Moikka! Haluaisin tietää että miten kesätöihin haetaan...pitääkö vain mennä vaikka kukkakauppaan ja reippaasti kysäistä ja siitä sitten jutellaan vaikka paikan omistajalle jos mahdollista?:) olisiko asiallista vaan mennä sinne tiskille ja kysyä että "moikka otatteko te tänne kesätöihin että olisin kiinnostunut?" Ja mihin aikaan vuodesta kannattaa ruveta hakemaan? Oottelen vastauksia:)
Kesätyö 15 vuotiaalle.
3
206
Vastaukset
- Liian nuori
Olet liian nuori,eikö äiti anna rahaa?
- 15v tyttö
En omasta mielestäni ole liian nuori,harrastan valokuvausta ja tarvikkeet ovat kalliita niin haluan ruveta ostamaan niitä itse:D
- kesaduuni_anna
15v tyttö kirjoitti:
En omasta mielestäni ole liian nuori,harrastan valokuvausta ja tarvikkeet ovat kalliita niin haluan ruveta ostamaan niitä itse:D
Hienoa, että olet kiinnostunut kesätöistä ja liikkeellä mietteinesi jo näin hyvissä ajoin! Ikäsi puolesta ei työnhakemiselle ole estettä. :)
Kesätyöpaikkailmoituksia alkaa löytymään esimerkiksi te-palvelut.fi sivuilta jo heti alkuvuodesta ja vilkkaimmillaan ilmoittelu lienee maalis-toukokuussa.
Kaikki työnantajat eivät laita työpaikkojaan julkiseen hakuun tai eivät ole vielä tehneet niin siinä vaiheessa, kun itse olisit jo liikkeellä työnhaussa, joten tälläisiä piilotyöpaikkoja saatat hyvinkin löytää itse aktiivisesti ja reippaasti vierailemalla suoraan työpaikoilla- Aivan kuten jo pohditkin. Muista esittäytyä, kätellä napakasti, katsoa työnantajaa silmiin ja esittää asiasi selkeästi. Hyvän ensivaikutelman tekeminen on tärkeää. Työnantaja saattaa pyytää sinua vierailun jälkeen lähettämään hänelle myös työhakemuksen. Jos tahdot olla oikein tehokas voit kirjoittaa työhakemuksen jo valmiiksi, jotta voit jättää sen saman tien työpaikalle.
Lisää vinkkejä työnhakuun voit katsoa vaikkapa täältä: http://www.youtube.com/watch?v=AKsk0VLFjC8#t=28
Tsemppiä työnhakuun ja valokuvausharrastukseesi,
-KesätyöAnna
http://www.4h.fi/toihin/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943839Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512712Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741290Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151230Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101149- 46934
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019920- 40835
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt211800Kyllä oli tuas maukkaan näköinen herkkupöytä
Mehta Manin uudenvuoden vastaanottajaisissa: kaöjoo ja nakkia ainakin. Savukallookin tais olla ja sinkkua54668