Eilen juttelin rakkaani kanssa puhelimessa. (nyt siis selvitän että asumme eri puolella maapalloa mieheni on Kanadalainen). Hän on harvoin mikään tosi romantikko. Kehuu kauniiksi ja järjesti muutaman kohtuullisen romanttisen tapahtuan, mutta ei mitään suurempia serenadeja. No eilen juttelimme tapamme mukaan siitä kuinka ajallaan kun muutan hänen luoksensa hän käy töissä pitkiä päiviä ja minä opiskelen. Kuitenkin hän sanoi ottavansa joskus illan vapaaksi salaa minulta. Hän kyseli olisiko huoneellinen kynttilöitä ja valmiiksi laitettu ruoka jotakin mikä olisi minusta romanttista. Vastasin myöntävästi tietenkin. Sitten hän kysyi olisiko seksi kynttilöiden valossa romanttista. Jälleen myöntävä vastaus. Sitten hän pyysi odottamaan hetken. Kysyin miksi. Hän sanoi kirjoittavansa tuon ylös että muistaa toteuttaa suunnitelman myöhemmin!! :)). Voi voi. Onkohan hän ollenkaan todellinen mies. Hän on tulossa Jouluna minua tapaaman tänne suomeen vastavuoroisesti. Kumpa vanhemmat ei vain heittäytyisi hankaliksi. Sanokaa te mitä sanotte mutta hän on jotain todella ainutlaatuista.
En vaihtais sua mihinkään.
rakastunutjarakastet
0
212
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892