Jaa joo. Just huomasin että täällä on ihan miehille omakin ihonhoito palsta. Laitoin jo aiheesta aloituksen ihonhoito palstalle, no laitetaan nyt tännekin. Eli olen 40 vuotias mies ja minua vaivaa otsarypyt/uurteet. Olen alkanut laittaan niihin alku iltapesun jälkeen illaksi/yöksi Helosania ja aamulla aamupesulla pois Helosan ja sit taas sama kierto illalla jne... Eli yövoide Helosan.
Olen myös kuullut mielenkiintoisen väitteen että silmänympärys voide auttaisi otsaryppyihin/uurteisiin? Urbaani legenda vai totta?
Jos haluatte antaa hyviä neuvoja, niin unohdetaan toistaiseksi botoxit, restylanet ja tän tällaiset ja pitäydytään halvan budjetin nikseissä.
Otsarypyt/uurteet
Otsauurre rypyt
1
192
Vastaukset
- sarik80
Hei!
Kemiallinen kuorinta, mikrohionta ja tai mikroneulaus voisi auttaa. Tuotteita voit tlata kotikäyttöön täältä: activesolutions.mycashflow.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802187
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871570Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821444Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141274Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita431112Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2131074- 45987
- 97905
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49805