Eestin nainen kysyy?

Viire

Olen sinkku virolainen nainen. Onko se ongelma minulle, että minulle en ole miesystäviä.
Suomen miehet eivät pidä Viron naistesta?

41

1442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkku.

Viron naiset on ihania ja kauniita. Paljon kauniimpia kuin suomi naiset. Haluaisin olla ystäväsi, rakastajasi ja miehesi. Tunnen muutaman virolaisen naisen ja mulla on ainakin paljon parempi kuva niistä kuin tylyistä suomi naisista.

• epekka

kuka Sen tietää ennenkuin kokee? Taas tuli lisää soome keel.

• ijfiifhiubg

Eestiläiset naiset on erittäin suuressa
      suosiossa Suomessa,Suomalaiset miehet
      tykkää tosi paljon Eestiläisistä naisista :)
      T.mies30w

• Haluttuja-ovat

Kaverillani on virolainen nainen. Kaikki miehet ihailevat ja pitävät hänestä todella paljon. Naispuolisetkin kaverit kehuvat kuinka on niin mukana ja ihana ihminen.

• Isä Timppa

Kyllä virolaiset naiset ovat huomattavasti mukavampia...

• Viisi pistettä

Alkaako Isä Timppa lipsumaan aisurinroolistaan?

Eikö kaiken maailman naisten pitäisi olla penseitä sinulle ja pienimunaiselle pojallesi?

• suomi mies.

Seurustelin 7 vuota virolaisen naisen kanssa. Tunnen paljon virolaisia naisia ja ne ovat tosi mukavia ja niiden kanssa on helppo puhua toisin kun pissis suomi naisten kanssa. Mulla on mies kavereita jotka on virosta ja niiden kautta tutustun virolaisiin naisiin ja olen nyt tapaillut yhtä viron naista taas. itse asiassa mulla ieole kuin yksi nais ystävä joka on suomalainen ja sitten on paljon virolaisia naisia kavereina.

• Ei ole ongelma

Virossa olen saanut naisilta pillua. Suomessa en koskaan mitään. Suomessa on paskat naiset ja Virossa parhaat!

• eyukeykeyk

Ekan kerran tapasin eestiläisen naisen, kn sattui samalle työmaalle. Ensimmäinen huomio oli, että onpas kaunis nainen. En tietenkään itse mennyt tälle mitään puhumaan, kun täällä suomessa olen tottunut siihen, et tavallisella miehellä ei ole mitään asiaa kauniiden naisten puheille. Vastaus olisi törkeä. No yllätyinpä sitten, kun tämä nainen tuli kahvitauolla luokseni ja siinä sitä sit juteltiin ja kivaa oli. Tuli myöhemminkin vielä monta kertaa, joten tälle tytölle kehtas itekki mennä ensimmäisenä puhumaan.

Yhteenvetona siis että ovat suomalaisia sisariaan paljon sosiaalisempia ja mukavampia. Kauneudesta en nyt niin tiedä. Ehkä pukeutuvat seksikkäämmin, mutta sosiaaliset taidot ovat valovuosia suomalaista edellä.

• Viire

Huomenta ja kiitos kaikille!
      Olen tosi paljon yllättynyt...mutta missä on se hyvin paikka missä voin tavata sinkku miehiä? (40-55v)

• 8+2

Hahaa, taisi näillä vastaajilla olla heti mielessä sellainen parikymppinen nainen. Nämä miehet eivät muista, että Virossakin naiset vanhenee. Heillä on sellainen stereotyyppinen kuva, että virolainen nainen on nuori, kaunis ja seksikäs, ihan kuin muunlaisia ei olisi olemassakaan. Mietin että ovakohan he edes ikinä käyneet Virossa? En tarkoita ettei aloittaja voisi olla kaunis ja seksikäs, mutta tämän palstan miehet haaveilevat lähinnä teineistä, joten voi olla että hiljaisuus jatkuu.

• Viisi pistettä
        8+2 kirjoitti:

Hahaa, taisi näillä vastaajilla olla heti mielessä sellainen parikymppinen nainen. Nämä miehet eivät muista, että Virossakin naiset vanhenee. Heillä on sellainen stereotyyppinen kuva, että virolainen nainen on nuori, kaunis ja seksikäs, ihan kuin muunlaisia ei olisi olemassakaan. Mietin että ovakohan he edes ikinä käyneet Virossa? En tarkoita ettei aloittaja voisi olla kaunis ja seksikäs, mutta tämän palstan miehet haaveilevat lähinnä teineistä, joten voi olla että hiljaisuus jatkuu.

Mikäänhän ei viittaa siihen, etteikö Viire voisi olla kaunis ja seksikäs, vaikka ei ihan nuori enää olekaan.

Epäilen kuitenkin, että Viirekin etsii miehestä jotain muuta kun mitä meillä sopivan ikäsillä palstalaisilla on tarjottavanamme.

• you are beautiful

Tule suoraan minun luokse niin voidaan tavata. Olen kyllä vasta 37 vuotias joten ei kai se haittaa?

• nuorinainen1988

Tästäkin ketjusta huomaa, kuinka rasistisia suomalaiset miehet ovat suomalaisia naisia kohtaan. Olisi kyllä toinen ääni kellossa, jos nuo kommentit kääntäisi siten että suomalaiset naiset kehuisivat samaan tyyliin virolaisia miehiä suomalaisia naisia paremmiksi, silloin palstan miehet päinvastoin huutaisivat "ulkomaisille jakelevista suomihuorista" vaikka itsekin usein näemmä suosivat ennemmin ulkomaalaisia kumppaneita. Rasismia se on kuulkaas "positiivinen" (kantaväestöön kohdistuva) rasismikin, usein paljon pahempaa kuin vähemmistöjen kokema (josta osa liioiteltua ja osa itse aiheutettuakin).

Itse en parinvalinnassa suosi mitään tiettyä kansaa yli toisen kansan, ainoastaan se on kansalaisuuden suhteen ehtona että miehen tulee olla länsimainen (eurooppalainen tai kanadalainen/australialainen).

• Viisi pistettä

Suurin osa suomalaisista miehistä pariutuu suomalaisen naisten kanssa. Suurin osa tällä palstalla notkuvista miehistä ei ole pariutunut minkään maalaisten naisten kanssa. Tämän palstan sanomisten perusteella ei parane suomalaisia miehiä leimata, kun tänne on kertynyt niiden suomalaisten miesten kuona.

Ja itsekin olet rasistinen, jos vain länsimaalainen mies kelpaa, etkä kovin paljon jalommalla tavalla kuin moittimasi "suomalaismiehet".

• heheeee
        Viisi pistettä kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista miehistä pariutuu suomalaisen naisten kanssa. Suurin osa tällä palstalla notkuvista miehistä ei ole pariutunut minkään maalaisten naisten kanssa. Tämän palstan sanomisten perusteella ei parane suomalaisia miehiä leimata, kun tänne on kertynyt niiden suomalaisten miesten kuona.

Ja itsekin olet rasistinen, jos vain länsimaalainen mies kelpaa, etkä kovin paljon jalommalla tavalla kuin moittimasi "suomalaismiehet".

Oonko mä sitten rasistinen kun mulla on aasialainen mies joka on kasvanut länsimaissa, mutta aasialaista joka on kasvanut aasiassa en koskaan ottaisi?

• Viisi pistetä
        heheeee kirjoitti:

Oonko mä sitten rasistinen kun mulla on aasialainen mies joka on kasvanut länsimaissa, mutta aasialaista joka on kasvanut aasiassa en koskaan ottaisi?

Kulttuuri on yksi asia, rotu toinen. Niin tai näin, en usko että kaikki Aasian tai minkään muunkaan maanosan miehet taikka naiset ovat 100% kelvottomia vaikka olisivat omassa kulttuurissaankin kasvaneita. Siinä tapauksessa jos löytää sen harvinaisen kelvollisen yksilön, mutta ei halua tätä perusteella "en koskaan ottaisi aasialaisessa kulttuurissa kasvanutta" niin kyllä silloin rasistiksi voi sanoa.

Ja mikä ihmeen aasialainen kulttuuri? Puhutaanko nyt intialaisesta, kiinalaisesta, japanilaisesta, filippiiniläisestä, korealaisesta, Uralin itäpuolisesta venäläisestä, polynesialaisesta, vietnamilaisesta, irakilaisesta, pakistanilaisesta, singaporelaisesta vai indonesialaisesta kulttuurista?

• järki ennen kaikkea

Minäkään en koskaan kelpuuttaisi kuin länsimaisen, valkoihoisen miehen jolle naisen hyvä ja tasa-arvoinen asema ei ole ongelma.
        Uskonnollakin on väliä. Mahdollisimman maltillinen ja omilla aivoillaan ajatteleva eikä mikään fundamentalisti jolle jumala sanoo että tapa kaikki vääräuskoiset hänen nimessään.

• Reipas Mies

Hei, markkina-aikasi kulta-aikaa elävä NUORI suomi-nainen.

Miksi maassamme on satoja tuhansia kohteliaita seminuoria miehiä jotka luulivat että kun on itse hoikka ja urheilua harrastava mies eikä dokaa tai piidä huijaamalla seksipiiriä sinkkunaisten kanssa, saisi jokseekin oman tasoisen naisen, joutuvat räytymään ikisinkkuudessa vuodesta toiseen?

Tietenkin se ON miehen oma vika kun ei kelpaa ja yökerhosta ei ole joka kerta pakko yrittää sitä ytmien piirittämää seksihottista sillä eihän siinä tule kuin palaneet sormet.

Tämä on positiivista rasismia että Suomi-naiset luulevat että saavat etuoikeuden edellyttää Cosmo ja Demi-lehdissä olevia miesmalleja myös kumppanikseen. Tietenkin slaavilainen miesten geeniperimä ei ihan jokaiselle anna upeaa tukkaa, leukaa ja adoniksen kroppaa mittasuhteiltaan.

Palstan miehen ihmetys on että pari sanaa suomea sönkkäävä Afrikan sarven multiosaaja vonkaa tuosta vain discobaarista moowsseillaan muotinaiset mukaansa, eli tässä on kipinä ja säkenointi-tekijät oltava se osatekijä joilla näiden naisten makuuhuoneeseen pääsee tyhmempikin persaukinen mies.

Suomessa on poikkeuksellista että on kaunis nainen (joita Virossa ja Baltian maissa on paljon enemmän kuin Suomessa) olisi tyypillisen slaavilaisen miehen kanssa.

Suomi on ollut monesti ulkomaalaisen vallan alla, ja näitä miehiä monet sen ajan naiset haikaili. Ei niitä pelloilla raatavia kotimaisia miehiä. Upea olkoon se nainen joka salasuhteen saksalaisen jääkärin kanssa sai. Jo niiltä ajoilta siintää halu parempaan ulkomaalaiseen mieheen. Miehelle se on vain realistinen tilanne kun ei ole suomi-naisia, on pakko etsiä muulta.

• nuorinainen1988

No minua tuo "pari sanaa suomea sönkkäävä Afrikan sarven multiosaaja vonkaa tuosta vain discobaarista moowsseillaan muotinaiset mukaansa, eli tässä on kipinä ja säkenointi-tekijät oltava se osatekijä joilla näiden naisten makuuhuoneeseen pääsee tyhmempikin persaukinen mies" ei koske koska en tosiaan osaa kuvitella olevani kuin länsimaisen miehen kanssa. En periaatteessa usko todella erilaisista lähtökohdista (koulutettu ja moderni suomalainen nainen/mies vs. köyhistä oloista ja takapajuisesta tai vanhanaikaisesta kulttuurista oleva maahanmuuttaja) olevien ihmisten suhteiden kovin helpolla kestävän ilman että jompikumpi on alistettu osapuoli, ei tasavertainen kumppani.

Enkä minä edellytä komeaa miestä, ja olen silti itsekin tehnyt töitä pitääkseni kroppani hoikkana ja jäänyt yksin, eli samalla lailla päivittäiseen liikuntaan uhrattu vaivannäkö ollut miehen saamisen kannalta yhtä tyhjän kanssa. Tosin on se tuonut minulle monia muita positiivisia asioita kuten virkeämmän olon, pirteämmän mielen ja tyytyväisyyden itseensä, mutta te miehet tunnutte liikkuvan ainoastaan saadaksenne naisen, kuin se liikunnan suoma hyvä olo ei olisi teille palkinto eikä mikään.

• Anonyymi

VIRON POTTU

• 18 + 6

Viire: Etsi vaikkapa jokin harrastus, josta olet kiinnostunut. Sitä kautta voisi ehkä tavata mukavia miehiä. Baareja en suosittele.

Ihmettelen tuota "suomalaiset miehet Vs. suomalaiset naiset" -vastakkainasettelua, joka tämänkin ketjun vastauksista käy ilmi! Suurin osa suomalaisista kuitenkin löytää kumppanin kotimaasta. Itse olen suomalainen nainen ja minulla on todella kiva suomalainen mies.

Viirelle tsemppiä! :)

• viire

Hei!
        Olen kaunis, fiksu ja taitava viron nainen, kuten kaikki suomen naiset. Pidän suomalaisista naisista myös! :):)
        Olen sinkku ja haluan vapaa miesta, en halua kenenkään ottaa pois.
        Menossa lauantaina Suvi Teräsniskat kuuntelemaan! Toivon, että tutustun mukava kaverin kanssa.
        Onnea ja rakkautta sinulle 18 6 :)

• 18 + 16
        viire kirjoitti:

Hei!
        Olen kaunis, fiksu ja taitava viron nainen, kuten kaikki suomen naiset. Pidän suomalaisista naisista myös! :):)
        Olen sinkku ja haluan vapaa miesta, en halua kenenkään ottaa pois.
        Menossa lauantaina Suvi Teräsniskat kuuntelemaan! Toivon, että tutustun mukava kaverin kanssa.
        Onnea ja rakkautta sinulle 18 6 :)

Kiitos Viire! :)

• tellukkateuvo

Hei sinä Viron nainen, te eestittäret olette sopivia kohteita pallien tyhjennykseen ja nyrkkeilysäkiksi suomalaiselle isänmaalliselle perusSmiehelle.

• viire

Kiitos! Olen pahoillani, että olet niin ilkeä!

• nannaaa

Itse olen tyly miehille (ketkä eivät kiinnosta tai joista huomaa jo kaukaa palvovan katseen), johtuu siitä että niistä on hankalaa päästä eroon kun rupeavat heti ehdottelemaan kahville menoa ja luulevat että niillä on oikeasti saumaa. Jos tietäisin että ei ole taka-ajatuksia, niin olisin Miss Aurinko kaikille miehille.

• Viisi pistettä

Eikö tuo ole pienoinen paradoksi? Olisit ystävällinen kaikille miehille joista kuitenkaan kukaan ei olisi sinusta millään tavalla kiinnostunut?

• Reipas Mies

Kohtelias "ei" riittää aivan hyvin. Myös kohtelias "ei" antaa onnistumisen tunteen, mutta naiset ovat kuin majavia, heidän täytyy nakertaa ei-toivottujen itsetuntoa pala kerrallaan poikki. Tyypillisesti miehen ei-komeus tulee ilmi juuri siinä että naiset oikein lyttäämällä lyttäävät tutustumis yritykset.

Keinotekoinen prinsessa-hienostelu ei ihan jokaiselle sinkkunaiselle sovi, tämä asia on vaikea kuvainnollistaa.

Jos et osaa naisena asettaa raja-ehtoja tutustumisissa, et voi syyttää tutustumista haluavaa miestä. Tietenkään mies ei Miltomaisesti voi vaatia tutustumista vain koska on itse niin päättänyt tapahtuvan.

Lähtökohtaisesti tutustumis tilanne naiseen on monille miehille kuin golf-palloa yrittäisi ängätä puutarhaletkuun, toisille kuin heittäisi herneitä junatunneliin.

Miehen on syytä epäillä sinkkunaista: onko tuo pahasti velkainen, milloin "kello" tikittää, kuinka suuren asuntolainen hänen kanssa joutuu ottamaan. Yms. Myös nainen on energia- sekä aikavaras miehelle, jos nainen ei osaa parisuhteessa kuin vaatia kipinää oman mielenkiinnon vuoksi.

• nannaaa

Kyllä ne nyt vaan sattuu olemaan kiinnostuneita.

• Mikseiomatkelpaa?

Virolaiset miehet eivät ainakaan vaikuta limaisilta, kuten monet suomalaiset.

• mies hki

On ihan sama onko viron nainen 20 vai 40 vuotias niin se on siltin kauniimpi kuin vastaavat suomi naiset. Olen käynyt virossa useesti ja baarissa ei naiset huuda painu vit.tuun kun menee juttelee eikä ole tylyjä. Jopa tällänen ruma suomi mies saa sieltä seksiä ilman rahaa.

• viire

Kauneus on katsoja silmissä...ja seksiä on ihana asia jos molemmat nauttia siitä!

• nannaaa

Virolaiset naiset jakelee siis kaikille laadusta tinkimättä =D

Kantsii varmaan käydä sukupuolitautiklinikalla säännöllisesti tutkituttamassa paikat...

• 4+9

Voi teitä lapsukaisia... Kyllä tuon hoonoa soomea olevan tekstin on kirjoittanut ihan suomalainen palstalla notkuva atm. Eivät virolaiset tee tuollaisia kielioppi- ja kirjoitusvirheitä.

Voisi melkein kuvitella, ettei ystäväpiiriinne kuulu yhtään virolaista, kun noin onneton provo menee läpi. ... ai niin, ei varmaan kuulukaan, koska eihän ystäväpiiriinne kuulu ketään muutakaan...

• 35356

Haha. Sinut tunnistaa aina, kun annat keskustelun ärsyttää itseäsi. Otat alentavan, psykologisesti ylimielisen vanhempi -> lapsi asenteen. Ei se silti muuta keskustelua yhtään toivomaasi suuntaan, tai edes tee toisesta yhtään vähempää aikuista. Oikeassa elämässä senteesi vain ärsyttäisi ihmisiä.

• viire

...luen ja nauran! Sinä myös et osaa oikein kirjoittaa suomi.

• pahoinvoiva sinkkuM

Saisinpa minäkin eestiläisen tyttöystävän. Luettuani näitä suomi24-palstoja silmäni ovat kyllä todella avautuneet suomalaisten naisten suhteen. Lukekaapa vaikka nämä:

http://www.vauva.fi/keskustelu/491406/ketju/g_minka_maalaisten_miesten_kanssa_olet_harrastanut

http://www.meidanperhe.fi/keskustelu/803095/ketju/_gallup_minka_maalaisten_miesten_kanssa_olet_harra

Oksettavaa. Ei voi muuta sanoa. En usko ikinä pystyväni näiden jälkeen edes seksisuhteeseen suomalaisnaisten kanssa saati mihinkään vakavampaan.

• 45g

*Pyörittelee silmiä*

• masa3

hei viire,minäkin ottaisin virolaisen naisen

• Anonyymi

Kyllä viron naiset ovat kauniita ja kivoja ihmisiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2799
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      22
      2622
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2298
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1881
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      39
      1676
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      52
      1585
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1503
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1373
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      35
      1283
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26