Hatsune Miku suomessa?!

Peace!¡

http://www.mikubook.com/findme

Eli jos satut tietämään tämän japaniksi laulavan neidin tai muita vocaloideja, äänestäisittekö tuolla suomea? Neiti voitaisiin oikeasti saada suomeen laajan äänestäjämäärän kautta. Kaupungiksi voitaisiin laittaa Helsinki.

Jos et tiedä mistä nyt puhutaan, suosittelisin perehtymään Wikipedian vocaloid sivuun ja sen jälkeen Youtuben laajaan valikoimaan.

11

3282

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hatsune Fani

Uuu,Mä ainakin haluan tulla jos se tulis suomeen!!!♥♥

• FINLAND ♥ HATSUNE♡♡♡

SE OLIS IHANAA!!!!!:***

• HatsuneMikuLOL
    • miku_suomeen

Unelmien täyttymys olisi jos miku oikeasti tulis tänne😍

• Anonyymi

Tää oli jossain 2013 mut tuleeks niit miku expoja Suomeen joskus vai pitääkö mun matkustaa et voin päästä sinne konserttiin?

• Anonyymi

Haluan ! Olet tervetullut miku

• Anonyymi

RAKASTAN MIKUA HALUAN HÄNEN TULEVAN SUOMEEN!!TÄLLÄ HETKELLÄ ISOIN UNELMANI OLISI SE

• Anonyymi

JOO SE OIS IHANAA JOS MIKU TULIS SUOMEEN😍😍

• Anonyymi

tiiän et tää on tehty joskus 2013 mut siis RAKASTAISIN JOS OLIS VOCALOID KONSERTTI SUOMES!! haluaisin mennä semmoseen mutta kaikki on jossain japnis tai yhdysvallois jos niitä on…

• Anonyymi

mul on miku figure:D

• Anonyymi

me tarvitaan miku suomeen🙏🙏

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      53
      1077
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      22
      1050
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      838
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      735
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      62
      609
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      605
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      38
      562
    Aihe