Mites suhtaudutte tuomoisiin bändeihin? Listaanpa tähän kaikki naamari/maski bändit ja sanon samalla mitä oon niistä mieltä:
Slipknot: Aito alkuperäinen maski/naamari bändi
Mudvayne: Kopio Slipknot:ista
Mushroomhead: Kopio Slipknot:ista
The Berzerker: Omanlainen bändi (ei kopio bändi)
Lordi: Paskaa musaa, mut maskit/asusteet...EI
Listatkaa tohon lisää bändejä jos joku/joitain jäi.
Maski/Naamari Bändit
18
3764
Vastaukset
- määä
KISSin. Eivät tosin ole maskeja käyttäneet pariinkymmeneen vuoteen ja ylikin. Suhtaudun naamaribändeihin huvittuneesti, eli ovat minusta varsin hölmöjä ilmestyksiä.
- metallimies
Kissillä meni 90-luvulla niin huonosti, että oli pakko ottaa naamarit käyttöön. Ne on käyttäny niitä jo kohta 10 vuotta jälleen.
- määä
metallimies kirjoitti:
Kissillä meni 90-luvulla niin huonosti, että oli pakko ottaa naamarit käyttöön. Ne on käyttäny niitä jo kohta 10 vuotta jälleen.
kun nyt alan muistella. En ole pahemmin nykyään KISSin touhuja seuraillut, 80-luvulla lähemmin viimeks.
- Pässi
Juu, unohdit KISSin. Ja Mushroomhead perustettiin ennen Slipknottia.
Mushroomhead v. 1993 ja Slipknot v. 1995, jos muistan oikein.- tietäjä iänikuinen
knot perustettiin -92 ja mushroomi kait -93 tai -94...
- RJD2
Tässäpä yksi lisää, monen vuoden takaa: GWAR
- Strutter
vitun tyhmät...
- metallimies
The Texas Chainsaw Orchestra: Leatherface-tyyppinen naamari ja aidoilla moottorisahoilla "soitettuja" versioita heviklassikoista. Olen kuullut ainoastaan "Whole lotta love", joka toimi kuin Homelite!!! Löytyy netistä jos jaksaa etsiä. Tai ainakin 5 vuotta sitten löytyi.
- metalliukko
Nää Norjan poijjaat, olikse Emperor ja Immortal ja mitä niitä pellenaamoja nyt olikaan.
Diamondin Kingi.- peeveli
Nii ja kiss oli myös naamaribändi!!!
- pelle
Jenkkiläinen Insane Clown Posse
- mä vaan.
Turmion kätilöt
- Pööpö
"Mushroomhead: Kopio Slipknot:ista" hah haa!
Menes nyt tarkistamaan kumpi on vanhempi bändi. Ja btw Mushroomhead on 100 000 kertaa parempi kuin joku slipknot.- 4zzNew
tuon saat ottaa takaisin
- 12 hundred disasterpieces
molemmat on hyviä! ei niitten naamarit tai musiikki oo ees lähelläkään toisiaan.
- M4gg07
Mitä vitun kopioimista? Vittu knotilla vitusti paremmat soittajat ku jossai vitu humppabändissä.
- 4zzNew
PARAS on SliPKnoT, uus levy tosin on paska. MUT MFRK, SliPKnoT ja IOWA óvat aivan loistavia.
- sic sic sic
ooksää kuullu slipknotin demoa crowzia? sen voi ladata www.black-goat.com:ista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368662Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1671242Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17896Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657