Tyylikäs pukeutuminen

Pukumies81

Hei!

Olen hieman yli 30v sinkkumies, ja kysyisin etupäässä naisilta seuraavaa:

Mitä ajattelette miehistä jotka käyttävät ihan tavallisissa ravintoloissa, baareissa ja yökerhoissa pikkutakkia, yleensä suoria housuja, kauluspaitaa, jne? Ei mitään keikarimaista, mutta eri tyyliä kuin mitä rennommissa paikoissa yleensä. Käytän pikkutakkia myös vapaa-ajalla esim. farkkujen kanssa, miinus lenkkeily ja punttis. En ole pankkiiri enkä varakas, eli mieluummin en antaisi sellaista kuvaa itsestäni, tykkään vain pukeutua hieman tyylikkäämmin.

Mielipiteitä? Rehellisesti, kiitos. Arvostaisin myös jos kertoisit jotain itsestäsi, niin osaisin päätellä minkä tyyppisiin naisiin teen hyvän tai huonon vaikutuksen.

31

723

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merkit kehiin

Mielipiteeni riippuu täysin siitä, edustaako siististi pukeutuva mies

- pappatyyliä
      - virkamiestyyliä
      - dressmanpukutyyliä
      - bosspukutyyliä
      - nuorekasta, trendikästä ja aikaansa seuraavaa tyyliä
      - omaperäistä dandytyyliä

ja miten se sopii hänen persoonaansa. Pitäisi nähdä tyylisi livenä, että voisin antaa totuudenmukaisen palautteen juuri sinun tyylistäsi.

• Moni kakku...

Hyvä hyvä! Miellytät varmasti monia. Kunhan myös pidät sen käytöksesi pukeutumisesi tasalla, olen hyvä esimerkki muillakin miehille.
      On tullut torpattua jo sen verran monta pukumiestä heidän umpisovinistisen käytöksensä ansiosta, että tiedän mistä puhun.

• Pukumies81

merkit kehiin,

Tyylini lienee klassinen, ei siis trendikäs tai mitenkään erityisen omaperäinen, aavistuksen verran konservatiivinen. En ole varma Dressmannin ja Bossin eroista, Boss kun taitaa nykyään olla (ehkä kalliimpi) bulkkimerkki muiden joukossa? Jos pitää valita, sanotaan Dressmann. Jotkut sanovat että tyylini on hieman pappamainen ja virkamiestyylinen lähinnä koska tykkään harmaan sävyistä, joskin vaatteideni istuvuus on pääasiassa hyvä ja vältän pahimmat 50 mokat. Auttoiko tämä? Kiitos palautteestasi!

Moni kakku...yritän parhaani!

• Tai siis meikäläinen ainakin toivoo vilpittömästi, että ennen kuin tulit tänne kyselemään noita ulkonäkövinkkejä, tiedostit, että se kakku on jo omalla kohdallasi sisältäkin kaunis ja että tiedostit myös, että sisäinen kauneus on paljon ratkaisevammassa roolissa todellisuudessa verrattuna ulkomuotoon.

• Blaserinainen

Mun mielestä se nuorisomuoti että blaseri on minikokoa sekä pituudeltaan että leveydeltään on karsen näköistä. Siis se muotitalojen muoti.
        Olen kyllä susta muutaman vuoden vanhempi.

• lottamari<3

Rento nuorekas pikkutakki on jees, mutta vaihda ne suorat housut farkkuihin, niin annat itsestäsi rennomman vaikutelman. Nuo suorat housut kielikuvana sinusta puhuvat, että olet pikkutarkka tapafriikki niuhottaja ja vähän tiukkapipo omiin tapoihisi ja kaavoihisi kangistunut, ehkä vähän kronkeli ja vaativa luonne.

Mitä jos sen tylsän klassisuuden sijaan vaihtaisit tyylisi vähän trendikkäämpään muotoon...siis ihan vaan niiden suorien housujen vaihto farkkuihin..valkoinen paita pukee aina, tykkään siitä.

Pääasia tietysti on, että löydät oman sinulle sopivan tyylisi jossa viihdyt. Ylipukeutuminen muuten on turn off, se on ehdoton moka, josta tyylitajuttomuus ja epätoivoisuus loistaa.

Muutoin olet valinnut ihan perustavaa laatua olevan asun..pikkutakki, valkoinen kauluspaita tai musta poolopaita ja farkut...siinä ne minun suosikkini miehelle.

• Pukumies81

Blaserinainen, täysin samaa mieltä!

aparaatti, totta kai...mutta ennen maistamista ihmiset katsovat miltä kakku näyttää...niin se vain on ;-)

• Minä pukeuduin kriittisellä hetkellä, eli teini-iässä, lähes poikkeuksetta verkkareihin, neuleisiin, lenkkareihin ja muihin rumiin nörttivaatteisiin. Nykyään minua on kehuttu monesti tyylikkääksi, mutta kaipa se on ihan sama, jos juna on joka tapauksessa jo mennyt ohi.

• Mitä muka juna mennyt ohitse? Sä oot vielä tosi nuori ja melkein teini-ikäinen, kun oot vasta hädin tuskin parikymppinen. Parhaat nuoruusvuodet kun ovat edessä vasta yli kolmekymppisenä, joten ei sulla siis ole mitään hätää yhtään mihinkään.

Suosittelen sua kyllä periaatteen mies unohtamaan tollaisen ajattelutavan ja ajattelemaan hieman positiivisemmin.

• DarkFear kirjoitti:

Mitä muka juna mennyt ohitse? Sä oot vielä tosi nuori ja melkein teini-ikäinen, kun oot vasta hädin tuskin parikymppinen. Parhaat nuoruusvuodet kun ovat edessä vasta yli kolmekymppisenä, joten ei sulla siis ole mitään hätää yhtään mihinkään.

Suosittelen sua kyllä periaatteen mies unohtamaan tollaisen ajattelutavan ja ajattelemaan hieman positiivisemmin.

Niin eihän mun juna ole mennyt ohi juuri muussa asiassa, kuin ihanteellisen tyttöystävän löytämisessä ja siihenkin on toki pieni mahdollisuus olemassa.

Tiedän kyllä että parhaat vuoteni elämässä on edessäpäin, olkoon se sitten nuoruutta tai miksi kukin sitä kutsuukaan. Silti mielestäni ihmisen parasta aikaa on teini-ikä, eli ikävuodet 13-19, ja minun kodallani nuo vuodet olisivat voineet sujua paremminkin.

• Kympin Nainen

Komppaan ”merkit kehiin”:iä, pukutyylejä on monia ja koska kuva kertoo enemmän kuin sanat, niin tässä oma mielipiteeni esimerkein ilmaistuna (sainpa hyvän tekosyyn googlailla miesten kuvia):

Nämä toimii:
      http://filmitahti.fi/wp-content/uploads/2013/02/suits1.jpg
      https://lh3.ggpht.com/-6JJuCCDpAZk/UeKfMSKR-SI/AAAAAAAAE6w/KKhVhHk7-Bs/s1600/smart casual.jpg
      http://www.vaatekauppoja.fi/tiedostot/images/miesten-puvut.jpg
      http://images5.fanpop.com/image/photos/27800000/Patrick-Jane-patrick-jane-27863424-943-1200.jpg
      http://static.iltalehti.fi/muoti/puku_alex1112in_mu.jpg

Nämä ei toimi:
      http://www.touchdandre.fi/image/cache/data/PUKU/15.jpg-746x1000.jpg
      http://www.touchdandre.fi/image/cache/data/PUKU/Puku_11.jpg-746x1000.jpg
      http://www.yesterdayoncemore.fi/sites/yesterdayoncemore.fi/files/Tumma puku raitahousuilla.jpg
      http://www.touchdandre.fi/image/cache/data/PUKU/36.jpg-746x1000.jpg
      http://www.touchdandre.fi/image/cache/data/PUKU/44.jpg-746x1000.jpg

Tässä jännä (melkein sama puku?), toinen toimii ja toinen ei yhtään:
      http://www.lily.fi/sites/lily/files/user/23/2013/02/robbie_williams.jpg
      http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/4torstai/julkimot/1376663.jpg

Nämä saattaa toimia jos persoona matchaa pukuun, mutta jos pukeutuu näin vain huomiota tavoitellakseen, ei toimi (ts. pukeutuakseen kuin Remu, täytyy olla Remu):
      http://4.bp.blogspot.com/-AYO4gzerGT0/TaAjc3Zy2VI/AAAAAAAAshk/36KqsM2L_n8/s1600/IMG_1010.jpg
      http://www.voice.fi/files/picture_460/2012_08_16_502cf88e426dc.jpg
      http://www.muotikuutio.fi/wp-content/uploads/2013/07/IMG_5472.jpg

Mutta siis varsinaiseen kysymykseesi: en näe ongelmaa siinä, että mies puvu(ntaki)ssa viihtyy – tärkeintä kuitenkin on se mies takin sisällä. Ongelmaksi voisi muodostua jos miehellä olisi hyvin tiukka näkemys siitä, miten minun pitäisi pukeutua jos/kun yhdessä liikkuisimme.

• Mies32

Erinomaisia valintoja, mutta paljonkohan nyt vaikuttivat miesten kasvot? Olen kyllä puvuistakin samaa mieltä, mutta sattumaltako hyvinpukeutuneet olivat kasvoiltansakin komeampia? Vai tekeekö puku senkin?

• Kympin Nainen
        Mies32 kirjoitti:

Erinomaisia valintoja, mutta paljonkohan nyt vaikuttivat miesten kasvot? Olen kyllä puvuistakin samaa mieltä, mutta sattumaltako hyvinpukeutuneet olivat kasvoiltansakin komeampia? Vai tekeekö puku senkin?

Heh, huomasitkohan että sanoin alussa saaneeni hyvän tekosyyn googlailla miesten kuvia?

Totta kai kasvot vaikuttavat kokonaisuuteen ja itsestään selvää on että ihailin näitä ”kokonaisuuksia” kuvia katsellessani. Mutta vaikka katsoisin ko. kuvia ”päättöminä”, niin mielipiteeni puvuista pysyisi samana.

Tässä muuten huomaa hakuehtojen tärkeyden. Käytin hakusanana ”mies puvussa” tjs – niin google altistaa minut kaikille näiden komeiden miesten kuville, hui kamala, joku globaali salaliitto tässäkin takuulla takana :) Olisi kait pitänyt pysyä vaan neutraalina ja googlata ”miesten puvut” niin ehkä olisin saanut enemmän päättömiä kuvia – mutten minä toisaalta sitten tähän ketjuun olisikaan viitsinyt vastata kun mieluummin katselen miehiä puvuissa kuin miesten pukuja :)

• Mies32
        Kympin Nainen kirjoitti:

Heh, huomasitkohan että sanoin alussa saaneeni hyvän tekosyyn googlailla miesten kuvia?

Totta kai kasvot vaikuttavat kokonaisuuteen ja itsestään selvää on että ihailin näitä ”kokonaisuuksia” kuvia katsellessani. Mutta vaikka katsoisin ko. kuvia ”päättöminä”, niin mielipiteeni puvuista pysyisi samana.

Tässä muuten huomaa hakuehtojen tärkeyden. Käytin hakusanana ”mies puvussa” tjs – niin google altistaa minut kaikille näiden komeiden miesten kuville, hui kamala, joku globaali salaliitto tässäkin takuulla takana :) Olisi kait pitänyt pysyä vaan neutraalina ja googlata ”miesten puvut” niin ehkä olisin saanut enemmän päättömiä kuvia – mutten minä toisaalta sitten tähän ketjuun olisikaan viitsinyt vastata kun mieluummin katselen miehiä puvuissa kuin miesten pukuja :)

Globaali salaliitto tekee kilteistä tytöistä seksistisiä irstailijoita:( Femakot varmasti syyllisiä.

• Kympin Nainen
        Mies32 kirjoitti:

Globaali salaliitto tekee kilteistä tytöistä seksistisiä irstailijoita:( Femakot varmasti syyllisiä.

Nyt taas oma mielikuvituksesi teki tepposet. Kuka sanoi, että googlen altistuksesta seurasi seksististä irstailua?

• Mies32
        Kympin Nainen kirjoitti:

Nyt taas oma mielikuvituksesi teki tepposet. Kuka sanoi, että googlen altistuksesta seurasi seksististä irstailua?

Lähinnä pääsi sisällä. Ainakin aluksi. Sieltä se voi levitä teoiksi.

• Kympin Nainen
        Mies32 kirjoitti:

Lähinnä pääsi sisällä. Ainakin aluksi. Sieltä se voi levitä teoiksi.

No ei kyllä edes siellä. Ts. edelleen sinun päässäsi.

• Mies32
        Kympin Nainen kirjoitti:

No ei kyllä edes siellä. Ts. edelleen sinun päässäsi.

Ok, yritän levittää sitä sieltä eteenpäin. Tarvitsetko lisää kuvia jos ei pelkkä teksti riitä?

• Kympin Nainen
        Mies32 kirjoitti:

Ok, yritän levittää sitä sieltä eteenpäin. Tarvitsetko lisää kuvia jos ei pelkkä teksti riitä?

Huh huh, mitäs sinä olet nauttinut tänään aamupalaksi?

• Pukumies81

Kympin nainen, kiitos palautteestasi ja hyvistä vinkeistä!

Voin huokaista helpotuksesta koska en onneksi käytä ei toimi-listan kammotuksia :-) Mutta on myönnettävä että toimii-listan kokonaisuudet ovat enemmän filmitähtiosastoa kuin minun kieltämättä tylsät valintani. Tyylikkäitä herroja kuvissa, pakko myöntää. Ehkä voisin yrittää siirtyä näiden suuntaan, ensimmäinen ja toiseksi viimeinen ovat suosikkini. Kolme viimeistä ei onnistuisi minulta, olen enemmän virkamiestyyppiä kuin rokkarityyppiä.

Nämä kokonaisuudet ovat sen tyyppisiä joita tällä hetkellä käytän:

http://dressedtoat.files.wordpress.com/2010/12/260223684689126984_3p2r7uob_f.jpg

http://dressedtoat.files.wordpress.com/2010/12/j-hilburn-sport-coat.jpg

http://dressedtoat.files.wordpress.com/2010/12/like-it.jpg

Liian pappatyylistä?

"Mutta siis varsinaiseen kysymykseesi: en näe ongelmaa siinä, että mies puvu(ntaki)ssa viihtyy – tärkeintä kuitenkin on se mies takin sisällä. Ongelmaksi voisi muodostua jos miehellä olisi hyvin tiukka näkemys siitä, miten minun pitäisi pukeutua jos/kun yhdessä liikkuisimme."

Ei missään nimessä ongelmia, ja olen itse toki valmis pukeutumaan arkisemmin jos tarvetta on. Ymmärrän että monet naiset eivät tykkää jos he näyttävät seuralaistaan arkisemmalta. Kompromisseihin pitää olla valmis, kun deittailee/seurustelee...eikö vain?

• Yksi arvaus

Vähän pappamaista. Luot itsestäsi nuorten naisten silmissä sellaisen tylsän ja tärkeilevän kuvan. Ikäistään vanhemman oloinen narisevaääninen insinööri.

• Kympin Nainen

Filmitähtityylistä: niin kuin mies32:lle tuossa ylempänä vastasinkin, niin google yllättäen minulle filmitähtiä tarjoili, että sikäli tietysti otanta oli vähän yksipuolinen… ja toki noista esimerkeistäni moni on sitä vähän fiinimpää osastoa.

No sitten linkkaamistasi kuvista: jos nuo ovat pappatyyliä, niin pidän kovasti pappatyylistä :) Mielestäni nuo edustavat hyvällä tavalla maanläheisempää (ja varmaakin arjessa paremmin toimivaa), mutta silti hyvin tyylikästä vaihtoehtoa. Toimii todellakin.

Kompromisseista: joo, niihin on toki valmiutta löydyttävä, varsinkin parisuhteessa, mutta itse asiassa mietin sitä, että missä määrin kompromissit ovat tarpeen pukeutumisessa? Minusta on huomattavasti tärkeämpää, että se jousto löytyy muista asioista kuin pukeutumisesta. Jos toisen kanssa on hyvä olla, niin kuinka tärkeää toisen pukeutuminen on (taustalla tietysti myös ajatus, että pukeutuminen kuitenkin pääasiassa viehättää, koska ei olisi suhteessa henkilön kanssa josta ei viehäty)?

Toki, jos mennään pariskuntana esim. häihin tai edustustilaisuuksiin, niin on tyylikästä ja asianmukaistakin, että pariskunnan asut sopivat toisiinsa. Mutta jos puhutaan ihan normityylistä, esim. arkiperjantaina pariskunta piipahtaa töiden jälkeen jossain syömässä tms., niin ei minua todellakaan haittaa jos pariskunta ei ole ikään kuin samasta muotista. Jos itse pitäisin esim. Gantin vaatteista, niin en olettaisi että miehen kanssa aina pariskuntana näyttäisimme kävelevältä Gantin mainokselta, vaan mies saisi olla omaa tyyliään, esim. farkut ja nahkarotsi. Eli minua ei haittaisi jos itse joskus näyttäisin arkisemmalta kuin mies (tai toisin päin), mutta jos se haittaisi miestä, niin sitten se saattaisi haitata myös minua.

• Mies32
        Kympin Nainen kirjoitti:

Filmitähtityylistä: niin kuin mies32:lle tuossa ylempänä vastasinkin, niin google yllättäen minulle filmitähtiä tarjoili, että sikäli tietysti otanta oli vähän yksipuolinen… ja toki noista esimerkeistäni moni on sitä vähän fiinimpää osastoa.

No sitten linkkaamistasi kuvista: jos nuo ovat pappatyyliä, niin pidän kovasti pappatyylistä :) Mielestäni nuo edustavat hyvällä tavalla maanläheisempää (ja varmaakin arjessa paremmin toimivaa), mutta silti hyvin tyylikästä vaihtoehtoa. Toimii todellakin.

Kompromisseista: joo, niihin on toki valmiutta löydyttävä, varsinkin parisuhteessa, mutta itse asiassa mietin sitä, että missä määrin kompromissit ovat tarpeen pukeutumisessa? Minusta on huomattavasti tärkeämpää, että se jousto löytyy muista asioista kuin pukeutumisesta. Jos toisen kanssa on hyvä olla, niin kuinka tärkeää toisen pukeutuminen on (taustalla tietysti myös ajatus, että pukeutuminen kuitenkin pääasiassa viehättää, koska ei olisi suhteessa henkilön kanssa josta ei viehäty)?

Toki, jos mennään pariskuntana esim. häihin tai edustustilaisuuksiin, niin on tyylikästä ja asianmukaistakin, että pariskunnan asut sopivat toisiinsa. Mutta jos puhutaan ihan normityylistä, esim. arkiperjantaina pariskunta piipahtaa töiden jälkeen jossain syömässä tms., niin ei minua todellakaan haittaa jos pariskunta ei ole ikään kuin samasta muotista. Jos itse pitäisin esim. Gantin vaatteista, niin en olettaisi että miehen kanssa aina pariskuntana näyttäisimme kävelevältä Gantin mainokselta, vaan mies saisi olla omaa tyyliään, esim. farkut ja nahkarotsi. Eli minua ei haittaisi jos itse joskus näyttäisin arkisemmalta kuin mies (tai toisin päin), mutta jos se haittaisi miestä, niin sitten se saattaisi haitata myös minua.

Entä jos mies tulisi college-hupparissa ja juoksukengissä valkoisen pöytäliinan ääreen punaviiniä siemailemaan?

• Kympin Nainen
        Mies32 kirjoitti:

Entä jos mies tulisi college-hupparissa ja juoksukengissä valkoisen pöytäliinan ääreen punaviiniä siemailemaan?

Riippuu täysin paikasta, hupparista ja juoksukengistä. Mutta joo, olettaen että valkoinen pöytäliina tarkoittaa hieman parempaa paikkaa (mitä se kylläkään ei aina tee), niin ehkei paras mahdollinen vaatekerta.

Ehkä pariskunta voisi töiden jälkeen treffattuaan miettiä, että mikä on tilanteeseen ja asuunkin sopiva paikka. Jos tulee työpalaverista puku päällä, voi mennä melkein minne vaan, jos hupparissa, niin sitten ehkä pizzeria-ilta tms? Tai jos epäsuhta vaikuttaa kovin suurelta, niin takeawaykin voi olla hyvä vaihtoehto.

• Mies32
        Kympin Nainen kirjoitti:

Riippuu täysin paikasta, hupparista ja juoksukengistä. Mutta joo, olettaen että valkoinen pöytäliina tarkoittaa hieman parempaa paikkaa (mitä se kylläkään ei aina tee), niin ehkei paras mahdollinen vaatekerta.

Ehkä pariskunta voisi töiden jälkeen treffattuaan miettiä, että mikä on tilanteeseen ja asuunkin sopiva paikka. Jos tulee työpalaverista puku päällä, voi mennä melkein minne vaan, jos hupparissa, niin sitten ehkä pizzeria-ilta tms? Tai jos epäsuhta vaikuttaa kovin suurelta, niin takeawaykin voi olla hyvä vaihtoehto.

Mutta jos se miehen mielestä olisi ihan hyvä.vaatekerta hienoonkin ravintolaan?

Alkaisitko äidillisesti opastamaan? Haukkuisit vaatteensa? Hyväksyisit kulttuurieron? Vaihtaisit seuralaista?

• FixusLuxus
        Mies32 kirjoitti:

Mutta jos se miehen mielestä olisi ihan hyvä.vaatekerta hienoonkin ravintolaan?

Alkaisitko äidillisesti opastamaan? Haukkuisit vaatteensa? Hyväksyisit kulttuurieron? Vaihtaisit seuralaista?

Minä alusta hyväksyisin kulttikrieron mutta myöhemmin osallistun puvun valintaan. Tyylikäs puku tuo lisää arvoa ja juhlatunnelmaa. Ja minulla on hyvä maku. Olen pukuasiantuntija.

• merkit kehiin

Pukumies81 sanoo näin:

"Jotkut sanovat että tyylini on hieman pappamainen ja virkamiestyylinen lähinnä koska tykkään harmaan sävyistä, joskin vaatteideni istuvuus on pääasiassa hyvä ja vältän pahimmat 50 mokat."

Tuon perusteella voisin päätellä, että hänen tyylinsä on erittäin pappamainen. Näyttää todennäköisesti tyyliltään viisikymppiseltä. Pappa mikä pappa!

• piimäpurkki

Ei sovi myöskään unohtaa tuota puhelinta. Siinä on varsinainen miehen eikä minkään marjanpoimijan puhelin.

• Pappatyyli rokkaa

"Tuon perusteella voisin päätellä, että hänen tyylinsä on erittäin pappamainen. Näyttää todennäköisesti tyyliltään viisikymppiseltä. Pappa mikä pappa!"

Onko muuten naisia jotka tykkää pappatyylistä? Tarkoitan sellaista englantilainen eläkeläismies-lookkia.

• H3artb34t

On, on... Sellainen Barbour meets Heartbeat (aka Sydämen asialla). Flatcap (pappalippis), trilby-hattu, tweedtakki ja chelsea-boots mm. miehellä mun mieleen. Pääjuttuna hyvät materiaalit ja hyvä istuvuus.

Kun katsoo suomalaisten miesten yleistä pukeutumista, on ne rumat farkut ja muka-nuorekkaat trikoopaidat yhdistettynä muodottomiin sämpyläkenkiin enemmän sitä "viiskymppiseltä" näyttävää. Sitten taas vaikka parikymppiset, eteläsuomalaiset miehet osaa pukeutua (räätälöityihin pukuihin, erilaisiin hattuihin, klassisiin tyylin perusosiin).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe