Moikka :)
Löytyisikö innokkaita soittajia countryhenkiseen, vähän rockhenkiseen bändiin pääkaupunkiseudulta. Mielummin ikähaarukka voisi olla 25-40, olen itse tuosta nuoremmasta päästä. Multa löytyy vain lauluääni ja kitara, jota en valitettavasti osaa soittaa kuin alkeellisesti. Musiikkitaustaa muista soittimista ja laulamisesta kyllä löytyy. Olis tarvetta basistille, kitaristille ja rumpalille. Pelkän kitaristinkin kanssa voisi jo päästä keikkailemaan. :) Laita viestiä niin voin kertoa yksityisesti lisää konseptista.
Rock/country henkistä bändiä Helsingistä!
2
110
Vastaukset
- Chevygirl81
Voi harmi kun en asu enää pääkaupunkiseudulla, olen ihan täysin country musiikin ystävä ja tuumaillut että suomesta ei montaa country bändiä löydy. Olen soittanut rumpuja ja laulan, omaksi iloksi =) Country bändin kasaaminen yhteen olisi hieno juttu! Mutta Keski-Suomesta on pitkähkö matka sinne Etelä-Suomeen =(
- zin1
Moi Intiaanityttö!
Soitan itse rokahtavaa countrya kuten: J.Cash, Buddy Holly, M.Haggardia ja myös kotimaista. Soitan kitaraa ja laulan.
Kerro toki lisää konseptista. Mun e-maili on: [email protected], tai pistä ruutuun juttuu, niin mennään vaikka eteenpäin tai stagelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009