saako lyödä takasin?

wifebeater

Riitelin tyttöystäväni kanssa ja riidan päätteeksi löi mua ja sen kummempaa ajattelematta löin avarilla takasin. Ja sen jälkeen käski painua vittuun koska ilmeisesti olen nyt sitten pahemman luokan naistenhakkaaja. Itellä vähän paska olo tapahtuneesta, mutta en nyt oikein tiedä että teinkö ite väärin? En kuitenkaan luonteeltani ole väkivaltainen, mutta takasin kyllä annan jos tarttee. Ja epäilen että tyttöystävä vetoo taas omaan pienikokosuuteensa. Tulee väkisinki sellanen olo että muija yrittää vaan tehä musta paskan ihmisen..?

20

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viitonen

      Mun mielestä normaali reaktio sulta.
      Jos paikkansa pitää, että et ole luonteeltas väkivaltainen etkä ole aikasemmin emäntääs lyönyt, niin en nyt asiaa pahana pidä.

      Toki teit väärin, siittä ei ole kyse, mutta aika usein ihminen reagoi tavallas, se on sitä itsepuolustusta.

      Jos olisit vetänyt mimmiä tunnin turpaan ilman mainoskatkoja, niin sitten asia olisikin jo ihan toinen. Johan tuokin kertoo susta jotain, että sulla on paska olo tekos jälkeen.

      Tottakai häne kaverinsa nousevat sua vastaan, ei naista saa lyödä, no ei saa ei, KETÄÄN EI SAA LYÖDÄ. Mutta ei tuo nyt ainakaan mun silmissä tee susta mitään suuremmanluokan hirviötä.

      "Annat takaisin jos tarttee"?
      Lyö vertastas jos sellane tarve tulee, älä eukkoas vaikka avarilla kiskaseekin. Ennemmin kannattaa hiihdellä vittuun tilanteesta. Jos jokakerta lyöt takas, kun mimmin lyö sua niin ennepitkää se menee siihen, että teillä nyrkkeillään tämäntästä.

      Jos mimmis käyttäytyy tollalailla joka riidan jälkeen tai sen aikana, niin kannattaa ruveta miettimään, haluatko olla sen nyrkkeilysäkki.
      Kyllä asiat täytyy kyetä hoitamaan ilman väkivaltaakin. Ylilyöntejä tulee, väkisinkin ja jokaiselle, mutta jokaikinen kerta sama homma, ei hyvä.

      Exäni aikoinaan löi avarilla poskeen, syy täysin naurettava, se oli ainoa kerta kun löi eikä lyönyt edes kovaa. Itse reagoin lyömällä takas niin lujaa kun lähtee. Homma selvitettiin samantien ja se oli siinä. Itse olen siis nainen.

    • 244544

      Saa lyödä ilman muuta.

    • kokemuspuuttuu

      LYÖ LÖYLYKAUHALLA!

      • voi vitun löylykauha pervot eikö riitä että te tungette paskaanne nuorten keskusteluissa


    • lopetakokosuhde

      Älä lyö vaan poistu paikalta, sillä väkivaltainen koettaa saada toisenkin syylliseksi.

      • Amazooni

        Paras ja oikea ohje. Ei tarvitse edes odottaa kirjaimellista käsikähmää. Kun suhteessa alkaa tulla psyykkistä errorisointia tai toisen vähättelyä, se jo on arvostuksen puutteen osoitus.
        Ei sellaisella asenteella luoda luottamuksellista suhdetta ja rakenneta elämää. On oltava yhteisiä arvoja ja päämääriä.


    • TotuusOn

      Sinähän olet paska ihminen. Tiedät itsekkin, että muuten et edes kysyisi.

    • Rangaistavateko

      Tää ei ole sukupuolikysymys. Pienempää ei koskaan lyödä missään olosuhteissa. Sinä olet paskaihminen.

      Esim, pienempää sisarusta ei lyödä, isompi tyttö ei lyö pikkuveljeään, tai isoveli ei lyö pikkuveljeään saatika siskoaan. Eikö äiti ole opettanut? Vahvemman on kyettävä ratkomaan riita puhumalla. Aina. Takaisin lyöminen ei ole oikea ratkaisu.

      • Ks.rikoslaki

        Hahhahhahhah vai niin ja kuka rankaisee, sinäkö ja laista piittaamatta? Olet tuomari ja pyöveli?


      • TervTuomari

        Kokeile itse. Ei mene itsepuolustuksen piikkiin vaan tuomio tulee isommalle lyöjälle. Näin seisoo rikoslaissa.


      • väkivalta on ainoa ratkaisu vitun kehari, oonhan mäkin pieni ja söpö et lyötkö sää takasin kun mää vetäsen täyttä turpaan mun nyrkkilamauttimella.


    • Ks.rikoslaki

      Ap ks rikoslaista, ei tässä kohteliaisuussäännöt päde. Laki on molemmille sama. Jäikö kummastakaan lyönnistä vammoja? Ne ovat hyvää evidenssiä rikosilmoitusta tehdessä, muutoin tilanne on sana sanaa vastaan, mikäli tapahtumalla ei ollut silminnäkijöitä. Rikoslaki osoitteessa www.finlex.fi , sieltä ajantasainen lainsäädäntö ja rikoslaki.

      • kuinkaalasvajota

        Vai sana sanaa vastaan, sä siis olet jo niiiiiiiin paska ihminen että ohjeistat valehtelemaankin asiasta? Juu, juu, sun neuvojas ap eniten kaipaakin.......


    • Muistatämän

      Muista se, ettet kykene niin kovaa lyömään, etteikö vastapuoli kykenisi pienestä koostaan huolimatta lujempaa takaisin lyömään, esim, kun nukut..........

      Kyse on siis ainoastaan halusta ja valinnasta, että joko lyö, tai ei lyö.

      Joten tuomio on, että olet paska ihminen.

    • minimaallinenmies

      Ehkä sä olet niin hintelä ja pieni mies, että saat lyödä tyttöä?

      • Amazooni

        Ahaa, siis pituus ja paino ratkaisee, ketä kohti saa nostaa nyrkkinsä!


    • Fistikemut

      Totta kai saa vetää takas, sehän on sitä tasa-arvoa. Avarilla litsautellaan muijia, miehiä rystysillä. :)

    • Nainennnnnnn

      No sinänsä, jos avarilla on lyönyt niinkuin tyttöystäväkin..? Jos olisin tyttöystäväsi olisin varmasti vaan ajatellut, että sitä saa mitä tilaa.. Nainen tai ei, jos on väkivaltainen niin saa minun mielestäni hieman ojentaa.

    • Ertz

      Itse en ole naista lyönyt, mutta kimppuuni on kyllä kerran käynyt humalainen nainen. En tuntenut koko akkaa, mutta se ilmeisesti luuli minut tuntevansa. Löi ja potki keskellä vilkasta kävelykatua. En antanut samalla mitalla takaisin. Vitutti kumminkin armottomasti. Päätin, että vastaisuudessa sama ei enää toistu. Eli jos nainen minua lyö, niin saatan lyödä takaisin. Kyse on kunnioituksesta. Varmaan joillakin naisilla on sellainen kuvitelma, että miehiä voi rauhassa lyödä, kun niille kerran on opetettu, että naisia ei saa lyödä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe