Raskaaksi vaikka väkisin?

Nainen32vee

Tahdon lapsen, olen tahtonut jo kauan.
Mietinkin että jättäisin pillerit pois, näyttelisin että syön niitä mutta heittäisin roskiin tms? Onko muut tehnyt näin? Miten kävi? Mitä selititte ukolle?

Minulla alkaa olla kiire jos meinasin lapsen hommata ja tuo mies ei osaa muuta sanoa kuin että ei vielä.
Mitään muuta en tältä mieheltä halua kuin siittiöt, elättämiseen ja lapsen hoivaamiseen ei tarvitse osallistua.. raskauden varmistumisen jälkeen ukko saa mennä menojaan.

55

2638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äitiliini ja isukki

      Eettisesti ja moraalisesti hyvin kyseenalaista; käyttäisit miestä hyväksi!? Sillä hyväksikäyttöä tuo olisi. Minun oikeudentuntoni ei hyväksy.
      Ja sitten se kolmas osapuoli; lapsi? Veisit häneltä oikeuden isään. Läpeensä itsekästä ja todella törkeä rajojen loukkaus ja ylikävely.

      Luultavasti provo, mutta jos ei, olet kylmä kala. Narttu.

      • nainen32vee

        Ei ole provo, enkä kaipaa moraalisaarnoja.

        Lapsi pärjää ilman isääkin. Kyllä, olen kylmä ja olen narttu mutta se ei vaikuta tähän asiaan. Lastani rakastaisin varmasti enemmän kuin mitään.

        Haluan muiden näin tehneiden naisten vinkkejä miten?


      • mies55555
        nainen32vee kirjoitti:

        Ei ole provo, enkä kaipaa moraalisaarnoja.

        Lapsi pärjää ilman isääkin. Kyllä, olen kylmä ja olen narttu mutta se ei vaikuta tähän asiaan. Lastani rakastaisin varmasti enemmän kuin mitään.

        Haluan muiden näin tehneiden naisten vinkkejä miten?

        Tuollainen itsekäs ajettelu on todella syvältä, hanki sellainen mies joka haluaa tehdä lapsen/lapsia sinun kanssasi. Kyllä lapsi tarvisee isän ehdottomasti vaikka sinä saatat toisin kuvitella. Lapsi pärjää ilman isää jos on pakko pärjätä, yhtälailla sinä voit pärjätä ilman lasta.
        Tosin tässä on lapsen kannalta se huono puoli että sinä voit valita onko lapsella isä vai ei, lapsella tätä valinnan mahdollisuutta ei ole.
        Mikä sinä olet mahdollisesti tulevien lastesi puolesta päättämään jo etukäteen miten heidän on "pakko" pärjätä ilman isää.


      • @@@
        nainen32vee kirjoitti:

        Ei ole provo, enkä kaipaa moraalisaarnoja.

        Lapsi pärjää ilman isääkin. Kyllä, olen kylmä ja olen narttu mutta se ei vaikuta tähän asiaan. Lastani rakastaisin varmasti enemmän kuin mitään.

        Haluan muiden näin tehneiden naisten vinkkejä miten?

        helevetin lehmä !.

        ei ole tullut mieleen että tuon naisen suorittama raiskaus miehelle.
        tilanne toisin päin, niin täällä olisi kaikki maailman ämmät huutamassa RAISKAAJA !, SIKA! SIKA !!. tuommoinen lehmä ei tarvi mitään lasta. tapa ittes.


      • haistavvvvvvvvvv
        nainen32vee kirjoitti:

        Ei ole provo, enkä kaipaa moraalisaarnoja.

        Lapsi pärjää ilman isääkin. Kyllä, olen kylmä ja olen narttu mutta se ei vaikuta tähän asiaan. Lastani rakastaisin varmasti enemmän kuin mitään.

        Haluan muiden näin tehneiden naisten vinkkejä miten?

        "Ei ole provo, enkä kaipaa moraalisaarnoja. "

        Et niin, joku julkinen häpeärangaistus olisi paljon osuvampi.


