Laulutunteja Lahdessa?

Tiitu

Tietääkö kukaan hyvää lauluopettajaa Lahdesta?
Tai yleensäkin ketään kuka opettais?
Ei kuiteskaa Lahden musiikkiopistosta eikä konservatoriolta ku niiden lukukausi maksut liian kalleita mulle.

6

4384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cilla

... vastaisin ehkä, jos kertoisit, millaista tyyliä haluat opiskella.

• Tiitu

Klassista olen opiskellut viime vuoden koulussa,mut nyt on rahapula,eikä koulu myönnä sivuinstrumentteja,joten en saa laulutunteja tänä vuonna.Ja laulu tulee olee tulevassa ammatissani tärkeä osa.

• Opiskelija
        Tiitu kirjoitti:

Klassista olen opiskellut viime vuoden koulussa,mut nyt on rahapula,eikä koulu myönnä sivuinstrumentteja,joten en saa laulutunteja tänä vuonna.Ja laulu tulee olee tulevassa ammatissani tärkeä osa.

kannattaa kysyä esim. Lahden ammattikorkeakoulun opiskelijoilta. Siellä ovat nykyään laulua ammatikseen opiskelevat. Huomaa kuitenkin, että halvalla et sieltäkään tunteja saa. Laulunopettajat veloittavat yleensä vähintään 20 e per 45 min, ja opiskelijatkin 15-20 e 45min. Jos halvempia tunteja olet vailla, voit kysyä kansanopistosta. Siellä tosin tunnit ovat n. 15 min. per viikko. Hyvästä kannattaa maksaa. Huonosta taas ei. Eikös olisi tärkeämpi löytää hyvä opettaja eikä se halvin, joka pahimmassa tapauksessa pilaa äänesi?

• mirg95
        Opiskelija kirjoitti:

kannattaa kysyä esim. Lahden ammattikorkeakoulun opiskelijoilta. Siellä ovat nykyään laulua ammatikseen opiskelevat. Huomaa kuitenkin, että halvalla et sieltäkään tunteja saa. Laulunopettajat veloittavat yleensä vähintään 20 e per 45 min, ja opiskelijatkin 15-20 e 45min. Jos halvempia tunteja olet vailla, voit kysyä kansanopistosta. Siellä tosin tunnit ovat n. 15 min. per viikko. Hyvästä kannattaa maksaa. Huonosta taas ei. Eikös olisi tärkeämpi löytää hyvä opettaja eikä se halvin, joka pahimmassa tapauksessa pilaa äänesi?

mitä laulutunteja saa lahesta jos tyyli on nykyajan pop tai rn´b, lievä rock

• E75,5

niemicen at gmail piste com

Tähän voi tarjota laulutunteja. kävisin mieluusti esim kerran viikossa. laulan bändissä ja teen musiikkia. Nyt motivaatiota riittäisi myös laulun opiskeluun.

Harjoutus paikka lahti heinola alueella mieluusti.

• lalalaa

Jos haluat opiskella klassista, kannattaa hakea elokuussa amkin laulunopettajaksi opiskelevalle pedi-oppilaaksi hakulomakkeella (luulen, että löytyy Lamkin sivuilta elokuussa, muussa tapauksessa kannattaa soittaa ja kysyä). On nimittäin tosi edullista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      88
      1531
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1420
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      68
      1282
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1141
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      982
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      928
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      882
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      797
    9. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      316
      783
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      733
    Aihe