jäi mieleen. Perjantaina ravintolassa tapasin kauniin, iloisen, kivan naisen, jonka kanssa juttelin pari tuntia. Oli kiva keskustella, olisin halunnut kuulla vielä enemmän hänestä. Mutta olin itse liikaa äänessä, ja kun hän puhui en voinun kuin lumoutuneena katsella hänen iloisia, kauniita kasvoja. Lopuksi hän halasi minua ja poistuin paikalta vielä kun pystyin. Olen onnellisesti naimisissa, ollut jo pitkään. En petä vaimoani, mutta en olisi uskonut, että kukaan saa enää sydäntäni pamppailemaan näin. No kohta hän kait jää muitten muistojen sekaan valoisana pienenä hetkenä. Näin hänet vielä hotellin aamupalalla vilaukselta, hän oli yhtä kaunis aamulla kuin illalla viinan huurussa.
kauniit kasvot
onnellinen ukkomies
0
415
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233