Moikka :)
Löytyisikö innokkaita soittajia countryhenkiseen, vähän rockhenkiseen bändiin pääkaupunkiseudulta. Mielummin ikähaarukka voisi olla 25-40, olen itse tuosta nuoremmasta päästä. Multa löytyy vain lauluääni ja kitara, jota en valitettavasti osaa soittaa kuin alkeellisesti. Musiikkitaustaa muista soittimista ja laulamisesta kyllä löytyy. Olis tarvetta basistille, kitaristille ja rumpalille. Pelkän kitaristinkin kanssa voisi jo päästä keikkailemaan. :) Laita viestiä niin voin kertoa yksityisesti lisää konseptista.
Rock/country henkistä bändiä Helsingistä!
2
151
Vastaukset
- Chevygirl81
Voi harmi kun en asu enää pääkaupunkiseudulla, olen ihan täysin country musiikin ystävä ja tuumaillut että suomesta ei montaa country bändiä löydy. Olen soittanut rumpuja ja laulan, omaksi iloksi =) Country bändin kasaaminen yhteen olisi hieno juttu! Mutta Keski-Suomesta on pitkähkö matka sinne Etelä-Suomeen =(
- zin1
Moi Intiaanityttö!
Soitan itse rokahtavaa countrya kuten: J.Cash, Buddy Holly, M.Haggardia ja myös kotimaista. Soitan kitaraa ja laulan.
Kerro toki lisää konseptista. Mun e-maili on: [email protected], tai pistä ruutuun juttuu, niin mennään vaikka eteenpäin tai stagelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1404419Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja593341Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12443Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v241779KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2311635Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2311208Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka241165- 721110
Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1591109- 62823