Moikka!
Mitä mieltä olette siitä että miehellä on tiukka paita päällä.?
Kävin tänään vaate ostoksilla ja myyjä suositteli minulle kohtuu tiukkaa paitaa kuulemma tulee hyvin kropan muodot esiin.
Ota nyt myyjistä selvää pitääkö se paikkansa.
Olen hyvässä kunnossa oleva ja kun laitan tiukemman paidan päälle tulee käsieni lihaksien muodot esiin hiukan ja rintalihakset
Kauluspaidassakin suositteli että käyttä jotain " fit" mallia missä paita ei mene suoraan kainaloista viivana alaspäin koska se perus malli näyttää teltalta vaan fit?? malli vähän kaartuu sisällepäin mahan korkeudelta ja sitten taas vyönkohdalla vähän levenee
Olen 185cm pitkä ja aika leveähartiainen ilman liikuntaakin
Miehellä tiukka paita
7
3298
Vastaukset
- stressed man
No, pääasia, että itse viihdyt niissä gledjuissa jotka itsellesi ostat. Myyjät myy trendien perusteella mitä vaan ja väittävät sun näyttävän hyvältä vaikka olosi olisi kuinka epämiellyttävä.
Mullekin yksi typykkä tuputti taannoin kireitä lantiofarkkuja, koska ne on nyt muatii. No, en ostanut, koska ne tuntuivat vierailta ja näyttivät minusta typeriltä, vaikka hoikka poika olenkin.
Mutta mielipiteitä ja asenteita on varmaan yhtä monta kuin on ihmistäkin, joten usko omiin fiiliksiisi ja logiikkaasi. - N36.
Nkyään kaikki on enemmän fit kuin loose. Myös miesten pukeutumisessa.
Mutta tiukka on silti eri asia kuin istuvuus...
Ostettiin juuri vähän aikaa sitten miehelle uusi puku työkäyttöön ja kyllä hänkin näytti paremmalta tyköistuvissa paidoissa ja kapeissa takeissa ja housuissa, koska on pitkä ja hoikka. Kapeat fit-kauluspaidat myös estävät paidan rypistymisen esim. lentokoneessa.
Tuollaiset kommentit lihasten näkymisestä eivät kyllä tehoaisi ainakaan minun mieheeni, päinvastoin, on kävellyt ulos monestakin kaupasta (koti- ja ulkomailla) siksi, että myyjät ovat olleet hänen mielestään ammattitaidottomia.
No, hän on virkamies ja pukeutuminen tulee olla sen mukaista, joten myös liikkeet joissa hän käy ovat erilaisia kuin vaikkapa nuo farkkuja myyvät myymälät. :) - Jotain33
Meillä työnantaja on vissiin tuskastunut meidän myyntitiimin pukeutumiseen ja nykyään erään homon ( en nyt tarkoitata tätä millään pahalla) niin sivuhommana on vaatettaa meidän tiimi. sillä on mitat ym tiedot ja niillä se yleensä koko " lookin" ja jos jotain tarvii sovitella tuo se vaatekaupoista malli koot/paidat ja käskee töissä sovittamaan. myyjät lie tuntee sen.
- -minnu-
Must tiukkaan paitaan pukeutunu mies näyttää lähinnä homolta riippumatta siitä millanen paita on kyseessä ja jos näkyy kaikki lihakset ja noin. Homomiehillä on tarve esitellä kroppaansa toisille miehille. Naisena en toivo oman kultani ikinä käyttävän kovin tiukkoja vaatteita, en myöskään ite pue kauheen kireitä vetimiä päälleni.
- Oraakkeli.
Häpeät siis kroppaasi ja pelkäät, että joku toinen vie miehesi.
- ....................
Oraakkeli. kirjoitti:
Häpeät siis kroppaasi ja pelkäät, että joku toinen vie miehesi.
Olen vähän samaa mieltä kuin -minnu-. Mielestäni liian tiukat vaatteet näyttävät usein lähinnä huvittavilta, eivätkä mukavilta tai edes tyylikkäiltä.
Olen kai tottunut siihen, että poikaystävälläni, ja itsellänikin, on tavalliset ei-niin-kireät paidat ja muut vaatteet. Ei se johdu häpeästä tai menettämisen pelosta. Mielestäni kroppani on kaunis, mutta en minä sitä halua esitellä muille kuin poikaystävälleni. Ja tiukat paidat ja housut poikaystävälläni näyttäisivät lähinnä sellaisilta liian tiukoilta pyöräilyasuilta. Toki hän saisi sellaisia pitää jos haluaisi, mutta onneksi ei pidä. Hassultahan se näyttäisi.
Mutta kyllä tiukat paidat ovat ok jos niistä tykkää, kunhan ei paljasta itseään liikaa.
- rsdffdsfds
Voihan täällä valehdella mitä tahansa, mutta kun hyväkroppaisella miehellä on tiukka paita päällään niin naiset kuolaavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä931968Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2801790Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3091597Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1901481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931061- 511017
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941