Kesätyö 15 vuotiaalle.

15v tyttö

Moikka! Haluaisin tietää että miten kesätöihin haetaan...pitääkö vain mennä vaikka kukkakauppaan ja reippaasti kysäistä ja siitä sitten jutellaan vaikka paikan omistajalle jos mahdollista?:) olisiko asiallista vaan mennä sinne tiskille ja kysyä että "moikka otatteko te tänne kesätöihin että olisin kiinnostunut?" Ja mihin aikaan vuodesta kannattaa ruveta hakemaan? Oottelen vastauksia:)

3

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liian nuori

Olet liian nuori,eikö äiti anna rahaa?

• 15v tyttö

En omasta mielestäni ole liian nuori,harrastan valokuvausta ja tarvikkeet ovat kalliita niin haluan ruveta ostamaan niitä itse:D

• kesaduuni_anna
        15v tyttö kirjoitti:

En omasta mielestäni ole liian nuori,harrastan valokuvausta ja tarvikkeet ovat kalliita niin haluan ruveta ostamaan niitä itse:D

Hienoa, että olet kiinnostunut kesätöistä ja liikkeellä mietteinesi jo näin hyvissä ajoin! Ikäsi puolesta ei työnhakemiselle ole estettä. :)

Kesätyöpaikkailmoituksia alkaa löytymään esimerkiksi te-palvelut.fi sivuilta jo heti alkuvuodesta ja vilkkaimmillaan ilmoittelu lienee maalis-toukokuussa.
        Kaikki työnantajat eivät laita työpaikkojaan julkiseen hakuun tai eivät ole vielä tehneet niin siinä vaiheessa, kun itse olisit jo liikkeellä työnhaussa, joten tälläisiä piilotyöpaikkoja saatat hyvinkin löytää itse aktiivisesti ja reippaasti vierailemalla suoraan työpaikoilla- Aivan kuten jo pohditkin. Muista esittäytyä, kätellä napakasti, katsoa työnantajaa silmiin ja esittää asiasi selkeästi. Hyvän ensivaikutelman tekeminen on tärkeää. Työnantaja saattaa pyytää sinua vierailun jälkeen lähettämään hänelle myös työhakemuksen. Jos tahdot olla oikein tehokas voit kirjoittaa työhakemuksen jo valmiiksi, jotta voit jättää sen saman tien työpaikalle.

Lisää vinkkejä työnhakuun voit katsoa vaikkapa täältä: http://www.youtube.com/watch?v=AKsk0VLFjC8#t=28

Tsemppiä työnhakuun ja valokuvausharrastukseesi,
        -KesätyöAnna
        http://www.4h.fi/toihin/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      150
      4048
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      390
      3135
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2028
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1728
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1148
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      985
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      881
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      849
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      45
      809
    Aihe