cheek

santeri

cheek jyrää!!!!!!!!!!!

25

1701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emily

      Niin jyrääki... Onks joku nähny Cheekin livenä... MINÄ!!!

      • Cheek on ..... mistä minä t...

        No heippa kaikki rumat räppärit... tiiättekö mitä... mä ja mun kamu ja sitte toi ceekkih lähettiin kalaan.... Tosi juttu ... maksamakkara ufot sieppas sen!!!! IIIK!!! te ihmiset ketkä luulette kuuntelevanne ceekkiä SE ON MAKSAMAKKARA ceekki! se on niitten antama klooni... ihan tosi... eli milloinka sen maksamakkaran seuraava näytös on.. paljastetaa se yhessä??? jooko????? Mä haluun oikeen KEEKIN takas!! VähäX iQuuu!!!


      • mc räppäri

        kuka ny ei oo nähny Cheekii livenä ei oo parempaa.vaikka ite kuuntele asaa ja Cheekkiä yhtä hyviä tai ei ehkä!


      • MGI!!!

        et suomihiphop alkaa kuulumaan se on niin kehittynyttä ja cheek johtaa letkaa ja MGI päräyttää ja tuottaa hitit, Cheek rullaa sanokaa mitä sanotte mut thats way it is


      • Maksamakkarajööti hoppar
        Cheek on ..... mistä minä t... kirjoitti:

        No heippa kaikki rumat räppärit... tiiättekö mitä... mä ja mun kamu ja sitte toi ceekkih lähettiin kalaan.... Tosi juttu ... maksamakkara ufot sieppas sen!!!! IIIK!!! te ihmiset ketkä luulette kuuntelevanne ceekkiä SE ON MAKSAMAKKARA ceekki! se on niitten antama klooni... ihan tosi... eli milloinka sen maksamakkaran seuraava näytös on.. paljastetaa se yhessä??? jooko????? Mä haluun oikeen KEEKIN takas!! VähäX iQuuu!!!

        No sitä mäkin epäilin. Cheekkie muuttu jossain ulkoavaruudessa maksamakkarajöötiksi ja ufomiehet pisti sen poskeensa. Ne söi sen ranskanleivän välissä, kun ne oli just ennen käyneet Ranskssa ja hakeneet siltä tuoreen ranskiksen. Turusta ne haki sinappia ja laittoi sitä Cheekmaksamakkaran päälle sinnne ranskiksen väliin. Eihän ne voinu tietää, et ei maksamakkaraa kuulu syödä sinapin kanssa. Mutta mistä ne olis voinu sitä tietää. Chekkikään ei voinut kertoo kun se oli muuttunut maksamakkaraksi eikä makkara osaa puhua. Ja vaikka oliskin osannut niin ei ufomiehet olis ymmärtänyt sen räppikieltä.


      • Runkkari ja hoppari
        mc räppäri kirjoitti:

        kuka ny ei oo nähny Cheekii livenä ei oo parempaa.vaikka ite kuuntele asaa ja Cheekkiä yhtä hyviä tai ei ehkä!

        Ime itsees tai lapsellista cheekkii. Vitun huonoja tekstejä. Biisit roskaa.


      • Cheek sucks
        MGI!!! kirjoitti:

        et suomihiphop alkaa kuulumaan se on niin kehittynyttä ja cheek johtaa letkaa ja MGI päräyttää ja tuottaa hitit, Cheek rullaa sanokaa mitä sanotte mut thats way it is

        Joku Steen1 on oikeasti musiikillisesti taitava ja tekee hyviä tekstejä. Kuuntele, niissä on sanottavaa. Oikeasti!!!!!!


    • merja17

      moi voisitko soittaa mulle kun mä haluan kuulla sun äänen ihan livenä millon sulla on muhokselle keikka ois kiva jos tuut muhokselle ja mun puhelin numero on 0404668763 soita tä'hän numeroon kiitos ja voisitko lähettää oman kuvas mun sähkäriin ois kiva uja voisitko lähettää pian kuviasi mun sähkäriin ja soittaa mulle heippa ja en ole mikään pervio piedoksi vaan cheek muista nämä kiitos terveisin merja pehkonen HEIPPA CHEEK

      • klöadsujgf

        Cheek on perseestä ja kaikki urpot kuuntelee sitä.

        Ps. Onnee sulle jos toi sun viestis ei ollu läppä.


      • wootr
        klöadsujgf kirjoitti:

        Cheek on perseestä ja kaikki urpot kuuntelee sitä.

        Ps. Onnee sulle jos toi sun viestis ei ollu läppä.

        Cheek laulaa iha paskaa. Oon iha samaa mieltä et se on perseestä ja urpot kuuntelee sitä, joten hyvää elämää. :)


      • eihän oo!
        wootr kirjoitti:

        Cheek laulaa iha paskaa. Oon iha samaa mieltä et se on perseestä ja urpot kuuntelee sitä, joten hyvää elämää. :)

        cheek on paras räppäri. No onhan se sinun mieli pide.


      • Hoppari mennen tullen
        eihän oo! kirjoitti:

        cheek on paras räppäri. No onhan se sinun mieli pide.

        Chekistä tykkää sun lisäkses muutkin ala-astelaiset hopparit. Varmaan susta Pikku G on vielä parempi.


    • cheek fani

      cheeek on paraaas

      • hopperi ja hipperi

        Cheeki on paras ja pikku G. Ja Skandaali.


    • jareneukko

      oon nähny cheekin 22 kertaa =D
      Vittu ufomaksamakkaratyyypit pitäkää turpanne kiinni:D!

    • jereonoikeestiihana

      Nään jaren jokapvä
      asun sen naapuris
      pientä säätööö...

      • Cheek

        Jos näet sitä joka päivä ni et viitteis pyytää silt sen puhelin numeroo ja sit laittaa sen tänne??


    • sanokaa mitä sanotte

      Cheek laulaa van itestään miten hyvä se on ja on itsekäs paska. Sen lauluissa ei oo mitään sanomaa...

    • Totuus Cheekistä

      Cheekin videoissa esineellistetään naisia törkeällä tavalla.
      Se ei todellakaan ole taitavan ja osaavan artistin merkki.
      Sanoitukset ovat mitäänsanomatonta liirumlaarumia vailla kunnon sanomaa.

      • v-osu

        Mut missäpä ei esineelistettäs naisia? Tarkottaen nyt näitä telkkarissa ja radiossa soivia videoita. Mutta toisaalta miks joku nainen haluaa mennä musiikki videolle hieman bebaa heiluttammaan.

        Mutta en itsekkään pidä cheekistä. Sanotuksissa ei oo sanottavaa ja muistuttavat aikalailla toisiaan. Esim. joku sokka irti niin ei hell... Myönnän että nuorempana itekkii kuuntelin mutta sitten löysin tän ns. paremman suomiräpin niin ei oo enää tullu kuunneltuun:)


    • uugee, nuff said

      harmittaa porukan puolesta ku kuuntelee tällästä mainstream shittii kun ei tajua kuinka paljon parempaaki räppiä suomesta löytyy. no mut turha purnaa, ala-aste on ala-aste (:

    • ei tee ei

      Kaupallisuusei tee artistista huonoa.

    • pärpär

      miu mielipide: cheek täyttä paskaa

      • Cheek <3

        Cheek on IHANA!!!


    • epäilijät

      No kattokaas missä kaveri on nykyää!! ;)

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2163
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1821
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1669
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1576
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1494
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      125
      1425
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe