että on yhteydessä jos vapaata tulee. Aikoi olla. Ei kuulemma aina ole yhtä kiireinen, nyt vaan sellainen hetki.
Mies tietää että olen naimisissa, tosin tietää myös että meillä ero vireillä. En ole nyt tämän viimeisen viestittelyn jälkeen pitänyt yhteyttä, eikä ole hänkään.(vajaa viikko) Huomaan ajattelevani häntä edelleen paljon. Pitääkö vain odottaa jos hän ottaa yhteyttä, pitäisikö pyrkiä unohtamaan koko tapaus, vai pitäisikö vielä yrittää tehdä jotain aloitetta, millainen aloite, en halua olla liian innokas? (vaikka oikeasti olen aika innokkaana häntä tapaamassa)
Pitäisikö vielä yrittää vai luovuttaa
3
310
Vastaukset
- Tinttara
Kerroppas etunimen eka kirjain ja sukunimen myös. Aivan kuin olisin joskus tavannut vähän samanlaisissa merkeissä kyseisen ihmisen
- eihaluavarattua
Onko avioerohakemus jo laitettu menemään vai mietitkö vasta asiaa? Mä en rupeaisi mihinkään kenenkään kanssa, jonka ero ei ole selvä. Oliskos miehellä kyse ihan siitä, ettet virallisesti ole vapaa?
- TheTruth00
Jos tämä mies on sitä fiksumpaa lajia eli ei halua laastarisuhteeseen eikä näin ollen tunne suurempaa vetoa ihmiseen, joka on omasta mielestään valmis uuteen suhteeseen vaikka edellinenkään ei ole vielä loppunut. Ei miehet mitään tyhmiä kapistuksia ole vaan suuri osa on kyllä hyvinkin itseään ja elämäänsä arvostavia ja fiksuja;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456