olin erään laisella menestys valmentajall koulutettavana , han kavi työ yhteisöämme lapi ja muutti monta asiaa, ka8ikki oli vain energiaa ja sen oikein suuntaamista han oli taitava. samalla han korjasi ihmisten avioliitto asiat. Han oli todellinen loytö. . monet töistamme haluaisivat hanen laisen miehen itselleen ja hullaantuivat haneen , mutta silti han pysyui asiassa ja eheytty todella paljon. ilman hanta elamani oliasi tosi syvall jossain otakaa yhteytta ja han tietaa mita tekee . han on kouluttanut yrityksia ja kansainvalisia ihmisia. . [email protected]. han on varsinainen taikuri. nyt on ihana menna töihin . henki on aivan toisen lainen.
eheytyminen
3
214
Vastaukset
- Että siitä sitten
Suosittelen myös äidinkielen uudelleen opettelemista.
Kysy jos pääset alakouluun tukiopetukseen.
Siellä opetetaan äidinkielen alkeet, yhdyssanat, isot alkukirjaimet jne.- miesvm1867
Äläs nyt, kaichev63 eheytyi ja heräsi kiinalaisena, ei häneltä voi vaatia noin mahdottomia että pitäis vielä suomenkieltä osata.
Itse on luota mihinkään minkä perässä on taikasana .hotmail.com :D - Kääk..
miesvm1867 kirjoitti:
Äläs nyt, kaichev63 eheytyi ja heräsi kiinalaisena, ei häneltä voi vaatia noin mahdottomia että pitäis vielä suomenkieltä osata.
Itse on luota mihinkään minkä perässä on taikasana .hotmail.com :DLoistavastipa arvatenkin eheytyivät työpaikkasi naisten avio-/avosuhdeasiat.
Nythän arvon frouvat tarkkailevat miehiään ja vertailevat heitä
tuohon ihmeotukseen, jonka kaltaisen itselleen haluaisivat.
Torajyvän siemeniä siis huusholleihin kylvetty. :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211