      • vnnfhfhnnfhbnc
        @@@ kirjoitti:

        helevetin lehmä !.

        ei ole tullut mieleen että tuon naisen suorittama raiskaus miehelle.
        tilanne toisin päin, niin täällä olisi kaikki maailman ämmät huutamassa RAISKAAJA !, SIKA! SIKA !!. tuommoinen lehmä ei tarvi mitään lasta. tapa ittes.

        Asiahan on niin, että se osapuoli huolehtii ehkäisystä, joka ei halua lasta. Jos olisin mies ja vaimo hauaisi lapsen, niin käyttäisin kondomia. Jollei niin tee, voi syyttää itseän, jos tuloksena on lapsi.


      • Dino Rex
        vnnfhfhnnfhbnc kirjoitti:

        Asiahan on niin, että se osapuoli huolehtii ehkäisystä, joka ei halua lasta. Jos olisin mies ja vaimo hauaisi lapsen, niin käyttäisin kondomia. Jollei niin tee, voi syyttää itseän, jos tuloksena on lapsi.

        Eli kääntäen:

        Jos mies sanoo että kondomi on ehjä ja uskot häntä, olet itse syypää siihen kun mies tekeekin sulle lapsen rikkinäisellä kortsulla?


      • 999ksö2ö
        Dino Rex kirjoitti:

        Eli kääntäen:

        Jos mies sanoo että kondomi on ehjä ja uskot häntä, olet itse syypää siihen kun mies tekeekin sulle lapsen rikkinäisellä kortsulla?

        Jos nainen ei halua raskautta, hän käyttää pillereitä tai kierukkaa. Ikinä en luottaisi pelkkään kortsun tehoon, jos en haluaisi missään tapauksessa lasta.


      • yksinkertaista nnn
        999ksö2ö kirjoitti:

        Jos nainen ei halua raskautta, hän käyttää pillereitä tai kierukkaa. Ikinä en luottaisi pelkkään kortsun tehoon, jos en haluaisi missään tapauksessa lasta.

        Kondomihan voi hajota tai mies voi luvata käyttää sitä, mutta huijaa eikä käytäkään. Tietysti naiset käyttävät ehkäisyä, jos eivät halua lasta. Samoin miesten pitää käyttää, jos eivät halua vauvaa.


      • anka-
        yksinkertaista nnn kirjoitti:

        Kondomihan voi hajota tai mies voi luvata käyttää sitä, mutta huijaa eikä käytäkään. Tietysti naiset käyttävät ehkäisyä, jos eivät halua lasta. Samoin miesten pitää käyttää, jos eivät halua vauvaa.

        Mikä nainen ei tunne onko miehellä kondomi vai ei?


      • Anonyymi

        Mies ei voi saada lapsia, onko sulla se asia tiedossa? Häää


      • Anonyymi

        Ei miehet saa lapsia, etkö ap älyä??????


    • o87ti76t

      Hienosti sanottu!!!

      "Kyllä lapsi tarvisee isän ehdottomasti vaikka sinä saatat toisin kuvitella.
      Lapsi pärjää ilman isää jos on pakko pärjätä, yhtälailla sinä voit pärjätä ilman lasta.

      Mikä sinä olet mahdollisesti tulevien lastesi puolesta päättämään jo etukäteen miten heidän on "pakko" pärjätä ilman isää. "

      • äitiliini-----

        Miehet eivät ole kuin rasite lastenhoidossa. Jos siis on vaikka vauva ja mies, naisen tulee huolehtia kahdesta lapsesta.. Ehkäpä sitten kun lapset on isompia niin jaksaa hoivata taas miestäkin?


      • isänpoika88
        äitiliini----- kirjoitti:

        Miehet eivät ole kuin rasite lastenhoidossa. Jos siis on vaikka vauva ja mies, naisen tulee huolehtia kahdesta lapsesta.. Ehkäpä sitten kun lapset on isompia niin jaksaa hoivata taas miestäkin?

        Isä on mut yksin kasvattanut, äiti kun oli koko lapsuuteni päihdekierteessä. Älä viitsi jauhaa jostain s**tanan rasitteista!


    • go girl!

      Siitä vaan! Sanot että hups pilleri varmaan petti. Ei lapsi välttämättä tarvitse isää. Hyvässä lykyssä voi tosin isäkin innostua lapsesta kunhan tulet raskaaksi.

    • Hehhehi

      Ei ole omaa kokemusta, mutta kaveri teki näin. En ehtinyt miestä edes varoittaa, kun kuulin liian myöhään. Mies lähti kävelemään ja nainen jäi onnellisesti odottamaan muksua.

      Kaikki vaan ei mennyt hyvin.

      Raskausaika oli hankalaa, aamupahoinvointia, huimausta, migreeniä, jalkojen turpoamista ja voimien lähtemistä... Synnytyksen jälkeinen masennus ja koliikkinapero. Vanhemmat eivät auta loputtomiin ja kun toista osapuolta ei ole, elämä on hemmeti hankalaa.

      Nykyään menee ok, lapsi on sijaiskodissa, äiti toipumassa masennuksesta.

    • Nainen34vee.

      Älä hyvä ihminen hanki niitä siittiöitä joltakin vastentahtoiselta mieheltä.
      Hanki keinohedelmöitys. Niiltä klinikoilta saa spermaa, jonka miehet ovat vapaaehtoisesti luovuttaneet.
      Älä kiusaa muita ihmisiä omalla valinnallasi.
      Voit myös koittaa etsiä kumppanin, joka haluaa pian lapsia.

    • ybgtujk

      Ei ei ei ei ei ei ja ei!!!
      Tollasessa asiassa ei käydä huijaamaan!!!
      Ihan vinkkinä vaan:
      Tuolla lahden toisella puolella on jotkut käyneet hoitamassa "hommat". Siis ihan hedelmöitysklinikka. Googlaa, löytyy helposti hinnastoineen. Mutta et umankauta ketään käy isäksi huijaamaan!!!!

      Eikä sulla mikään kiire vielä ole!!! Sulla on myös hyvin aikaa etsiä uusi halukas kumppani!!! Ihan oikeesti!!!

      Terkuin
      Tuleva äippä 39v (ensimmäistä odotan, huomaa ikäni) rv. 27 3

    • anka-

      Herrajumala hankkiudu hoitoon!

      Ihan oikeasti, käy pomppimassa yhdenillan jutuissa tai käy spermapankissa mutta et jumalauta kuseta sitä äijää tuohon touhuun!

      • Rauhoitu ensin.

        Hankkiudu anka itse hoitoon, ja ensi töiksesi käy läpi, miksi vihaat naisia noin paljon.

        anka- on aika ilkeä kirjoittaja naisia kohtaan. Naisvihamielinen nainen selkeästi. Hänen kirjoituksissaan on aina tuollainen muita naisia halventava sävy. Itse on omasta mielestään parempi ilmeisesti kaikin tavoin. Mikäs siinä. Toivottavasti et pahoita mieltäsi hänen rääväsuisista sanoistaan.

        Mitään yhdenyön suhdetta ei missään tapauksessa. Ehdottomasti ei! Typerää ja vaarallista. Väkisin ei raskaaksi pidä hankkiutua. 32-vuotiaana voi kokea, että kello tikittää, mutta ei sinulla niin kiire ole, kuten täällä muutkin ovat kertoneet. Rauhoitu, älä panikoi. älä hätiköi. Älä ryntää yhdenyön suhteeseen, älä väkisin raskaaksi. Ei edes niin, että mies vain suostuisi lepsusti. Etsi parempi isä. Lapsi kaipaa isääkin. Ja sinä voit varmistaa, että hänellä on rakastava isä kun etsit sellaisen miehen.

        Onnea etsintöihin!


      • anka-
        Rauhoitu ensin. kirjoitti:

        Hankkiudu anka itse hoitoon, ja ensi töiksesi käy läpi, miksi vihaat naisia noin paljon.

        anka- on aika ilkeä kirjoittaja naisia kohtaan. Naisvihamielinen nainen selkeästi. Hänen kirjoituksissaan on aina tuollainen muita naisia halventava sävy. Itse on omasta mielestään parempi ilmeisesti kaikin tavoin. Mikäs siinä. Toivottavasti et pahoita mieltäsi hänen rääväsuisista sanoistaan.

        Mitään yhdenyön suhdetta ei missään tapauksessa. Ehdottomasti ei! Typerää ja vaarallista. Väkisin ei raskaaksi pidä hankkiutua. 32-vuotiaana voi kokea, että kello tikittää, mutta ei sinulla niin kiire ole, kuten täällä muutkin ovat kertoneet. Rauhoitu, älä panikoi. älä hätiköi. Älä ryntää yhdenyön suhteeseen, älä väkisin raskaaksi. Ei edes niin, että mies vain suostuisi lepsusti. Etsi parempi isä. Lapsi kaipaa isääkin. Ja sinä voit varmistaa, että hänellä on rakastava isä kun etsit sellaisen miehen.

        Onnea etsintöihin!

        Se on naisia halventavaa ja vihaavaa jos ei saa ketään huijata perustamaan perhettä?! :D Tämä selvä. Saisinko muitakin kirjoituksia missä halvennan ja vihaan naisia ja kuvittelen olevani itse jotenkin parempi? :D


      • Anonyymi
        Rauhoitu ensin. kirjoitti:

        Hankkiudu anka itse hoitoon, ja ensi töiksesi käy läpi, miksi vihaat naisia noin paljon.

        anka- on aika ilkeä kirjoittaja naisia kohtaan. Naisvihamielinen nainen selkeästi. Hänen kirjoituksissaan on aina tuollainen muita naisia halventava sävy. Itse on omasta mielestään parempi ilmeisesti kaikin tavoin. Mikäs siinä. Toivottavasti et pahoita mieltäsi hänen rääväsuisista sanoistaan.

        Mitään yhdenyön suhdetta ei missään tapauksessa. Ehdottomasti ei! Typerää ja vaarallista. Väkisin ei raskaaksi pidä hankkiutua. 32-vuotiaana voi kokea, että kello tikittää, mutta ei sinulla niin kiire ole, kuten täällä muutkin ovat kertoneet. Rauhoitu, älä panikoi. älä hätiköi. Älä ryntää yhdenyön suhteeseen, älä väkisin raskaaksi. Ei edes niin, että mies vain suostuisi lepsusti. Etsi parempi isä. Lapsi kaipaa isääkin. Ja sinä voit varmistaa, että hänellä on rakastava isä kun etsit sellaisen miehen.

        Onnea etsintöihin!

        Vittu, kirjoittaja on lähes 50n mies!


    • Ei lasta näin

      Noin päähänpinttymänä lapsen hankinta ei ole oikein. Liitot hajoa, kun toinen pakotetaan lapsen hankintaan.

      Toinen asia on, että ei tässä se lapsi olekaan tärkein asia, vaan se halu ja himo.
      Tiedän muutaman naisen jotka ovat näin ajatellen lapsen hankkineet, mutta seuraus on ollutkin yksinhuoltajuus. Samoin on ollut nähtävä väsymien lapseen ja lapsi on milloin minkäkin sukulaisen luona hoidossa ja äiti liihottelee omissa menoissaan ja usein etsien uutta kumppani, jota ei tunnu löytyvän.
      Eräskin äiti on jo monta tuonut jopa lapsen näytille, mutta kaikki ovat lähteen hyvin pian pois, eivätkä ole suostuneet edes muuttamaan yhteen.

      Lapsi tässä on se kaikkein onnettomin, käy kyllä monesti isänsä luona, mutta kodin vanhammat ovat vielä "juoksuissa" niin vahvasti, että lapsen osa on olla paljon ihan yksinkin.

      Ei todellakaan ajatuksena hyvä hankkia lasta valtavan mieliteon vuoksi, jossa toisella ei ole muuta kuin siittäjän asema vaikka juuri "vanhingoksi " naamioituna.

    • goforit

      Kyllä on ihan normaali, jopa vanha ikä saada ensimmäinen lapsi 34-35-vuotiaana. Miehellä ei ole mitään oikeuttaa syötättää naisella keinohormoneja voidakseen itse toteuttaa luonnollisia panohalujaan, ja samalla kieltää naista tulemasta raskaaksi. Kyllä ne asiat Jumala on tarkoittanut yhteen liittyviksi, että ensin on mies ja nainen jotka tykkäävät aikuisella tavalla toisistaan, ja sitten vuoden-parin sisällä on isä, äiti ja vauva.
      Aloittaja tulee kahdenkymmenen vuoden päästä katumaan lapsettomaksi vastoin tahtoaan jäämistä paljon enemmän kuin nöyrän kuuliaista miehen käskyyn perustuvaa e-pillerien popsimista.
      Kyllä joka ikinen nainen ymmärtää että NAINEN saa LAPSEN. Elareitako kaikki miehet noin kauhiasti pelkäävät, vai miksi tulee vastaajien mielestä suomalaiset ehkäistä sukupuuttoon?

      • Sopat sisälle

        Ei muuta kuin pillerit roskiin mällit sisään, kyllä ukko siitä leppyy kun vain et lopeta antamista, se on nähty.


      • provovovo

        Samaa mieltä. Naisten pitää synnyttää niin monta lasta kuin sieltä luonnollisesti tulee, lestadiolaisten tyyliin. Itkeä saa synnytyksen aikana, mutta ei ennen eikä jälkeen. HEH!!!


      • Anonyymi

        Et tiedä Jumalasta mitään.


    • Jadette

      Etsi terve mies, jolle ilmaiset asian suoraan, mitä haluat.
      Eiköhän noita vapaaehtoisia baarikärpäsiä siittiöitä toimittamaan löydy.
      Tosin sukupuolitautiriski on melkoinen.

      Mutta jos elät vakisuhteessa ja ajattelet noin salakavalaa tekoa miestä kohtaan, niin ala-arvoisempaa suhtautumista toiseen ihmiseen ei ole.
      Miehellä on oikeus olla isä. Lapsella on oikeus isään.

    • 3957

      Mulla ei ole miestä. Jos olisi niin tekisin varmaan just noin, että jättäisin pillerit pois. Mies sais itse valita, haluaako pitää vahingon vai ei. Pois voi lähteä ja lapsi syntyy isättömänä, elareita ei tarvii maksaa ja kelasta saa sen minimin joka tapauksessa. Sitä en tiedä, kestäiskö oma pää pitää salassa tuota juttua. Ehkä kertoisin miehelle ilmoitusluontoisesti, että jätin pilsut pois. Kumille olen allerginen, joten sit ollaan ilman seksiä, jos paljaalla ei voi enää olla.

      • Lähenee koko ajan

        Noin se juuri menee meilläkin, kumia en ole antanut käyttää ja pillereitä ei enää käytössä. Vielä on malttanut ottaa pois ennen tuloa mutta lähemmäksi mennään koko ajan;).


      • perussika

        Kerran hakkasin tuolla lailla tehneen naisen sairaalakuntoon. Toivottavasti joku tekee sulle saman.


      • heippaheiheivaan
        Lähenee koko ajan kirjoitti:

        Noin se juuri menee meilläkin, kumia en ole antanut käyttää ja pillereitä ei enää käytössä. Vielä on malttanut ottaa pois ennen tuloa mutta lähemmäksi mennään koko ajan;).

        Varmasti tulee hyvä lapsuus, kun isä ei ole lapsia tarkoituksella hankkimassa.


      • Nainen etelästä
        perussika kirjoitti:

        Kerran hakkasin tuolla lailla tehneen naisen sairaalakuntoon. Toivottavasti joku tekee sulle saman.

        Kylläpäs on rohkea mies. Ei tarvitse sellaisia naisia naida jos pelkää lapsia. Nai pelkästään miehiä niin ei tarvitse pelätä.


      • gorbatchov
        Nainen etelästä kirjoitti:

        Kylläpäs on rohkea mies. Ei tarvitse sellaisia naisia naida jos pelkää lapsia. Nai pelkästään miehiä niin ei tarvitse pelätä.

        Olet varmaan iloinen jos joku mies tekee sulle kortsutempun, eli tökkii vähän neulalla reikiä ja ei kun siittiöt uimaan. Et kai sä lapsia pelkää?


    • xxxyyyxx

      juu on niitä naisia ollut maailman sivu jotka tekevät lapsen ja laittavat isän pihalle. Mutta kun siitä suloisesta vaavelista tulee ärhäkkä pikkuvintiö niin aletaan jo isukkia huudella ja vaatia elatusmaksuja . Vieläpä alkavat haukkua että on siinä holtiton isä kun ei lapsesta välitä jne.
      Sitten korostetaan yksinhuoltajuutta ja sen vaikeutta. Lapsi kärsii kun ei ole isää ja äitee vaan että kun sulla ei ole isää, niin ei ole. Suunnilleen aina syytetään isää, tekipä se isä mitä tahansa. Tänä päivänä ei ole mikään pakko tehdä lapsia. Se on valinta joko tai ei. Jos niitä tekee on heistä kannettava vastuukin eikä jättää yhteiskunnan vastattavaksi.

    • Höh-..

      Ei kukaan tervejärkinen ja terveydestään huolehtiva muutenkaan syö mitään hormooni/tappo pillereitä.
      Jos mies on valmis seksiin täytyy olla myös valmis isyyteen.

      • naisenlogiikalla

        Siksi en käytäkään muita kuin rei'itettyjä kondomeita. Naiset ovat jostain syystä aina päätyneet aborttiin. Miksi naiset ovat noin vastuuttomia, että seksiä halutaan harrastaa, mutta äidiksi ei olla valmiita?


      • kkkkooooo95

        Ja sinun on kyllä kerrottava sille miehelle että käytäpä poika kortsuja jos et lapsia halua. Pidä sitten vahinko itselläsi kun sitä seksiä vonkaatkin. Tai pidä sitten jalat ristissä jos ehkäsyä ei löydy.


      • Anonyymi
        naisenlogiikalla kirjoitti:

        Siksi en käytäkään muita kuin rei'itettyjä kondomeita. Naiset ovat jostain syystä aina päätyneet aborttiin. Miksi naiset ovat noin vastuuttomia, että seksiä halutaan harrastaa, mutta äidiksi ei olla valmiita?

        Olen 3 aviossa olevaa naista huijannut raskaaksi,ei mikään makeampaa kuin ruiskia spermat suojaamattomaan kohtuun. olen nähnyt kadulla kun vatsa alkanut kasvaa,eikä ole elareita kyselleet kun käry kävisi.Konstit on monet...


    • ei kiire

      Minä olen sitä mieltä, että pillerit voit lopettaa. Se on naisen oikeus. En minäkään söisi enkä ole syönyt pillereitä. Mutta miehen pitää tietää, että et syö pillereitä. Pallo on silloin hänelle. Jos hän ei halua lasta, niin hänellä tulee olla oikeus käyttää ehkäisyä kuten kondomia tai kieltäytyä kanssakäymisestä.
      Toinen asia on se, että sinulla ei vielä ole kiire. Minun mieheni moittii minua siitä, että kiirehdin, mutta minä olen jo 40 v. Niinpä ehdottaisin, että katselisit ympärillesi, jos sattuisit kohtaamaan sellaisen isäehdokkaan, jonka oikeasti haluat elämääsi.

      • Onnistuu näinkin

        Kyllä tietenkin molempien täytyy tietää onko ehkäisyä. Ja voi sitä nauttia turvallisesti ilman ehkäisyä ennen h-hetkeä asennon muutoksella esim 69:ksi. Ei tarvitse pelätä lapsen tuloa.


      • pink haze
        Onnistuu näinkin kirjoitti:

        Kyllä tietenkin molempien täytyy tietää onko ehkäisyä. Ja voi sitä nauttia turvallisesti ilman ehkäisyä ennen h-hetkeä asennon muutoksella esim 69:ksi. Ei tarvitse pelätä lapsen tuloa.

        Myös touhutipat voivat sisältää siittiöitä, joten ehdottoman varma tuokaan keino ei ole. Myös B-rapun touhuista siittiöt voivat valua vaginaan. Varmat päivätkään eivät toimi, jos kuukautiskierto on epäsäännöllinen ja miehellä erittäin elinkelpoiset siittiöt, jotka säilyvät usean päivän hengissä odottamassa munasolua.

        Nämä yllämainitut ehkäisykeinot sopii uskolliseen parisuhteeseen, jossa halutaan vain siirtää raskaaksituloa, mutta ei kuitenkaan olisi katastrofi, vaikka raskaus saisikin alkunsa.

        Jos nainen ei halua raskautta, kannattaa käyttää kierukkaa. Jos mies ei halua lasta, kannattaa käyttää kondomia. Satunnaissuhteessa aina kondomi myös suuseksin ajan (suu- ja nielusyöpäriski).


    • ei väkisin

      Ap. Ei ole hyvä hankkiutua raskaaksi VÄKISIN. Tiedät itsekin, koska kysyt täällä asiaa. Ehkä itseltäsi ennen kaikkea?

      Ymmärrän halusi tulla äidiksi. Mies ei ymmärrä tai halua. Onko mies sulle oikea? Rakastaako ja haluaako yhteisen tulevaisuuden? Vai oletko hänelle nainen paremman puutteessa, ettei tarvi olla yksin?

      Yksinhuoltajana on raskasta. Tulee ongelmia jos hankkiudut väkisin. Etsi toinen mies. Ehdit vielä saada lapsen myöhemminkin. Usko pois.

      • Anonyymi

        Olen tavannut naisia, jotka on antaneet vedellä paljaalla. Pohjaan on painettu ja pallit sytkitty tyhjiksi. Osalla on näköiseni lapsi. En voi vain vastustaa panemista ja kaikki halukkaat saavat spermat pilluunsa.


    • Anonyymi

      eikai siinä muuten mitään kunhan ei joudu maksumieheksi.

    • Anonyymi

      Jaa, no ehkä kannattaa miettii, onko toi siihen paras mahdollinen, kertapanon nyt kai saa ihan kantakirjakarjultakin.

    • Anonyymi

      Mitä nää halluut? Yksin kasvattaa tenavan?

    • Anonyymi

      Mene kuule spermapankkiin jos olet noin itsekeskeinen ja epärehellinen tyyppi! Tuskin huolivat sinnekään...

      • Anonyymi

        Varatun naisen voi panna paksuksi,ei huutele perään. Tosisika ukm.


    • Anonyymi

      Öööh, mutta jos rakastaa siis mies sinua niin et voi tehdä sille tuota vaikket häntä rakastakkaan!!
      Hanki vaikka basrista tai jostain joku yhdenyön juttu

    • Anonyymi

      Ai tää olikin vanha aloitus mutta joo, ei noinnei saa tehdä!!

      • Anonyymi

        Olen nussinut lukemattoman määrän naisia spermat kohtuun ja paksuksi ajatuksella. en kerro nimeä en mitään että minut voisi tavoittaa.Antaa mahan kasvaa,saavat mitä pyytävät.Spermat survon niin syvälle kuin mahdollista ja pidän allani paikoillaan et siittiöni pääsevät varmasti kohtuun.Kaikki naiset pitää astuttaa paksuksi.


    • Anonyymi

      Julmaa jos hankkiudut raskaaksi, tämän huijauksen yleisyyden vuoksi en tapaile/seurustele alle 45-vuotiaiden naisten kanssa.
      Mies joutuu maksamaan 18 vuotta riippumatta siitä onko hänellä edes tuloja.

    • Anonyymi

      Mä haluan myös lapsia ja vähän haluan nopeammin tuloksia saada niiden suhteen ettei jää lapset tekemättä. Odotan miestä sopivaa, ei helppoa odottaa mutta suokaa minulle helppo ja luotettava kumppani jooko, olen nuorehko nainen vielä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe