Kaveria/ystävää Tampereelta

Heippa,

Olen nyt parisen vuotta asustanut Tampereella ja kaipailen kavereita.
Suurimmalla osalla kavereista perhettä ym. eikä he kerkee kovinkaan usein näkemään.
Täältä löytyy siis 28-vuotias energinen nainen, kahden koiran omistaja sekä parisuhteessa oleva.
Olen pääasiassa konemusiikin ystävä, mutta monen moni muukin musiikki uppoo.
Iälläsi ei ole mulle mitään väliä.. kaveri skaalani on tällä hetkellä 18-48v.

Ilmoittelehan itsestäsi :)
3188
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Täällä on 37v teknojäbä, mutta asun pk-seudulla. Muuten olisin voinut olla hyvä kaveri.

Äänestä

Voooih harmi. :/ Käytkö paljon bileissä?

Äänestä

No moro! Täällä olisi kanssa 28v. muikkeli joka etsii kavereita tampereelta. Muutin joitakin kuukausia sitten tänne miehen ja työn perässä joten itsekin seurustelen. Olis kiva tutustua ja saada uusia kavereita muutenki ku työn kautta. Oon rento ja ihan hauska tyyppi. Ilmottelehan itestäs :)

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Yksinäinenkö? kirjoitti:

Heippa,

Olen nyt parisen vuotta asustanut Tampereella ja kaipailen kavereita.
Suurimmalla osalla kavereista perhettä ym. eikä he kerkee kovinkaan usein näkemään.
Täältä löytyy siis 28-vuotias energinen nainen, kahden koiran omistaja sekä parisuhteessa oleva.
Olen pääasiassa konemusiikin ystävä, mutta monen moni muukin musiikki uppoo.
Iälläsi ei ole mulle mitään väliä.. kaveri skaalani on tällä hetkellä 18-48v.

Ilmoittelehan itsestäsi :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu