Pitäisikö vielä yrittää vai luovuttaa

Onnettomasti ihastun

Tapasin 2 viikkoa sitten ihanan miehen. Hän pyysi numeroani ja olikin minuun yhteydessä heti seuraavana päivänä. Viestittelimme toisillemme enemmän tai vähemmän viikon aikana. hän pyysi minua kanssaan viikonloppu matkalle jonne oli jo kaverin kanssa lennot varannut. Innostuin ajatuksesta, mutta se oli niin monimutkaista että en heti suostunut, hän laittoi minulle " ehkä ensi kerralla". Yritin ehdottaa muita tapaamisia hieman lähempänä, mutta hänellä tuntu olevan kaikenlaista menoa tämän jälkeen ja laitoin että on yhteydessä jos vapaata tulee. Aikoi olla. Ei kuulemma aina ole yhtä kiireinen, nyt vaan sellainen hetki.
Mies tietää että olen naimisissa, tosin tietää myös että meillä ero vireillä. En ole nyt tämän viimeisen viestittelyn jälkeen pitänyt yhteyttä, eikä ole hänkään.(vajaa viikko) Huomaan ajattelevani häntä edelleen paljon. Pitääkö vain odottaa jos hän ottaa yhteyttä, pitäisikö pyrkiä unohtamaan koko tapaus, vai pitäisikö vielä yrittää tehdä jotain aloitetta, millainen aloite, en halua olla liian innokas? (vaikka oikeasti olen aika innokkaana häntä tapaamassa)

3

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tinttara

Kerroppas etunimen eka kirjain ja sukunimen myös. Aivan kuin olisin joskus tavannut vähän samanlaisissa merkeissä kyseisen ihmisen

• eihaluavarattua

Onko avioerohakemus jo laitettu menemään vai mietitkö vasta asiaa? Mä en rupeaisi mihinkään kenenkään kanssa, jonka ero ei ole selvä. Oliskos miehellä kyse ihan siitä, ettet virallisesti ole vapaa?

• TheTruth00

Jos tämä mies on sitä fiksumpaa lajia eli ei halua laastarisuhteeseen eikä näin ollen tunne suurempaa vetoa ihmiseen, joka on omasta mielestään valmis uuteen suhteeseen vaikka edellinenkään ei ole vielä loppunut. Ei miehet mitään tyhmiä kapistuksia ole vaan suuri osa on kyllä hyvinkin itseään ja elämäänsä arvostavia ja fiksuja;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      84
      3413
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3043
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2942
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2793
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2608
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      49
      2588
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      54
      2369
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2241
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2112
    Aihe