Onko kukaan käynyt osastolla viikon, kahden jaksolla ajamalla alaspäin unilääkitystä? Miten siellä menetellään? Vähennetäänkö lääkkeitä niin, ettei nukuta ollenkaan? Ehtiikö kahdessa viikossa tekemään järisyttäviä muutoksia? Jos on vuosia syönyt unilääkkeitä? Ja muutamien kuukausien aikana todella massiivisella paletilla. Mitä siellä tehdään päiväsaikaan. Tuleeko aika pitkäksi?
Osastolla alasajoa
3
80
Vastaukset
- En tiedä
ainakaan pirkanmaan suunnan millään osastoilla, että olisi koskaan ajettu mitään lääkkeitä alas. Tiedän ainakin pari tapausta että poliklinikan lääkäri laittoi yhden potilaan seroguelin lopetusta varten aluesairaalan psyk. osastolle. Siellä pakotettiin vain heti seuraavana aamuna syömään bentsoja ja muutaman päivän päästä uusi lääkitys päälle, samoja neurolepteja mutta vain eri nimellä. Sitten pidettiin niin kauan, että syntyi uusi riippuvuus ja niitä oli mahdoton lopettaa.
Toinen oli kun vieroitusoireet olivat niin kovat kahden lääkkeen lopetuksesta, että joutui tuolle samalle osastolle, siellä pakkohoidon varjolla taas uusi lääkitys päälle, vaikka oli tarkoitus päästä lääkkeitä kokonaan eroon.
Mahtaakohan osastoilla yleensä ajaa lääkkeitä alas? Jotenkin tuntuu, että ei siellä ole sellaista osaamistakaan. - huoh...
Totta kai osastohoidoissa ajetaan alas lääkkeitä, ts. sinne mennään vain sen takia.
- Kertokaapa
täällä onko noin tapahtunut oikeasti. VAIN sen takiako sinne mennäänkin, tuo olikin uusi tieto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448881
- 785392
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383894Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543262Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273135- 423121
- 412256
- 341842
- 2091737