Skype ja yksityisyys

Oumaimai

Tyhmä kysymys... Voiko Skype session nauhoittaa tai voiko joku ulkopuolinen nähdä sen? Rakkaani on pitkiä aikoja reissuhommissa ja haluaa minun riisuutuvan webbikameralle. Olen vähän ujo ja eniten pelkään ettei se ole ihan suojattua.

9

1085

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuuh32

      No siis kyllä se sun rakkaasi sen voi nauhottaa ainakin.

      Skypen "henkilökunta" sitä tuskin kattelee, ottaen huomioon Skypen käyttäjämäärän. Tuskin on edes mahdollista. Ja toisaalta, mitä sitten vaikka olisi, ei niitä kukaan ala levittämään, koska se olisi laitonta.

      Eli eiköhän se ihan turvallista ole.

      • äv,äxv,xc

        Ja ´"rakkaan" kaverilla on videokamera siinä hollilla ja vain sinua kuvataan.


    • onhan noita

      Olen itsekkin harrastanut ns. skypeseksiä. en ainakaan häpeä kroppaani ja skesuaalista aktiani. Jos joku pimbo haluaa katsella kun kullan kanssa vedämme yhdessä käteen niin ei ole multa pois. Ota vaan vaatteet pois. Sanot kullallesi ettei hänellä ole lupaa nauhoittaa keskusteluanne ja tuskin kukaan vaivautuu tavisten skype kleskusteluihin hakkeroitumaan :)

    • 1l2k3j21lk3j1l2k3jl1

      ruutukaappausvideoita on helppo tehdä, tarvitsee vain kohtalaisen tehokkaan koneen jossa on runsaasti vapaata kiintolevytilaa. jos webbikamerasession tallentaja sen laittaa levitykseen, tai jos hänen koneelle murtaudutaan, voi esitys päätyä ulkopuolisten nähtäväksi

      • varoitus

        Justihinsa suomipoliisi varoitteli tästä seksin harjoittamisesta netin välityksellä. Huijarit kiristävät sitten rahaa uhkaamalla levittää tutuille esim Facebookin välityksellä nauhoitettuja seksituokioita. Eli jalat maassa tämänkin suhteen!


    • huono idea

      Voi tietysti nauhoittaa. Missään tapauksessa EI kannata riisutua veppikamerassa. Tyhmintä maailmassa.

      Tietoturva netissä on lähes olematonta.

      • Kis-kisu

        Yllätyksenä tulee joka kerta netin käyttäjille, että yhteydet ei olekaan automaattisesti mitenkään suojattuja. No, kantapään kautta sitten vaan.


    • sex

      vaatteet pois vaan :) ite harrastan skypeseksiä tosi usein, rentouttavaa ja kivaa puuhaa jos ei oo muuta tekemistä :D

    • sexchat

      no voi prkl mä oon löytänyt ihan sattuman kautta hornyn intialaisen miehen. harrastetaan chattailen päivisin ja iltaisin skypen kautta ihan mahtavaa etäseksiä. nyt alkoi jännittää, jos ne skypeilyt ei ookaan ihan yksityisiä..... harmi vaan kun käyn niin kuumana mieheen enkä haluisi luopua tästä huvista. huppu päähän ens kerralla, hahaha.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe