Kesätyö 15 vuotiaalle.

15v tyttö

Moikka! Haluaisin tietää että miten kesätöihin haetaan...pitääkö vain mennä vaikka kukkakauppaan ja reippaasti kysäistä ja siitä sitten jutellaan vaikka paikan omistajalle jos mahdollista?:) olisiko asiallista vaan mennä sinne tiskille ja kysyä että "moikka otatteko te tänne kesätöihin että olisin kiinnostunut?" Ja mihin aikaan vuodesta kannattaa ruveta hakemaan? Oottelen vastauksia:)

3

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liian nuori

      Olet liian nuori,eikö äiti anna rahaa?

      • 15v tyttö

        En omasta mielestäni ole liian nuori,harrastan valokuvausta ja tarvikkeet ovat kalliita niin haluan ruveta ostamaan niitä itse:D


      • kesaduuni_anna
        15v tyttö kirjoitti:

        En omasta mielestäni ole liian nuori,harrastan valokuvausta ja tarvikkeet ovat kalliita niin haluan ruveta ostamaan niitä itse:D

        Hienoa, että olet kiinnostunut kesätöistä ja liikkeellä mietteinesi jo näin hyvissä ajoin! Ikäsi puolesta ei työnhakemiselle ole estettä. :)

        Kesätyöpaikkailmoituksia alkaa löytymään esimerkiksi te-palvelut.fi sivuilta jo heti alkuvuodesta ja vilkkaimmillaan ilmoittelu lienee maalis-toukokuussa.
        Kaikki työnantajat eivät laita työpaikkojaan julkiseen hakuun tai eivät ole vielä tehneet niin siinä vaiheessa, kun itse olisit jo liikkeellä työnhaussa, joten tälläisiä piilotyöpaikkoja saatat hyvinkin löytää itse aktiivisesti ja reippaasti vierailemalla suoraan työpaikoilla- Aivan kuten jo pohditkin. Muista esittäytyä, kätellä napakasti, katsoa työnantajaa silmiin ja esittää asiasi selkeästi. Hyvän ensivaikutelman tekeminen on tärkeää. Työnantaja saattaa pyytää sinua vierailun jälkeen lähettämään hänelle myös työhakemuksen. Jos tahdot olla oikein tehokas voit kirjoittaa työhakemuksen jo valmiiksi, jotta voit jättää sen saman tien työpaikalle.

        Lisää vinkkejä työnhakuun voit katsoa vaikkapa täältä: http://www.youtube.com/watch?v=AKsk0VLFjC8#t=28

        Tsemppiä työnhakuun ja valokuvausharrastukseesi,
        -KesätyöAnna
        http://www.4h.fi/toihin/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe