Pettävätkö kaikki miehet elämässään?

kaunotar 82

Onko tosiaan niin, että pettäminen on jokaisessa miehessä jokin sisäsyntyinen ominaisuus? Kysyn etenkin miehiltä, oletteko aina pettäneet suhteessa ja jos, niin miksi? Onko pettäjä aina pettäjä?

Jos kaikki miehet eivät petä, niin mistä erottaa pettäjämiehet ei-pettäjistä? Onko turhaa edes haaveilla suhteesta, jossa mies ei petä? Toisinsanoen eikö silloin ole järkevää, että itsekin alkaa pitää salasuhteita. Tällöin miehen oletettu pettäminen ei edes tuntuisi niin pahalta, jos itselläänkin on salainen miesrakastaja.

49

2251

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan meitä

Ainakin tätä palstaa lukiessa tuntuu että kaikki pettävät. Totuus on kuitenkin toinen ja tämän palstan lukijat ja kirjoittajat ovat törmänneet pettämiseen jossakin elämänsä vaiheessa puolin tai toisin.

Itse olen mies ja en ole pettänyt enkä sitä myöskään tulevaisuudessa tee. Itseäni on kyllä petetty jo kahdessa suhteessa, joten siinä varmaankin syy miksi täällä aina välillä vierailen. Itse en petä, koska olen itse tuntenut kuinka pahalta se tuntuu ja paljonko se oikeasti sattuu. Jos en viihdy suhteessa niin poistun siitä, ennen minkään rinnakkaissuhteen aloittamista.

Meitä siis kyllä löytyy, uskollisia miehiä kuitenkin, vaikkakin täällä tuntuu ettei sellaisia ole olemassakaan. Emme kuitenkaan ole satuolentoja vaan aivan normaaleja miehiä. Mistä meitä sitten löytyy? Varmaan samoista paikoista kuin pettäjiäkin. Olemme varmaankin kuitenkin hieman ujompia ja emme kerää samalla tavalla lavakarismaa kuin muut.

Rohkeasti eteenpäin, rohkea rokan syö ja jos ei pelaa ei voi myöskään voittaa...

Tsemppiä!

• 99% uskollinen

Määrittele pettäminen. Onko se pelkästään seksin harrastamista toisen kun sen oman naisen kanssa? Onko pettämistä tiivis tunneside toisen naisen kanssa, vaikka siihen ei kuuluisi seksiä taikka muutakaan fyysistä? Onko pettämistä se, jos pikkujouluissa tai muissa firman pirskeissa halailee, pitää sylissä ja tanssittaa työpaikan naisia mutta ei sen enempää? Onko pettämistä se, että ajattelee seksiä jonkun toisen naisen kanssa?

Jos pettämistä on mielestäsi pelkästään rakastajattaren pitäminen tai yhden yön jutut niin silloin voin vastata, että en ole ikinä pettänyt.

• RoppeTku

Olen ollut naimisissa yli 20 vuotta ja teen viikkotasolla töitä yli 200 ihmisen kanssa. kokemukseni mukaan kaikki pettävät jossain vaiheessa elämää pitkässä parisuhteessa. Mielestäni tämä vika ei ole pelkästään miehissä vaan kysymys on myös naisista. Pettäminen ei välttämättä ole huono asia parisuhteelle, vaan moni väljähtänyt parisuhde saa sitä kautta uutta virtaa. Toki sillä on haittapuolensa, mutta olen myös nähnyt paljon positiivista.

Pettäjä miehiä ei erota ulkonäöstä. Monet pitävät ns. nörttityyppiä uskollisimpina. Mutta eivät he ole, sillä nämä pullohartia tyyliset nössömiehet käyvät thai-paikoissa tai huorissa. Sillä normaali naisilta he eivät saa vierasta piparia. Sitten on nämä atleetikot, mihin sarjaan kuulun itsekkin. Meille taas ei normi nainen tunnu miltään, rima on todella korkea. Ja tällöin pettäminen jää myös vähäiseksi, sillä mikä tahansa ryhävalas ei kelpaa. Sitten on tämä duunari kansa joka nai kaikkea ketä liikkuu. Toki en yleistä että tämä olisi myös heillä jatkuvaa, mutta kohtalo johdattaa ovella tavalla kaikki jossain vaiheessa elämää maistamaan synnin taakkaa. Jos haluat olla uskollinen, niin ole uskollinen itsellesi. Muiden elämää ei pysty kahlitsemaan. Ja jos vahtimalla kahlitset, niin ero on väistämätön. Näin se vain on.

• 99% uskollinen

Pullohartioista en sano mitään, mutta nössömies olen, mutta ei tulisi mieleenikään käydä thai-paikoissa tai huorissa.

En saisi mitään henkistä tyydytystä seksistä minkä saisin maksua vastaan, koska siinä ei olisi sellaista saalistamisen tunnetta, eikä palkkiona hyväksytyksi tulemisen tuomaa tyydytystä. Fyysisen tyydytyksen saa vaimoltakin, tai jos häntä ei huvita, omalta kädeltä.

Pitää kyllä paikkansa ettei piparia minulle normaaleilta naisilta tipu. Tosin kerran kymmenisen vuotta vanhempi humalainen nainen terassilla jolla itse olin vain yhdellä kyllä vihjaili aika suorasukaisesti, mutta en tarttunut tarjoukseen.

• Pettämisen määrittel

Mielestäni kukaan ei voi ulkopuolisena sanoa mikä on pettämistä parisuhteessa ja mikä ei. Jokaisessa parisuhteessa olisi hyvä olla keskustelu, missä määritellään rajat mikä on pettämistä ja mikä ei. Toisille voi olla jo tanssiminen tai samassa pöydässä istuminen pettämistä. Avoimissa suhteissa taas raja voi olla rakastumisessa, jota toisaalta ei voi määritellä.

Eiköhän pettämistä ole se, että ei tee asioita, joita puoliso pitää pettämisenä. Toki tämä täytyy keskustella puolison kanssa läpi. Suhteet ja rajat ovat suhdekohtaisia ja erilaisia.

• Itsepetos Oy

No, sanotaanko niin, että kaunottarena itseään tituleeraavan kannattaa kyllä katsoa ensin peiliin ennen kuin alkaa tivaamaan mitään muiden ihmisten rehellisyydestä. Sitten kannattaa käydä koulut loppuun ja hankkia itselleen duuni, niin ei ainakaan jää tyhjän päälle jos/kun se prinssi löytääkin uuden kaunottaren. Kaikki kun ei ole aina sitä miltä näyttää.

• kdry

Ei petä kaikki.Tällä palstalla saa täysin vinoutuneen kuvan elämänmenosta.

• nnbvhc

Usein ne, jotka pettävät itse, väittävät kaikkien muiden toimivan samoin. Se on eräänlainen puolustusmekanismi. Samoin ne, jotka huijaavat verottajaa, matkustavat pummilla tai ovat vilpillisiä muutoinkin, uskottelevat usein itselleen että kaikki muutkin tekevät sitä. Muiden ihmisten rehellisyys on sietämätöntä niille, jotka itse ovat epärehellisiä. Eli kaikki miehet/naiset eivät suinkaan petä, matkusta pummilla tai tee vakuutuspetoksia. Monet tekevät niin, mutta eivät läheskään kaikki.

• 90909090
        nnbvhc kirjoitti:

Usein ne, jotka pettävät itse, väittävät kaikkien muiden toimivan samoin. Se on eräänlainen puolustusmekanismi. Samoin ne, jotka huijaavat verottajaa, matkustavat pummilla tai ovat vilpillisiä muutoinkin, uskottelevat usein itselleen että kaikki muutkin tekevät sitä. Muiden ihmisten rehellisyys on sietämätöntä niille, jotka itse ovat epärehellisiä. Eli kaikki miehet/naiset eivät suinkaan petä, matkusta pummilla tai tee vakuutuspetoksia. Monet tekevät niin, mutta eivät läheskään kaikki.

"nnbvhc", näin juuri: "Usein ne, jotka pettävät itse, väittävät kaikkien muiden toimivan samoin".

kirkkaasti suurin osa ihmisistä ei koskaan petä (eikä aja pummilla eikä varasta eikä tee vakuutuspetosta). Toistuvissa, laajan otannan anonyymeissä tutkimuksissa tulee esiin, että "vain" n. 30% on pettänyt, ja niissäkin on päälekkäisyyttä.

Sehän on selvä, että jos asiaa kysytään tällä palstalla, niin lähes jokaisen lukijan elämässä on ollu uskottomuutta.

Minä roikun täällä etsimässä vastausta kysymykseen, miksi vaimoni petti, koska hän ei itse siihen halua vastata.

• .....

Kaikki miehet ei petä, kun eivät saa naistakaan.

Paras keino hankkia mies joka ei petä on ottaa sellainen, jota kukaan nainen ei haluaisi, mutta no... miksipä se pettämätöntä miestä etsivä nainenkaan tällaisen miehen sitten haluaisi.

• En omista ihmistä

Suurin osa parisuhteessa olevista rakastelee myös muiden henkilöiden kanssa. Kukaan ei voi omistaa toista ihmistä joten mitään pettämistä ei ole edes olemassa. Rakastelu ei ole sen kummempaa kuin selkähieronta. Kummastakin tulee hyvä olo. Jos puolisoni käy rakastelemassa muiden kanssa on se hänen asia. Ei ne vehkeet käytössä kulu.
      Sairaat ihmiset elävät kieroutuneessa omistuksenhaluisessa suhteessa. Toista ihmistä ei voi omistaa.

Kannattaa keskittyä kumppanin tyydyttämiseen.

• naiset on ihania

Naiset on niin ihania, että heitä on vaikea vastustaa.

• kyllä pettää
        naiset on ihania kirjoitti:

Naiset on niin ihania, että heitä on vaikea vastustaa.

Mies jota suurin osa naisista ihailee on sosiaalinen, sportti, hauska, fiksu, varakas, menestynyt ja komea myös muut naiset haluavat joten tällainen mies tilaisuuden tullen voi olla altis pettämään koska tilaisuuksia tulee enemmän kuin loosereille.

• arskapäivä
        kyllä pettää kirjoitti:

Mies jota suurin osa naisista ihailee on sosiaalinen, sportti, hauska, fiksu, varakas, menestynyt ja komea myös muut naiset haluavat joten tällainen mies tilaisuuden tullen voi olla altis pettämään koska tilaisuuksia tulee enemmän kuin loosereille.

Nuo ominaisuudet eivät sulje pois luuseriutta.Sinut itsensä kanssa oleva mies, jonka ei tarvitse olla koko ajan framilla, voi olla paljon haluttavampi ja miehekkäämpi

• elämänabcäitee

Olen parisuhteessa missä mies toimii miten tykkää. En tiedä pettääkö vai ei mutta muutamana kertana kotiin ei ole yöksi tullut.Itse tein samaa näyttääkseni ja olin heti huora leima ottassa :D Tasa-arvo se pitää olla. Ja hauskinta, että miehen mielestä kun keskustelimme on paljon enemmän ok juttu että mies tekee tätä kuin että nainen. Kelpaa se miesten huomio minullekkin ja hauskan pito ;)

• .....
        arskapäivä kirjoitti:

Nuo ominaisuudet eivät sulje pois luuseriutta.Sinut itsensä kanssa oleva mies, jonka ei tarvitse olla koko ajan framilla, voi olla paljon haluttavampi ja miehekkäämpi

Sorry, mutta olet väärässä. Sinut itsensä kanssa oleva mies voi olla kiinnostava kumppani parisuhteeseen, mutta edellinen puhuikin pettämisestä. Siinä kilpailussa (ja myös yhdenillanjutuissa joissa ei ole pettämistä) sosiaalinen, sportti, hauska, fiksu, varakas, menestynyt ja komea menee aina ohi siitä, jolla ei kyseisiä ominaisuuksia ole.

• Anonyymi
        elämänabcäitee kirjoitti:

Olen parisuhteessa missä mies toimii miten tykkää. En tiedä pettääkö vai ei mutta muutamana kertana kotiin ei ole yöksi tullut.Itse tein samaa näyttääkseni ja olin heti huora leima ottassa :D Tasa-arvo se pitää olla. Ja hauskinta, että miehen mielestä kun keskustelimme on paljon enemmän ok juttu että mies tekee tätä kuin että nainen. Kelpaa se miesten huomio minullekkin ja hauskan pito ;)

Nukku varmaan "kaverin" luona? Silloin kun ei tulla kotiin ja "olin kaverin luona", on selvä merkki ja vielä selvempi, jos on samassa kaupungissa. Sori vaan, mutta tää on nähty. Ei koskaan kannata uskoa sinisilmäisesti. Varsinkin naiset vaistoaa tosi herkästi asioiden todellisen laidan. Mistähän tuokin johtuu?

• ei normimies

Minulle kävi kymmenen vuotta sitten niin että ero tuli ihan riidoista. Olin ollut onneton jo kolme vuotta ennen eroa, mutta en saanut aikaiseksi tehdä ratkaisua. Puoli vuotta ennen eroa koin lyhyen ja kiihkeän romanssin samoista harrastuksista tutun naisen kanssa. Se oli ja meni. tajusin pettäneeni kumppaniani, mutten tuntenut huonoa omaatuntoa. Oli vapauttavaa tajuta että oli olemassa naisia jotka olivat minusta kiinnostuneita. Tätä ennen en ollut vieraissa käynyt. Eron jälkeen oli tosi villi kausi, jossa etsin heti naitavamman kumppanin, jos alkoi mennä sukset jotenkin ristiin. Petin jokaista seuraavan kanssa. Nyt olen uusissa naimisissa, mutta on tosi vaikeaa elää ihmisiksi. On kuin olisi avannu jonkin pandoran lippaan. Pitää välillä oikein otta itseään niskasta kiinni ettei käytä houkutuksia hyväkseen. Kun tottuu nussimaan vaikka ketä, siitä ei tahdo päästä irti.

• Varattuja olleet

Onko tämmöistä kysymystä järkeä kysyä uskottomuus-palstalla? Tietenkin tänne eksyy ne naiset ja miehet, jotka on joko pettäneet tai petetty, eli vastaus 100% että kaikki muka pettää aina ja joka suhteessa. Itsekin huomannut, että 80% suhteista tai niiden alkaminen on liittynyt pettämistilanteeseen. Enkä ole siitä ylpeä.

• masiina

Täältä löytyy petturit.Suurin os ihmisistä on muualla.

• Anonyymi
        masiina kirjoitti:

Täältä löytyy petturit.Suurin os ihmisistä on muualla.

Petetty, mutta olin ja olen edelleen helvetin ylpeä siitä, etten alentanut itseäni samanlaiseksi.

• normi mies38.

Minä en ole ikinä pettänyt. Olen vain kerran seurustellut 10 v pitkässä suhteessa. Rehelliset ei saa tyttöystävää ja pettäjät saa, näin olen vaan huomannut. Jos minä kerron että en petä niin tuskin kukaan nainen uskoo. Vaikka mies pettäää niin naiset seurustelee siltin sellasten kanssa.

• liljanvalea

Ei toi oo totta ollenkaan.

• sivusta seurannut

Nimimerkille "Ei normimies"
      Taidanpa tietää sinut. Suhteita ja avoliittoja, uskottomuuteen kaatuneita. Ainakin kolme lasta olet saattanut maailmaan eri naisten kanssa. Viimeisimmän kanssa tosin menit naimisiin, kun rikoit ensin hänen tuoreen avioliittonsa liehittelylläsi ja aloititte pettämisen. Kiinni jäitte ja toiset puoliskot lähti. Kolkuttiko sinulla jo huono omatunto vai oliko painostus avioon niin kova? Olet kuin Euroopan omistaja takki levällään. Heikkoa itsetuntoako pönkität naisia kaatamalla? Tuskinpa seepra raidoistaan pääsee. Työsi/harrastustesi kautta tilaisuuksia tulee edelleen. "Sääli" nykyistä vaimoasi, tiesi minkä otti, "Sitä saa, mitä tilaa".

• ei normimies

Sivusta seuranneelle. Olen ollut naimisissa vain yhden naisen kanssa, ja kaikki lapset ovat hänelle..(toistaiseksi)..;) jotta silleen.

• Nobodysdeposit

Ei kaikki miehet petä, ei kaikki naisetkaan.

• M47.

Tuon kun näkisikin ulkoapäin kuka on luotettava, niin vois jättää suoraan ne lutkat koskematta.

• belezza

Ei kaikki petä, ei miehet ei naiset.
      On muitakin "vikoja" esim. riippuvuudet, väkivaltaisuus.
      Minusta ne voi rinnastaa pettämiseen.

Pettäjä ei ole aina pettäjä, senkin voi rinnastaa riippuvuuteen josta voi parantua jos vain haluaa hakea siihen apua.

Aivan turhaa pelätä jo etukäteen mahdollista pettämistä suosittelen elämään....

• yx mies

Ei kaikki miehet petä, itse en ole pettänyt yhdesäkään suhteessa.

Mutta minua on petetty, ja voisin sanoa ihan samoin että petääkö kaikki naiset?

Takana kaksi avioliitoa ja kaksi avoliitoa ja niistä vain yksi päätynyt muista syistä kuin uskotomuuden seurauksena.

Mutta kanataako parisuhde jos pitää valmiiksi mietiä että pettääkö toinen? Itsellä on ainakin hyvä olla kun on ollut selkärankaa eikä ole pettänyt, sanotaan näin että mielenrauha on säilynyt.

Ja sanoisin että ei kai sitä pettäjä/ ei pettäjä mistään erota . Jos ihmisellä on oikeasti hyvä itsetunto niin se ei petä, mutta sitäkin on vaikea arvioida.

• syylliset

Mites sitten selität kännipettämiset .

Onko heillä heikko itsetunto vai pelkästään aivoissa tapahtuvat kemialliset
      muutokset johtavat näitä pettäjiä kännipettämisiin .
      On myös löydetty niin sanottu" alkoholigeeni" perimä .

Alkoholin jäädessä pois kuvioista tulee näistä uskollisia kumppaneita
      uusissa suhteissaan .

On vielä tehty tutkimuksia jopa geeniperimän aiheuttavan toistuvia pettämisiä
      suvuttain .

Aiemmin pidettiin pettämistä itsetunto kysymyksenä ja näin oletettiin asian
      olevan .
      Mikä aiheuttaa pettämistarpeen pikän vuosikausia kestävän uskollisuusjakson
      jälkeen .Voidaan olla aviossa jopa 30 -50 vuotta uskollisina .
      Pettäminen siirtyy myöhemmälle iälle ?

Syitä pettämiseen metsästettäessä moni sanoo suoraan riittämättömän
      seksin tarpeen .Ollaan tyytyväisiä muuten yhdessäoloon .

Esimerkiksi kuvaamasi puolison heikon itsetunnon syyksi ?
      Silti voisin jatkaa tästä eteenpäin .Mistä syystä valinta kohdistetaan
      heikon itsetunnon omavaan puolisoon (oman ollessa vahva ) ?
      Eikö luulisi löytyvän hyvän itsetunnon omaavia puolisoita toisilleen .

Vai onko kysesssä sittenkin aivan muu asia .Nimittäin tarve lisääntyä
      ja vahvistaa jälkeläisille parhaat mahdolliset geenit.

Puolison valinta tapahtuukin täysin tarkoituksenmukaisesti toetuttamaan
      vain yhtä asiaa .Tuottamaan parhaimmat jälkeläiset valitsemalla kumppanit
      (jopa tiedostamatta tähän tarkoitukseen ) täysin itseä vastaan .(ei uskollisia)
      Voivat silti tuottaa geeniperimältään kelpo jälkeläisiä.

Esim Jos suvussa esiintyy jokin sairaus jonka tuhoamiseen tarvitaan
      aivan toisenlaiset geenit .Valinta kohdistetaan tiedostamatta niihin tyyppeihin,
      joilla on antaa korjaavat geenit jälkeläisilleen.
      Olivatpa nämä uskollisia tai eivät ?

Onko pettämisellä mitään merkitystä suvunjatkamisen kannalta ?

Pettäjät kykenevät parantamaan sukuaan yhtä lailla ,mitä ei pettäjätkin .
      Heidät on valittu tähän tarkoitukseen (tiedostamattaan olevansa tulevia
      pettäjiä tai petettyjä )
      Ainoastaan tunne-elämän kannalta sillä on merkitystä tai perhe-elämän
      hajoamisen kannalta .

Jos uskottomuus todella olisi ihmiselle niin tuhoisaa kuin väitetään .
      Luulisi luonnon järjestävän asiat toisin .

Uskottomuus ei ole uhka sukupuuttoon kuolemiselle .
      Suvun jatkaminen on huomattavasti tärkeämpää ihmiskunann säilymiselle
      maapallolla .

Siitä syystä pettämisen kautta lisääntyminen jatkuu .Pettämisellä ei ole mitään uhkaavaa haittaa ihmiskunnalle .

Yksilölle siitä on useimmiten suurta haittaa .Tästä hulimatta yksilökin toipuu
      ajan kanssa melko hyvin jatkamaan sukuaan uuden puolison kautta .

• mä oon meiltä

Minun veljeni ja siskojeni miehet eivät petä. Onnekkaita ihmisiä. Yksi juttu taustalla on se, että meillä oltiin ylipäätään rehellisiä.

Pettäjät ovat surkeita luusereita, itsekkäitä ja vastuuntunnottomia huijareita.

• rakkauden raatelemat

Lapsesikaan eivät tule koskaan pettämään .Eivätkä heidän lapsen lapsensak-
        kaan voi koskaan petttää kenenkään luottamusta .

"Minun veljeni ja siskojeni miehet eivät petä. Onnekkaita ihmisiä. Yksi juttu taustalla on se, että meillä oltiin ylipäätään rehellisiä. "

Näinhän se aluksi menee ,kunnes ensimmäinen pettymys tulee omalle kohdalle .

Pettäjät ovat luusereita .Mutta kuka niitä luusereita puolisoiksi valitsee ?

Sokeasti rakastuneet ,) Uskottelevat itselleen .etteivät suuressa huumassa
        kykenisi pettämään tai joutua petetyksi .

Kenenkään ei tulisi luvata toisilleen ikuista rakkautta tai uskollisuutta .

Tämä on se suurin petos .Valhe ikuisesta rakkaudesta toista kohtaan .
        Valhetta ikuisesta uskollisuudesta .

Todistetavasti sitä ei ole luvassa kaikille .

• normi mies38
    • Väittäisin, että nykyisessä somen maailmassa pettäjät saavat liikaa palstatilaa... vanhan markkinoinninkin kaavan mukaan "on helpompi antaa 13 haukut kuin yhdet kehut".

Eli joku heikkopäinen baskapää saa somessa ja palstoilla kuten tämä paljon suuremman huomion kuin ne todelliset miehet, jotka rakastavat & huomioivat naisiaan vaikka maailmasta haihtuisi vedet ja palaisi metsät. OK, sama nykykielelle käännettynä: "vaikka feisbuukki, twitter, watsuppi ja netti yleensä sammuisi"...

Valtaosa sekä naisista että miehistä kokee toisen pettämisen lähinnä kuvottavaksi kusipäisyydeksi.... sen osoittaa jo niinkin pöljänä juttu kuten tilastot joka suhteessa.

• todellinenMIES

Perheenisä onkin rehellinen suomalainen mies.Teitä riittää paljonkin, kiitos siitä.

• En PETÄ

EN PETÄ VAIKKA MAKSETTAIS, EN PETÄ VAIKKA RAHASUMMA OLISI MILJOONA. JOS JOKU TARJOAISI MILJOONAN EROSTA, EN VÄLTTÄMÄTTÄ SUOSTUISI SILLOINKAAN JOS TOINEN ON SELLAINEN JOSTA UNELMOIN. Koskaan en ole pettänyt, koskaan en tule pettämään.

Oon mies, mut tunnistaa siitä että elän yksin, meen yksin, teen yksin, oon yksin.
      oon se erakko baarissa joka seisoo vaan paikoillaan. Uskolliset miehet ovat sinkkuja. Kukaan ei kysele missä vietän päiväni tai yöni. Elän mielummin yksin kuin pettäjän kanssa. Miks teillä naisilla on niin kova ulkonäkötaso etten kelpaa kellekään??
      Turhaan sitte valitatte ettei uskollisia miehiä olisi.

• Onneks

joo eikä oo pakko huutaa...en ottais sua..mielummin oot yksin.

• uskollinen aina

Olen ollut kahdesti pitkässä, 12 v. ja 25 v., avioliitossa. En ole pettänyt koskaan miehiäni enkä edes harkinnut. Seksi toimi oman miehen kanssa vaikka välistä muuten olikin vaikeaa. Mitään muita seksisuhteita ei sitten ole ollutkaan ja nyt kun olen leski niin ei tee mielikään kun kerran ei ole muutakaan suhdetta.
      Tetääkseni miehenikään eivät pettäneet, mutta eihän sitä koskaan varmaksi tiedä.
      Minulle uskollisuus on aina ollut ehdoton edellytys ja jos joku ei siihen pysty niin pysykööt sitten sinkkuna.

• tirkistelijäkö

Mutta mikä sinua uskottomuudessa kiinnostaa, kun käyt keskustelua
        juuri uskottomuudesta .

Sekö kun itse haluat olla uskollinen puolisollesi aina .

• Gulissit

Paljon elämää nähneenä, sanoisin että 99% pettää jos on mahdollisuus. Mitä isompi sormus ja matkahommissa sitä enemmän pettää. Myynti/reissumiehistä varmaan 100 pettää jatkuvasti.
      Ja omasta puolisosta ollaan niin omistushaluisia ja mustiksia että.

• Niin se vain on

Tuokin osittain pitää paikkansa kun itse pettää niin epäily kohdistetaan
        puolisoon .

Pettämisen taustalla juuri mustasukkainen persoona .

Mitä kauenpa pettäminen tapahtuu varmisteaan näin kiinnijäämisen pelko .

Myynti /reissuporukoissa pettäjät varmistavat selustat "kaveria ei jätetä
        pulaan "

Matkareissuja tekevät myös naiset liikkuessa kodin ulkopuolella
        pitkien etäisyyksien päässä kurssi -tai muissa tilaisuuksissa .

• 99% uskollinen

No mutta 99%:lla miehistä ei ole mahdollisuutta, joten kuinka moni oikeasti päätyy pettämään? Vai onko pelkkä tiedostamaton (tai vaikka tiedostettukin) halu sitten ajatusrikos jonka perusteella joku voidaan tuomita pettäjäksi vaikka sitä pettämiseen vaadittavaa toista osapuolta ei ole koskaan ollutkaan?

Itsestäni uskallan varmuudella sanoa vain sen, että tuskin tulen pettämään, ellei joku mielestäni puoleensavetävä nainen tule väkisin sänkyynsä vetämään tilanteessa jossa se olisi edes mahdollista, ja voin suoraan sanoa että tämän tilaisuuden todennäköisyys on pyöreä nolla.

• Ei kysymys sinusta
        99% uskollinen kirjoitti:

No mutta 99%:lla miehistä ei ole mahdollisuutta, joten kuinka moni oikeasti päätyy pettämään? Vai onko pelkkä tiedostamaton (tai vaikka tiedostettukin) halu sitten ajatusrikos jonka perusteella joku voidaan tuomita pettäjäksi vaikka sitä pettämiseen vaadittavaa toista osapuolta ei ole koskaan ollutkaan?

Itsestäni uskallan varmuudella sanoa vain sen, että tuskin tulen pettämään, ellei joku mielestäni puoleensavetävä nainen tule väkisin sänkyynsä vetämään tilanteessa jossa se olisi edes mahdollista, ja voin suoraan sanoa että tämän tilaisuuden todennäköisyys on pyöreä nolla.

Uskottomuutta pohditaan juuri niiden ihmisten kohdalla joilla
        on kokemusta aiheesta tai muuta ajatusta uskottomuudesta .

Ei riitä sinun pyöreä nolla todistamaan uskollisuutta kaikille
        tai poistamaan uskottomuutta kokevien ajatuksia kokemasta
        tilanteesta .

• 99% uskollinen
        Ei kysymys sinusta kirjoitti:

Uskottomuutta pohditaan juuri niiden ihmisten kohdalla joilla
        on kokemusta aiheesta tai muuta ajatusta uskottomuudesta .

Ei riitä sinun pyöreä nolla todistamaan uskollisuutta kaikille
        tai poistamaan uskottomuutta kokevien ajatuksia kokemasta
        tilanteesta .

Gulissit heitti hatustaan aika isoja prosentteja joita en ihan sellaisenaan uskonut ja määritelmäkin oli aika epämääräinen. Mielestäni tämä oli Ajatus. Tarkoittaako edellinen tölväisysi kenties sitä, että de facto uskottomat miehet eivät saa osallistua keskusteluun miesten oletetusta uskottomuudesta?

• Niinpä ...
        99% uskollinen kirjoitti:

Gulissit heitti hatustaan aika isoja prosentteja joita en ihan sellaisenaan uskonut ja määritelmäkin oli aika epämääräinen. Mielestäni tämä oli Ajatus. Tarkoittaako edellinen tölväisysi kenties sitä, että de facto uskottomat miehet eivät saa osallistua keskusteluun miesten oletetusta uskottomuudesta?

Ei tietenkään mutta onko syytä todistaa omaa uskollisuutta näissä
        keskusteluissa minä hyvä toinen paha ajatuksin .

Toisin kuitenkin mitä sinun tilanteessa kävisi mahdollisuus
        uskottomuuten on olemassa niissä tilanteissa herkemmin
        vaikkuttimena joissa parisuhde on tulehtuneessa tilassa .

Etäisyys toiseen voi olla maantieteellistä /henkisen yhteyden
        kadottamista puolisoon.

99% uskottomia
        Tyhmä provo ajatus miehet on kaikki sikoja

Tosin toiset eivät ottaneet asiaa yhtä todesta mitä sinä itse .
        Uskoisin monien ymmärtäneen 99% määrityksen olevan pielessä .

• Anonyymi

En tiedä kaikista, mutta koskee myös naisia. Onhan se nykypäivänä must, trendiä, naida siellä täällä, kenen kanssa tahansa ja sitten kehua lehtien palstoilla, kuinka monta mulla on ollut. Varsinkin naiset kehuskelee niin mielellään "saavutuksillaan".

• Anonyymi

Nukkuneenrukous sentään!

• Anonyymi

Minä en petä ketään koskaan.(koskaan ei ole ollut mitään suhteita,eikä tule)

• Anonyymi

Wanhusnaisten elämän yhäti suppenevat ympyrät: Pettämismonologit, empatiseerausmonologit, narsissimissimonologit, voimaantumiskaakatukset, miesvihakaakatukset, psykopatiakaakatukset, seksivihamielisyysmonologit, pèdofiliakaakatukset.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3225
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1849
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      147
      1799
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      1674
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      77
      1584
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      341
      1500
    7. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      81
      1369
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      20
      1268
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1122
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1105
    Aihe