Tempperamenttinen mies

elämäänsä_kyllästyny

Siis mies osaa olla ihana , mukava, hyvä juttu kaveri mutta nykyään tämä suhde on minun osalta aika raskasta.. tässä kaksi viikkoa sitten mies jäi kiinni siitä että oli melkein vuoden verran salaa viestitellyt sähköposti viestejä ex-tyttökaverille. no suutuin siitä mutta annoin kuitenki anteeksi vaikka mies yritti sitäkin jupakkaa laittaa minun syykseni. hänen kanssaan ei voi enään rakentavasti jutella koska hän hermostuu silloinkin jos esimerkiksi pyydänkin että viettäisi hieman vähemmän aikaa sen tietokoneen äärellä ja olisi minun kanssani. Enemmän minua pelottaa se että pahoin piteleekö hän minut vielä joku päivä. nykyään hän tönii,puskee ja puristaa esim. käsistä niin että se käy kipeää.(en osaa sanoa lasketaanko tuota vielä pahoinpitelyksi)
Kaikki hänen sukulaisensa väittävät kivenkovaan ettei hän ole tempperamenttinen vaan rauhallinen. olen jo aika valmis lähtemään jo tästä suhteesta. asiaa vain hankaloitaa koko minun sukuni! he ovat niin hyvin ystävystyneet hänen kanssaan. kaikki vaan ovat silleen et saa jättää noin hyvää miestä ja kokoajan painostavat minua ottamaan vakavemmin suhde. äääk mie oon ihan sekasin koko hiton suvun miehen takia. mitä mä teeen!

7

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämäänsä_kyllästyny

      tuntuu myös siltä että mies saa kaikki riidat yms minun syykseni. silloin kun paljastui tuo viestittely homma ensitöikseen mies ei osannu kuin haukkua minua yms. ei tullutkaan edes mieleen pyytää anteeksi kuin vasta sitten kun itse tokaisin että eikö olisi helpompi näyttää omaa katumustaan kuin pahentaa tilannetta haukkumalla minua lisää. onko tuollainen uhkaava käytös pahentuvaa?
      hänen veljensä on paikkakunnallamme poliisina jos jotain pahempaa pahoinpitelyä tapahtuu pelkään etten uskalla mennä kertomaan. sitä ku on tullut nähtyä muuallakin tuollaista niin pelkää että miehen veli tekee vaan pahemman sopan siitä hommasta. voiko olla mahdollista pyytää ettei miehen veli joudu käsittelemaan asiaa jos joudun tekemään ilmoituksen? ... tää elämä on vain niin hankalaaaaa

      • hei haloo

        Ensinäkin,valehteli,toimi seläntakana,syyttää siitäkin sinua.Jätä se,edes viikoksi.Sano että et pääse yli selän takana vehtailusta.Miehen on pakko myöntää syyllisyys.Anteeksi tuskin voi antaa jos toinen jättää myöntämättä että teko oli väärin ja on oikeasti pahoillaan.Eikö tee mieli kuristaa tuollainen ääliö?


    • 5 + 9

      Ei hyvältä näytä, salailua ja senkin kääntämistä sinun syyksesi. Väkivallan merkkejä, nuo kuvaamasi tönimiset ja puristamiset ovat väkivaltaa, vaikkei kovin vakavaa sellaista. Tuosta vaan helposti alkaa lipsua pikkuhiljaa pahemmaksi. Lisäksi vielä suku niskassa. Sinuna alkaisin ihan tosissaan miettimään lähtöä, koska tuo suhde vaikuttaa melko vinoutuneelta sinun kannaltasi, et voi olla oma itsesi etkä voi edes keskustella asioista normaalisti. Jos jostain syystä tarvitset poliisin apua, voit avoimesti ottaa esille sen asian ettet halua sekoittaa miehesi veljeä juttuun. Eiköhän siellä ymmärretä tilanne ja järjestetä asia.

    • osjduyy

      Ei rakasta sinua. On hankala siksi. Kun mies rakastaa, hän on varma ja selkeä. Siinä ei tarvitse naisen kysellä tai ihmetellä. Sun pitää lähteä katsomaan parempaa elämää muualle.

    • tuubi...

      Jos se haluaa mieluummin olla tietokoneensa kanssa kuin sinun kanssasi, niin et voi asialle mitään. Ketään ei voi pakottaa tykkäämään. Ehkä hän on kanssasi niin kauan kuin eteen tulee jotain parempaa. Kyllä sekin jotain kertoo, että viestittelee salaa ex-naisen kanssa, sehän voi vaikka olla muuttunut exästä toiseksi naiseksi, ei voi tietää. Joka tapauksessa, jos hermostuu sinuun niin paljon, että käy fyysisesti käsiksi, etkä todellakaan ole tehnyt muuta kuin ilmaissut halusi olla hänen kanssaan, niin ei hyvältä vaikuta.

      Ja sitä sukua sun on turha ajatella. Siedätkö väkivaltaa ja pitelet kulisseja pystyssä muiden takia? Kukaan ei voi päättää puolestasi, miten jatkat, kyse on sinun onnellisuudestasi.

      Ota joskus yksin ollessasi kourallinen makarooneja, ja ala miettimään hyviä ja huonoja puolia. Laita aina makarooni hyvään/huonoon kekoon. Katso kumpi makaronikasa on isompi (älä kirjoita listaa, koska jos se löytyy, siitä seuraa vain ongelmia).

    • grrrrrrr tuhma poika

      Viilennä se;)

      • edellinen jatkaa

        Väärä ketju sori


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe