Tietämätön mitä tehdä tilanteessa

rakastunut_moukka

Heippa,

Mulla on vähän pattitilanne enkä oikein tiiä mitä kannattas tehä.
Eli oon kaukosuhteessa ja meillä on välimatkaa about 200 kilsaa välissä.
Eli ei välttämättä joka viikko nähä.
Olin tuossa vähän aikaa sitten kolme viikkoa lomalla, jonka tietysti vietin poikaystävän luona. Palasin töihin pari viikkoa sitten. Nyt poikaystäväni ei soittele eikä juttele minun kanssa. Hän sanoi myös että haluaa olla viikon-kaksi omillaan etten saa mennä sinne. No nyt tulee se kaks viikkoo täyteen ettei olla nähty. Tänä aikana poikaystäväni ei ole soitellut tai jutellut mun kanssa. Mitä siis teen pyydänkö tähän kaikkeen selitystä vai odotanko että poikaystävä pyytää mut hänen luokseen? En itse haluaisi erota vaan jatkaa suhdetta.
Mitä siis teen tämän jutun kanssa?

1

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä ole sokea

No, voithan itsekin arvata mitä tuo "ettet saa mennä sinne" voisi tarkoittaa. Siellä on luultavasti joku jonka hän ei halua näkevän sinua.

Ota järki käteen ja punnitse, kannattaako jatkaa. Jos hän ei edes juttele kanssasi, miten sitten myöhemmin? Odotatko kiltisti ja siirryt suosiolla sivuun aina hänen niin halutessaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      56
      3973
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      126
      2864
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      43
      2603
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2197
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      437
      1797
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1267
    7. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      71
      1235
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      56
      1153
    9. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259