Kuka tekee alta 2000e/kk

jooseppikaalepDUUNAR

En minä pierasiska aamulla tol rahal !

27

686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+20

      2000e/kk saa aika monet, esim lähihoitajat

    • Minä teen alle sen!

    • Totta Puhuen

      No jos totta puhutaan, alta 10000e/kk lähtisin ainakin rannalle makailemaan.

    • Ei valittamista

      Minä,olen aina tehnyt ja tulen aina tekemäänkin tällä koulutuksella.

    • Työnarkkari

      Täällä tehdään raskasta asiakaspalvelu- ynnä tukkukauppatyötä, päivässä tunteja kertyy lähemmäs 10, mutta palkka jää alle 2000, viimeksi taisi jäädä verojen jälkeen käteen 1300 €.

      • 15+16

        kannattaa lopettaa..


    • vaimo 2lasta 1koira

      veroja menee juuri tuon verran kuussa

    • Mutta en valita, rakastan työtä mitä teen. :)

    • sjxkdoc

      minä teen ja nyt on tullu mitta täyteen. 1300€ / kk raskaasta työstä. Olen aloittanut opiskelemaan uutta ammattia.

    • kunnontyöntekijä

      Täälläkin tehään alle 200€/kk mut en valita, kivaa on =)

    • kunnontyöntekijä

      siis alle 2000€/kk ei sntää alle 200

    • pienituloinen duunar

      Kyllä vaan täälläkin tehdään hommia niin että verojen jälkeen jää käteen yleensä alle 2000e, ainut jos tekee hulluna ylitöitä niin voi saada yli 2000e käteen.
      Kyllähän se on todella vähän näillä Suomen kustannuksilla.

    • Whiskkiä

      Jos saa 2000 euroa kuussa ja elää kahden työskentelevän ihmisen perheessä, niin on jo pitkälle ylempää keskiluokkaa Suomessa.

      Jos asuu yksin ja saa 2000 eukkoa, niin keskiluokkaa.

      Ja niin kuin aina palkkojen yhteydessä puhutaan, niin en puhu siitä mitä jää käteen, vaan bruttopalkasta. Aika monet yrittävät vähätellä ja itkeä palkkaansa ilmoittamalla summan verojen jälkeen, kun taas fiksut ihmiset eivät johta toisia harhaan ja ilmoittavat virallisen palkkansa.

      • mätkyt tuli prkle

        Vain se ratkaisee mitä jää verojen jälkeen palkasta käteen. Vain sillä voidaan maksaa laskut, ruoka ja muu eläminen. Verottajan osuudesta et hyödy mitenkään itse.


      • näin täällä
        mätkyt tuli prkle kirjoitti:

        Vain se ratkaisee mitä jää verojen jälkeen palkasta käteen. Vain sillä voidaan maksaa laskut, ruoka ja muu eläminen. Verottajan osuudesta et hyödy mitenkään itse.

        Olen samaa mieltä kanssasi. Siksi olisikin tärkeää, että AINA palkoista puhuttaessa jokainen muistaisi ilmoittaa, onko se brutto- vai nettopalkka.

        Jos minä sanon tienaavani 2500 eur/kk, niin siitä ei voi vielä mitenkään päätellä onko se brutto vai netto. Tässä tapauksessa se on bruttopalkkani: 2500 eur/kk.

        Nettona se tekee vaatimattomat 1800 eur/kk. Asun yksin ja maksan kaiken yksin, joten eipä jää paljon mitään käteen normaalin elämisen jälkeen...


    • Totta vai ei?

      Metallimies jolla on alle 10v työkokemus.

    • ElämänViiva1

      Eikös ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut luokanopettaja tienaa 1800 kuussa. Ainakin joskus ollut näin. Kyllä korkeakoulun käynyt ansaitsisi korkeampaa palkkaa. Kuluttanut arvokasta aikaa koulunpenkillä. Hoito- ja opetusalaa ei muutenkaan arvosteta tarpeeksi. Valtio saisi määrätä, että hoitajia enemmän per potilas ja per vanhus. Ja valtion pitäisi antaa rahat tähän. Mutta kun Suomi eikä länsimaat ei arvosta vanhuksia tarpeeksi, toisin kuin esimerkiksi Japani. Täällä puhutaan aina elämänkaaresta, joka laskee kohti vanhuutta. Itämaissa ei ole tällaista elämänkaari-ajattelua.

    • 4434565767rtrt

      Alle 800 euroa kätee per kuukausi ja ei siitä tule enää muuttumaan koska palkat laskemaan päin. Eivät vain sitä vielä tiedä mutta pakko on tulevaisuudessa... Sain valita... kelan 500 tai palkka n. 800 käteen... Mieluiten se isompi...

    • 11,6€/h

      vähän erikoisemmasta hitsausshommasta jäi 1500€ käteen kuussa. Vitutti ja lähdin amk:hon opiskelemaan.

    • TErvetuloa00011

      Kyllä meillä Suomen hienoimmassa logistiikkayrityksessä tehdään paljonkin töitä alle kahdella tuhannella. Riemumielin me työnnämme raskasta polkupyörää umpilumessa räntäsateen iskiessä vasten kasvoja. Voi sitä ihanuutta kun saamme raittiissa ilmassa ja joskus ihan paukkupakkasella tai ihanalla helteellä palvella asiakkaitamme, jotka portin pielessä terävästi antavat rakentavaa kritiikkiä, jos minuutinkin myöhästymme. Ja innolla odotamme uutta konseptia, jolloin pääsemme täysillä sitoutumaan firmamme kilpailukyvyn nostamiseen. Saamme olla töissä ihan milloin esimiestä huvittaa, ettei sitten tarvitse pohtia vapaa-ajan ongelmia. Yhteiseen kekoon kannamme kortemme kun tyydymme pari kolme sataa pienempään palkkaan. Lopuksi toivotamme hyviä vapaaherran vuosia pitkäaikaisille tovereillemme, jotka jouduttaneen tästä huippukonseptista postamaan liian kalliina kuluerinä.

    • 37v

      minä en ole ikinä tehnyt töitä, jos tekisin niin pitäisi maksaa minun arvokkaasta ajastani vähintään sen 5000e/kk. Ennen sitä pierasen vaan valtiota kohti ja käännän kylkeä sängyssäni.

      • hhjkkkkjh

        Onneks olkoon.


      • erkkit4531

        Mikä mahtaa olla koulutuksesi kun alkupalkkavaatimus on 5000 EUR/kk?


    • jonneilijaXD

      itse teen viis milzii kuukaudessa

    • reilustialle

      Tutustupa eri alojen tesseihin niin voit yllättyä. Muuta ei nyt tarjotakaan, kuin tessiä. Kaikki ei kuulema maksa sitäkään. Tietenkin pääkaupunkiseudulla on vähän paremmat palkat.

    • kovia_palkkoja

      Esim. viherrakennusalalla huippupalkka vaativissa töissä on 1702,4 €/kk.
      Aloittelijoilla 1396,8 €/kk. Pääkaupunkiseudulla tuntipalkat tosin ovat melkein Euron paremmat, mutta asuminen mitätöi sen hyödyn.

    • beethooven

      Mä teen itselleni remppaa ihan ilmaiseksi. En saa centtiäkään ja kaljatkin kustannan omasta pussista. Tänään launataina aloitin klo 05.00 projektin jota vielä jatkan illalla. Toki myydessäni k.o. kohteen mammonaa tulee ihan roppakaupalla ja lähden sen jälkeen maailmalle rilluttelemaan vähäsen juu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe